EHAM 9-7-2019
Moderator: gatso76
Forum rules
Re: EHAM 9-7-2019
Problemen met Gulfstream 5 kwam direct terug na gestart te zijn op de polderbaan.
Na landing op de Aalsmeerbaan van de Gulfstream werd het verdere verkeer omgeleid naar de Zwanenburgbaan.
VP-CKQ was een van de machines die naar de Zwanenburgbaan gingen.
Na landing op de Aalsmeerbaan van de Gulfstream werd het verdere verkeer omgeleid naar de Zwanenburgbaan.
VP-CKQ was een van de machines die naar de Zwanenburgbaan gingen.
Last edited by ASBvS on 09 Jul 2019, 22:53, edited 2 times in total.
Re: EHAM 9-7-2019
Dat is de ex regi. Tot ergens in mei was hij zo. Rond eind mei/begin juni als VPCKQ. Was net te donker hem net te lezen. Kleuren matchen de VPCKQ wel.MikeR wrote:Veranderd naar VP-CBE?T7 wrote:2215-xxxx VP-CKQ A330ACJ
Die Gulf kwam op 06 binnen waarna ze naar 36C zijn omgeleid.ASBvS wrote:Problemen met Gulfstream 5 kwam direct terug na gestart te zijn op de polderbaan.
Na landing op de Aalsmeerbaan van de Gulfstream werd het verdere verkeer omgeleid naar de Zwanenburgbaan.
Last edited by E-R-I-C on 09 Jul 2019, 22:53, edited 1 time in total.
Eric
- AviationLunatic
- Scramble Rookie
- Posts: 67
- Joined: 23 Jul 2018, 14:28
- Type of spotter: Civil
- Location: Amsterdam Schiphol Airport
Re: EHAM 9-7-2019
VP-CBE was z'n vorige registratie bij de vorige eigenaar genaamd Hongkong Jet. Dat is nu veranderd naar VP-CKQ met eigenaar Skytrooper.MikeR wrote:Veranderd naar VP-CBE?T7 wrote:2215-xxxx VP-CKQ A330ACJ
https://www.planespotters.net/airframe/ ... te/xl3gfRy