@iemand91, heel sterk dat je dan een verhaal van KLM gebruikt wat jaren oud is. Dat verklaard direct waarom het verhaal nu nog rond gaat. Anyway, diegene die nu nog steeds er van uitgaan dat de busjes snel zullen verdwijnen weiweet maar op dit moment is het op niet gebaseerd.
Mac, ik heb even getwijfeld of ik het nog wel wat waard vond om te reageren op je ietwat zure posts. Mag ik vragen waar je last van hebt? Heb ik je iets misdaan? Heb ik met mijn simpele vraag van afgelopen vrijdag zoiets mega stoms, raars of verschrikkelijks gevraagd? Beweer ik dat de bussen weggaan? Nee, als je mn post tenminste goed leest. Om eerlijk te zijn kan het me geen ene r**t schelen of ze weggaan of blijven. Jou blijkbaar wel om de een of andere reden. Simpelweg vraag ik alleen naar de upgrade van de cabine, wat niet een hele gekke vraag is als ze EVENTUEEL weg zouden gaan. Waarom zo'n gedoe over 'verhalen die rondgaan'? Buiten dat ik het niet beweer, is dat toch ook geen ramp? Daar zijn deze topics toch voor? Geen idee waarom ik dit nog post eigenlijk, andere leden begrijpen je reactie(s) volgens mij ook niet helemaal, maar ik vind niet dat je een basis hebt om op deze manier te reageren. Alsof je koning fleet development, afdeling airbus, van de KLM bent zeg maar.
Anyway, we zien het allemaal vanzelf wel gebeuren. Dan kunnen we het baseren op onze eigen ogen ipv op verhalen die ooit rond zijn gegaan.
Lijkt op 1 april geleverd te worden met landing op 2 april.
PH-BFC maakt momenteel een van haar laatste vluchten, is op weg naar Amsterdam van uit Seoul en landt morgenvroeg op Schiphol.
Dan naar Houston en dinsdag naar Los Angeles en dan landt ze woensdagmorgen weer op Schiphol.
Dan is het ook voor haar voorbij.
EDIT: -BFC lijkt woensdag 7 maart nog een vlucht naar Mexico te maken, terugkomst op donderdagmiddag.
PH-BFW vliegt nu terug naar AMS als KL9876. Ben beniuwde of de romp rond de cockpitramen opnieuw is gespoten gezien de afgebladderde verf. De D-check in mei en juni 2016 is uitgevoerd in Kuala Lumpur dus vraag me af of dit in Xiamen op kosten van MAS wordt uitgevoerd.
[quote="747classic"][quote="nemaco"]Ik vermoed een nieuwe verflaag ivm afbladderen rond de cockpitramen. Zal wel garantie betreffen aangezien deze in 2017 daar D check heeft ondergaan.
[quote="RudiMD11"][quote="Inkjet"]PH-BFW is naar het verre oosten onderweg als KL9865.
Xiamen
Als het (verf)garantie is : waarom niet een nieuwe verflaag aanbrengen in AMS op kosten van Taikoo.
Lijkt mij een win-win scenario voor beide partijen. : scheelt twee ferry vluchten (crew + brandstof) en een twee dagen kortere downtime.
En waar kan je dat dan wel niet instellen?
Net gekeken maar zie niets over quoten?
Tis echt zeer hinderlijk lezen wat sommigen in sommige topics posten
Hmm, City of Calgary lijkt door te ploeteren.
Ze is nu onderweg naar Los Angeles, komt morgenochtend terug; 7 maart. 7 maart zou de laatste vlucht zijn (staat ook op het plakkaat bij de trap naar upper deck).
Maar morgen staat ze gepland voor de vlucht naar Mexico; terug in Amsterdam 's middags 8 maart.
En die avond weer naar Hong Kong en dus terug in Amsterdam op 9 maart 's avonds.
Ik vind het niet erg.
Last edited by Iemand91 on 06 Mar 2018, 14:23, edited 1 time in total.