Interesante uitwijkmaneuvre van kl592 13 Aug 07.50 UTC
https://www.flightradar24.com/data/flig ... 2/#e74b8c9
Moderator: gatso76
Interesante uitwijkmaneuvre van kl592 13 Aug 07.50 UTC
Zwanenburger wrote:Interesante uitwijkmaneuvre van kl592 13 Aug 07.50 UTC
https://www.flightradar24.com/data/flig ... 2/#e74b8c9
Dan heb je waarschijnlijk toch de verkeerde dag te pakken.Key wrote: Met die gegevens (vandaag voor het laatst op FR24 zonder abo) zie ik alleen de standaard route via RIVER naar 18R. Bedoel je wat anders?
Erik
Context hiervan staat een paar berichten terug.pjotrtje wrote:Hij zat op net iets meer dan 3.000ft toen hij de turn in ging en kwam er op 1.800 uit: wellicht te hoog en maakte hij een 360 om een go-around (die meer tijd kost) te voorkomen?
Some more specifics, supplied four days after this incident:Arjenp wrote:KL575 AMS-LAD is gisteren boven Marseille teruggekeerd (technisch probleem).
A KLM Airbus A330-200, registration PH-AOF performing flight KL-575 from Amsterdam (Netherlands) to Luanda (Angola), was enroute at FL350 about 70nm northwest of Nice (France) when the crew received indication of a right hand engine (CF6) oil leak.
Vliegtuigtrekker die rookte. Meteen afgeschaald.Zwanenburger wrote:Dit staat op de site 112meldingen.nl:
19:28:10 03-09-17 12 Kennemerland
P 1 INCIDENT LUCHTVAART (VOORALARM KLEIN) UGS UITGANGSSTELLING A POSTDUIFWEG SCHIPHOL 12GG09 121293 129230 BRW1AFO
heeft iemand een idee wat er aan de hand was?