Port visits NL 2017
Forum rules
Re: Port visits NL 2017
Tony & K9 (René van de Ven),
Jullie reacties zijn nu precies de reden waarom er steeds minder gedeeld word op forums zoals deze.
Soms kunnen mensen niet alles zeggen en moet je het doen met de info die men wil of kan delen.
Maar laat ik duidelijk zijn.
De choppers zijn niet te zien van buitenaf. Alleen twijfel ik of het MH60s of SH60s zijn maar ik zal de foto s nog eens nakijken.
Let een beetje op je reacties voortaan heren. Dit komt niet erg vriendelijk over op iemand die info met andere belangeloos deelt.
Jullie reacties zijn nu precies de reden waarom er steeds minder gedeeld word op forums zoals deze.
Soms kunnen mensen niet alles zeggen en moet je het doen met de info die men wil of kan delen.
Maar laat ik duidelijk zijn.
De choppers zijn niet te zien van buitenaf. Alleen twijfel ik of het MH60s of SH60s zijn maar ik zal de foto s nog eens nakijken.
Let een beetje op je reacties voortaan heren. Dit komt niet erg vriendelijk over op iemand die info met andere belangeloos deelt.
467 = 167046 / HQ-467kmarrie wrote:Aanboord staan 2 SH-60s beide van HSM-46 "Grandmasters".
De serials op de neus zijn: 467 & 471 volledige serial is mij onbekend.
Beide kisten staan in de hangaar en zijn niet zichtbaar van buitenaf.
Gr Ralph
471 = 167047 / HQ-471
allebei MH-60R
Kmarrie wrote:Alleen twijfel ik of het MH60s of SH60s zijn maar ik zal de foto s nog eens nakijken.
De US Navy heeft geen enkele SH-60 meer operationeel. Alleen nog maar MH-60's
Joolde en Kier bedankt voor jullie hulp aangaande het type en het volledige serial. Dit moeten ze idd zijn. Ben benieuwd welke kisten we later deze maand kunnen verwachten.KIER wrote:Kmarrie wrote:Alleen twijfel ik of het MH60s of SH60s zijn maar ik zal de foto s nog eens nakijken.
De US Navy heeft geen enkele SH-60 meer operationeel. Alleen nog maar MH-60's
Gr Ralph
Actually read off by you or are the serial numbers from a (/Scramble) database?Joolde wrote:
467 = 167046 / HQ-467
471 = 167047 / HQ-471
allebei MH-60R
MTIA!
- Arjan
- Scramble Master
- Type of spotter: S4
- Subscriber Scramble: Arjan
Want er komt nog een schip later deze maand?kmarrie wrote: Ben benieuwd welke kisten we later deze maand kunnen verwachten.
Gr Ralph
Scramble member since 1990
- Thijs
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Thijs
This afternoon vessel was not there anymore.Vinny wrote:on 2/6 Rotterdam is expecting the:
JAMES E WILLIAMS USS DDG95 (could carry 2 MH-60R's)
Not sure yet about the location.
Greetings Vincent
Assume makes an ASS of U and ME.
they are from my database, I'm sorrySonny1 wrote:Actually read off by you or are the serial numbers from a (/Scramble) database?Joolde wrote:
467 = 167046 / HQ-467
471 = 167047 / HQ-471
allebei MH-60R
MTIA!
Een fregat met code '58' op de romp kwam hier een uur geleden langs mijn werk (zaandam thv hempont-noordzee kanaal) richting amsterdam. Fregat was grijs van kleur. Er was zo te zien geen hangaar aanwezig, maar wel een leeg helidek. Ondertussen een bericht ontvangen dat hier zou kunnen gaan om de USS Philippine Sea.
-
- Scramble Addict
- Type of spotter: S3
- Subscriber Scramble: Numbercruncher
Via www.portofamsterdam.nl zie ik aankomst van de USS Laboon vanmorgen (Vlothaven):gatso76 wrote:Een fregat met code '58' op de romp kwam hier een uur geleden langs mijn werk (zaandam thv hempont-noordzee kanaal) richting amsterdam. Fregat was grijs van kleur. Er was zo te zien geen hangaar aanwezig, maar wel een leeg helidek. Ondertussen een bericht ontvangen dat hier zou kunnen gaan om de USS Philippine Sea.
LABOON USS
United States of America
ArrivalETA 13-06-2017 09:31
Vlothaven
VLOTHAVEN KADE
Op pladies op de Interwebs wordt een code 58 getoond, so I think that's your bird... euh... tub.
Grtz,
Robert W
"In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move."
Douglas Adams
Douglas Adams
Die C-20 zal hier vast wel verband mee hebben.Numbercruncher wrote:Via http://www.portofamsterdam.nl zie ik aankomst van de USS Laboon vanmorgen (Vlothaven):gatso76 wrote:Een fregat met code '58' op de romp kwam hier een uur geleden langs mijn werk (zaandam thv hempont-noordzee kanaal) richting amsterdam. Fregat was grijs van kleur. Er was zo te zien geen hangaar aanwezig, maar wel een leeg helidek. Ondertussen een bericht ontvangen dat hier zou kunnen gaan om de USS Philippine Sea.
LABOON USS
United States of America
Vlothaven
VLOTHAVEN KADE
Op pladies op de Interwebs wordt een code 58 getoond, so I think that's your bird... euh... tub.
Grtz,
Robert W
Mvg,
Dat is een vroeg Arleigh-Burke class destroyer, wat betekent: wel een heli-dek, geen hangaar. Als er dus iets op zou staan was het zichtbaar bij aankomst.
Erwin
Erwin
- Thijs
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Thijs
Reeds vertrokken.Numbercruncher wrote:Via http://www.portofamsterdam.nl zie ik aankomst van de USS Laboon vanmorgen (Vlothaven):gatso76 wrote:Een fregat met code '58' op de romp kwam hier een uur geleden langs mijn werk (zaandam thv hempont-noordzee kanaal) richting amsterdam. Fregat was grijs van kleur. Er was zo te zien geen hangaar aanwezig, maar wel een leeg helidek. Ondertussen een bericht ontvangen dat hier zou kunnen gaan om de USS Philippine Sea.
LABOON USS
United States of America
Vlothaven
VLOTHAVEN KADE
Grtz,
Robert W
Assume makes an ASS of U and ME.
-
- Scramble Senior
- Subscriber Scramble: BlackBird
One of the LPD 's (Landing Platform Dock) of the Royal Netherlands Navy is currently at the Holland-Amerika kade, near the Erasmusbridge.
Two Cougars are on the deck, with folded rotorblades.
Two Cougars are on the deck, with folded rotorblades.