Opvallend inderdaad. Hoe ziet deze luchtbrug er nu precies uit?.747classic wrote:Eerste KLM 777-300ER vlucht terug vanuit Shanghai.Marcelb wrote:In een briefing voor de Tweede Kamer gaf iemand die inkoop doet van beschermingsmiddelen aan dat er vanaf volgende week tweemaal per dag op China wordt gevlogen met vracht. Het zou gaan om Shanghai en Beijing.
Weet iemand de details? Hoe vaak vliegen de 747 Combi's nu op China? Komen er B777 met cargo in cabine erbij?
Zie : https://twitter.com/KLM/status/1255778138119983106
Niet erg economisch dat er ook met 777-300ER's wordt gevlogen naar China, terwijl er 3 KLM 747 combi's beschikbaar zijn, met 40% meer volumetrische payload.
Vijf vluchten per week voor Phillips, dan is er toch genoeg capaciteit voor additionele vluchten voor KLM cargo ?
Bovendien hoeven de stoelen van de 747's niet met plastic te worden beschermd tegen eventuele beschadigingen, ze worden immers uitgefaseerd.
14 x per week rechtstreeks naar Shanghai en Beijing met drie Boeing 747 Combi's waarbij het deel met de stoelen niet wordt gebruikt voor vracht?
En hoeveel keer per week wordt met de B777 op China gevlogen waarbij de cabine wordt gebruikt voor vracht?