Cracked cockpit window.Avgeek wrote:Weet iemand waarom de PHBHD vertraagd is? Zou de 17e komen maar vliog terug naar Panama.
KLM praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
- Bennie
- Scramble Master
- Posts: 16548
- Joined: 02 Mar 2009, 15:12
- Type of spotter: Military (numbers & photography)
- Subscriber Scramble: Ofcourse
- Location: @ home, @ work or elsewhere in the world!
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Ben
Scramble member, reader & contributor since 1984
Scramble member, reader & contributor since 1984
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Shocker in Zuid-Amerika: Delta krijgt het voor het zeggen bij LATAM. Wat zijn de gevolgen voor de Koninklijke vwb de samenwerking met Gol? Wordt dit het einde van de mini-hub in Fortaleza? Vooralsnog lijkt LATAM niet in Skyteam te worden opgenomen.
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Delta is helemaal niet zo blij met Skyteam. Ze zijn aan het oversteppen op allianties. Overigens nemen ze ook 14 A350's over van LATAM.76-er wrote:Shocker in Zuid-Amerika: Delta krijgt het voor het zeggen bij LATAM. Wat zijn de gevolgen voor de Koninklijke vwb de samenwerking met Gol? Wordt dit het einde van de mini-hub in Fortaleza? Vooralsnog lijkt LATAM niet in Skyteam te worden opgenomen.
Last edited by Inkjet on 27 Sep 2019, 11:46, edited 1 time in total.
- KLMSafetyHerald
- Scramble Junior
- Posts: 230
- Joined: 16 Oct 2018, 16:11
- Subscriber Scramble: KsH
- Location: Netherlands
- Contact:
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Zie net een headliner van luchtvaartnieuws.nl
Air France: geen extra Dreamliners naar KLM.
Ben erg benieuwd wat er in het bericht staat, maar dan moet je een abonnement hebben, en die heb ik niet.... Iemand hier wel meer info over?
Air France: geen extra Dreamliners naar KLM.
Ben erg benieuwd wat er in het bericht staat, maar dan moet je een abonnement hebben, en die heb ik niet.... Iemand hier wel meer info over?
Fly comfortably through KLM SafetyHerald.com!
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Just my 2 cents. Zou de onvrede over skyteam ontstaan zijn omdat Delta in veel airlines een belang heeft maar in Skyteam niet de lijnen kan uitzetten en dat botst met hun beleid om zich overal in te kopen? Een nieuwe alliantie oprichten volgens de richtlijnen van Delta is dan wel een makkelijke stap.
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Ik zou er niet te veel van verwachten, dit is wat er onder de headline in het publieke deel van Luchtvaartnieuws staat:CaptainRoPro wrote:Zie net een headliner van luchtvaartnieuws.nl
Air France: geen extra Dreamliners naar KLM.
Ben erg benieuwd wat er in het bericht staat, maar dan moet je een abonnement hebben, en die heb ik niet.... Iemand hier wel meer info over?
TOULOUSE - KLM krijgt geen extra Boeing 787 Dreamliners van Air France. Onlangs besloot moederbedrijf Air France-KLM dat alle bestelde Airbus A350’s richting Frankrijk gaan, waarbij KLM in ruil daarvoor de nog te leveren Boeing 787’s afneemt. “Daar blijft het voorlopig bij”, aldus topman Ben Smith.
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Het volledige bericht van Luchtvaartnieuws meldt gewoon dat Air France de 10 bestelde (reeds 9 in gebruik) alle behoudt en niet zal overhevelen naar KLM. Ik heb daar ook overigens nooit eerder iets over gelezen maar ik begrijp wel dat personen hadden verwacht dat AF de hele 787 vloot eventueel zou overhevelen naar KLM aangezien AF nu een grootgebruiker wordt van de A350.
TOULOUSE - KLM krijgt geen extra Boeing 787 Dreamliners van Air France. Onlangs besloot moederbedrijf Air France-KLM dat alle bestelde Airbus A350’s richting Frankrijk gaan, waarbij KLM in ruil daarvoor de nog te leveren Boeing 787’s afneemt. “Daar blijft het voorlopig bij”, aldus topman Ben Smith.
Air France beschikt op dit moment over negen Boeing 787-9 Dreamliners. “Daar komt nog een tiende bij. De rest gaat naar KLM, maar we houden tien Dreamliners in de vloot van Air France en schuiven die niet door naar KLM.”
De Boeing 787-9 telt bijna vijftig stoelen minder dan de A350-900, waardoor beide types hun kwaliteiten hebben voor bepaalde routes.
KLM heeft straks 28 Boeing 787’s in dienst, Air France 28 Airbus A350’s en 10 Boeing 787’s.
TOULOUSE - KLM krijgt geen extra Boeing 787 Dreamliners van Air France. Onlangs besloot moederbedrijf Air France-KLM dat alle bestelde Airbus A350’s richting Frankrijk gaan, waarbij KLM in ruil daarvoor de nog te leveren Boeing 787’s afneemt. “Daar blijft het voorlopig bij”, aldus topman Ben Smith.
Air France beschikt op dit moment over negen Boeing 787-9 Dreamliners. “Daar komt nog een tiende bij. De rest gaat naar KLM, maar we houden tien Dreamliners in de vloot van Air France en schuiven die niet door naar KLM.”
De Boeing 787-9 telt bijna vijftig stoelen minder dan de A350-900, waardoor beide types hun kwaliteiten hebben voor bepaalde routes.
KLM heeft straks 28 Boeing 787’s in dienst, Air France 28 Airbus A350’s en 10 Boeing 787’s.
FredvZ wrote:Ik zou er niet te veel van verwachten, dit is wat er onder de headline in het publieke deel van Luchtvaartnieuws staat:CaptainRoPro wrote:Zie net een headliner van luchtvaartnieuws.nl
Air France: geen extra Dreamliners naar KLM.
Ben erg benieuwd wat er in het bericht staat, maar dan moet je een abonnement hebben, en die heb ik niet.... Iemand hier wel meer info over?TOULOUSE - KLM krijgt geen extra Boeing 787 Dreamliners van Air France. Onlangs besloot moederbedrijf Air France-KLM dat alle bestelde Airbus A350’s richting Frankrijk gaan, waarbij KLM in ruil daarvoor de nog te leveren Boeing 787’s afneemt. “Daar blijft het voorlopig bij”, aldus topman Ben Smith.
- KLMSafetyHerald
- Scramble Junior
- Posts: 230
- Joined: 16 Oct 2018, 16:11
- Subscriber Scramble: KsH
- Location: Netherlands
- Contact:
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Thnx,
Ik had daar zelf in principe ook geen verwachting van dat ze die zouden doorschuiven, maar was even bang dat ze de overige die nu in bestelling staan voor KLM (eerst AF) wilde terugdraaien....
Ik had daar zelf in principe ook geen verwachting van dat ze die zouden doorschuiven, maar was even bang dat ze de overige die nu in bestelling staan voor KLM (eerst AF) wilde terugdraaien....
Fly comfortably through KLM SafetyHerald.com!
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Ik had hetzelfde bij het lezen van de koptekst
CaptainRoPro wrote:Thnx,
Ik had daar zelf in principe ook geen verwachting van dat ze die zouden doorschuiven, maar was even bang dat ze de overige die nu in bestelling staan voor KLM (eerst AF) wilde terugdraaien....
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Eerste levering AF A359:
https://m.youtube.com/watch?v=8LQnILBPN_s
Maar hé, wij hebben tenminste de Crampliner.
https://m.youtube.com/watch?v=8LQnILBPN_s
Maar hé, wij hebben tenminste de Crampliner.
- KLMSafetyHerald
- Scramble Junior
- Posts: 230
- Joined: 16 Oct 2018, 16:11
- Subscriber Scramble: KsH
- Location: Netherlands
- Contact:
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
De PH-BKC heeft gisteren (02-10-2019) zijn eerste testvlucht als BOE212 uitgevoerd.
Fly comfortably through KLM SafetyHerald.com!
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Ik weet het, de meningen zijn verdeeld, maar geef mijn toch maar de 78776-er wrote:Eerste levering AF A359:
https://m.youtube.com/watch?v=8LQnILBPN_s
Maar hé, wij hebben tenminste de Crampliner.
Rgds,Martin.
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Dank, FR24 kent hem nog nietCaptainRoPro wrote:De PH-BKC heeft gisteren (02-10-2019) zijn eerste testvlucht als BOE212 uitgevoerd.
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
In normale livery en kleine 100 sticker neem ik aan?E-R-I-C wrote:Jawel hoor, als BOE212 maar zonder regi.