Yep:Biem wrote:Dit wordt de PH-BHN?XYZ wrote:De volgende KL B789 staat buiten bij Boeing - 19 dec 2017:
https://pbs.twimg.com/media/DRdywr0W4AA1DG-.jpg:large
PH-BHN, msn 42491, expected to arrive at Schiphol on January 26th, 2018
Yep:Biem wrote:Dit wordt de PH-BHN?XYZ wrote:De volgende KL B789 staat buiten bij Boeing - 19 dec 2017:
https://pbs.twimg.com/media/DRdywr0W4AA1DG-.jpg:large
Of in de tuin bij het Corendon Village Hotel complex in Badhoevedorp?Iemand91 wrote:PH-BFF is onderweg als KL888 naar Hong Kong. Komt maandagavond terug.
Schijnt haar laatste vlucht te zijn voordat ze eind januari naar Twente vertrekt.
http://www.nhnieuws.nl/nieuws/217367/KL ... et-blijven27 dec. 2017 in BINNENLAND
Piloten van de KLM zijn online een petitie begonnen voor behoud van de pilotenpet. „Bij een vlieger hoort een pet, de pet moet blijven!”
Per 1 januari 2018 zullen KLM-piloten geen hoofddeksel meer dragen. De maatschappij zegt niet langer „de toegevoegde waarde” van de pet te zien.
De online petitie is in korte tijd al bijna 400 keer ondertekend.
Al direct na de bekendmaking begin december leken de meningen over het afschaffen van de pet verdeeld. Terwijl een deel gehecht is aan het stukje uniform, zijn anderen blij dat ze niet langer hoeven rond te zeulen met het ding.
Volgens pilotenvakbond VNV is het jammer dat het uniformondereel dat zo tot de verbeelding spreekt straks niet langer op de pilotenhoofden prijkt.
Ondertekenen kan opKLM-piloten in actie om behoud iconisch hoofddeksel: "De pet moet blijven!"
Piloten van de KLM zijn online een petitie begonnen voor behoud van de pilotenpet. De luchtvaartmaatschappij heeft aangekondigd om de iconische pet per 1 januari 2018 uit het uniform te halen, maar dat plan valt heel slecht bij de vliegers.
Zij verenigen zich online bij de petitie 'De pet moet blijven'. De petitie is in korte tijd al meer dan 250 keer ondertekend. "Zolang als KLM bestaat, dragen vliegers een pet. [...] Bij een vlieger hoort een pet. De pet moet blijven!", zo schrijft initiatiefnemer Michael Kaptein.
De ondertekenaars verzoeken de KLM de pet niet af te schaffen maar te behouden voor het uniform.
We gaan het zien, er schijnt wel een tender uit te staan van AF/KL. De vorige grote tender leverde een combinatie van B787 en A350 op.76-er wrote: In other news, voorlopig nog geen MAX in de nabije toekomst
Biem wrote:Dit wordt de PH-BHN?XYZ wrote:De volgende KL B789 staat buiten bij Boeing - 19 dec 2017:
https://pbs.twimg.com/media/DRdywr0W4AA1DG-.jpg:large
Afrim. C check until January 10th.Ger wrote:KLM Boeing 737-800 PH-BGC just took at AMS as KL9865 to Norwich. Is already in new colours. Just for maintenance?
Rgds, Ger
Zie : https://pbs.twimg.com/media/DSwgt8eU8AAZjGJ.jpgnemaco wrote:PH-BHN heeft vanavond haar eerste vlucht gemaakt
Graag, want van o.a. -BFB heb ik geen uren/cycles kunnen vinden.747classic wrote:De PH-BFB kan wel eens recordhouder worden, als het uitfaseringsschema niet wordt aangepast.
Op 20Jan/17 Feb vlieg ik als passagier met een 744 all pax naar CUR, mocht het de PH-BFB zijn dan zal ik even vragen naar de vliegurensticker in het AML.
Dat je pensionada van KLM was, was mij al bekend van hier en andere fora. Komt geregeld bijzonder interessante informatie van jouw kant, waarvan dank bij deze.P.S. Ik zal ook nog via mijn oude KLM contacten (pensionada !) een recente lijst proberen op te vragen.