Nee hoor. Is i.v.m. crew duty vs. rust.HV-EIN wrote:Op FR24 is te zien dat de PH-BQE nu een ongebruikelijke route van Kaapstad naar Reunion vliegt (CPT-RUN), terwijl de PH-BQP daar al 6 uur geleden geland is. AOG?
https://www.flightradar24.com/KLM504/24559525
KLM praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
- Bennie
- Scramble Master
- Posts: 16539
- Joined: 02 Mar 2009, 15:12
- Type of spotter: Military (numbers & photography)
- Subscriber Scramble: Ofcourse
- Location: @ home, @ work or elsewhere in the world!
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Ben
Scramble member, reader & contributor since 1984
Scramble member, reader & contributor since 1984
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Correct, klein detail is KL809/810tbloemink wrote:Voor zover ik kan zien vliegt de KL827 met PH-BQO door naar SYD en beperkt de KL809/KL811 met de PH-BQK zich tot KUL, maar correct me if I'm wrong.
Rgds,Martin.
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Vanaf vandaag is het 2e KLM 747 boek te bestellen: https://klm747.nl/product/boek-2-747-qu ... the-skies/
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
PH-BQA is volgens FR24 nu ook onderweg naar RUN als KL503, zitten daar zoveel Nederlanders vast of is er iets anders aan de hand?HV-EIN wrote:Op FR24 is te zien dat de PH-BQE nu een ongebruikelijke route van Kaapstad naar Reunion vliegt (CPT-RUN), terwijl de PH-BQP daar al 6 uur geleden geland is. AOG?
https://www.flightradar24.com/KLM504/24559525
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Zou bijna zeggen dat het een vlucht is om ook Fransen mee te nemen.Biem wrote:PH-BQA is volgens FR24 nu ook onderweg naar RUN als KL503, zitten daar zoveel Nederlanders vast of is er iets anders aan de hand?HV-EIN wrote:Op FR24 is te zien dat de PH-BQE nu een ongebruikelijke route van Kaapstad naar Reunion vliegt (CPT-RUN), terwijl de PH-BQP daar al 6 uur geleden geland is. AOG?
https://www.flightradar24.com/KLM504/24559525
- Bennie
- Scramble Master
- Posts: 16539
- Joined: 02 Mar 2009, 15:12
- Type of spotter: Military (numbers & photography)
- Subscriber Scramble: Ofcourse
- Location: @ home, @ work or elsewhere in the world!
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Deze gaat door naar Zuid-Afrika zover ik weet.Avgeek wrote:Zou bijna zeggen dat het een vlucht is om ook Fransen mee te nemen.Biem wrote:PH-BQA is volgens FR24 nu ook onderweg naar RUN als KL503, zitten daar zoveel Nederlanders vast of is er iets anders aan de hand?HV-EIN wrote:Op FR24 is te zien dat de PH-BQE nu een ongebruikelijke route van Kaapstad naar Reunion vliegt (CPT-RUN), terwijl de PH-BQP daar al 6 uur geleden geland is. AOG?
https://www.flightradar24.com/KLM504/24559525
Ben
Scramble member, reader & contributor since 1984
Scramble member, reader & contributor since 1984
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Ja, voor zover ik kan zien naar CPT, net als BQE gisteren.
BQP is nadien naar JNB gegaan.
BQP is nadien naar JNB gegaan.
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
https://www.telegraaf.nl/financieel/189 ... evoorraden
Goed nieuws; 6-8 weken langer door met de 747 Combi voor vrachtvluchten op verzoek van Philips.
Goed nieuws; 6-8 weken langer door met de 747 Combi voor vrachtvluchten op verzoek van Philips.
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Edit, 737freak was mij net voor. De 747 combi's gaan weer vliegen.
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Elk nadeel heeft zijn voordeel. Ik kan er geheel naast zitten maar dit is op meerdere flanken goed nieuws. De beestjes vliegen weer. Top maar hier zit ook een commercieel voordeel aan voor de KLM. En dat is alleen maar toe te juichen.737freak wrote:https://www.telegraaf.nl/financieel/189 ... evoorraden
Goed nieuws; 6-8 weken langer door met de 747 Combi voor vrachtvluchten op verzoek van Philips.
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
https://nieuws.klm.com/klm-en-philips-z ... BNEl2aV6ws
Van KLM zelf: 2x per week naar Beijing en 3x per week naar Shanghai. Hiervoor blijven 2 744M's actief.
Van KLM zelf: 2x per week naar Beijing en 3x per week naar Shanghai. Hiervoor blijven 2 744M's actief.
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Ben benieuwd of ze de pax stoelen zullen verwijderen uit de 2 combi’s om gewicht te sparen
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Ik denk eerder dat de stoelen als een soort balast/contragewicht gaan dienen voor de maindeck cargo. Het blijft een wip natuurlijk.nemaco wrote:Ben benieuwd of ze de pax stoelen zullen verwijderen uit de 2 combi’s om gewicht te sparen
- Fiets
- Scramble Senior
- Posts: 277
- Joined: 09 Dec 2008, 10:37
- Type of spotter: S5F2
- Subscriber Scramble: HR
- Location: Schiphol/Hoofddorp
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
Dat zullen ze wel laten staan, ze gaan echt niet verbouwen voor die paar weken. Heeft inderdaad ook effect op de weight & balance. Er wordt KLM breed wel gesproken over vracht in de passageirs cabine(s) vervoeren, en dan gaat het hoofdzakelijk over lichte spullen in overhead bins en op de stoelenmac wrote:Ik denk eerder dat de stoelen als een soort balast/contragewicht gaan dienen voor de maindeck cargo. Het blijft een wip natuurlijk.nemaco wrote:Ben benieuwd of ze de pax stoelen zullen verwijderen uit de 2 combi’s om gewicht te sparen
Rgds/Henk