Ostend (EBOS/OST) 2020 CIV
Forum rules
-
- Scramble Rookie
- Subscriber Scramble: Damian Verwey
Re: Ostend (EBOS/OST) 2020 CIV
Wat een gezeik om niks, die heuvel moet je gewoon delen met zoveel mensen mogelijk en als jij niet kan delen moet je zelf een trap meenemen.
-
- Scramble Senior
- Subscriber Scramble: Rick Schönhage
Vervolgens eerst niemand toelaten op de heuvel en iedereen naar beneden sturen, en zodra iemand een botte opmerking maakt kan de heuvel ineens wel gedeeld worden...KMwecare wrote:Nu zeg ik t nog één keer, tegen iedereen die hier nog iets over wil zeggen:
Oordeel alsjeblieft niet als je niet hele verhaal kent. Er waren ook Belgen op de heuvel die netjes vroegen of ze erbij mochten staan. Dat vonden mijn vader en ik geen enkel probleem. We hadden onze mondkapjes niet voor niets bij. Ik kon ook goed met deze mensen praten over van alles en nog wat.
Maar de man waar wij onenigheid mee hadden vroeg het op een botte manier of hij erbij mocht, want anders zou hij de apparatuur van m'n vader de heuvel afgooien.
Dit is dus de andere kant van het verhaal.
Ik was er aardig vroeg bij en heb alles gezien en gehoord
Eerlijk gezegd schrok ik nogal van de reacties hier. En mijn eerste reactie is dan "reageer". Had ik misschien beter niet kunnen doen.GL Aviation wrote:Wat een gezeik om niks, die heuvel moet je gewoon delen met zoveel mensen mogelijk en als jij niet kan delen moet je zelf een trap meenemen.
Sorry tegen iedereen, ook tegen die meneer op de heuvel. Ik verwachtte niet dat dit zo'n impact zou hebben.
Ondanks dit alles, heeft mijn moeder zichtbaar genoten van de Antonov. Ik en mijn vader ook trouwens.
Nogmaals mijn excuses.
Sorry, sorry, sorry. Mijn oprechte excuses. Ik kan nogal impulsief uit de hoek komen als ik mij aangevallen voel terwijl het misschien geen aanval is. Die man kwam op mij bot over, maar misschien was het zo niet bedoeld.Ricks wrote:Vervolgens eerst niemand toelaten op de heuvel en iedereen naar beneden sturen, en zodra iemand een botte opmerking maakt kan de heuvel ineens wel gedeeld worden...KMwecare wrote:Nu zeg ik t nog één keer, tegen iedereen die hier nog iets over wil zeggen:
Oordeel alsjeblieft niet als je niet hele verhaal kent. Er waren ook Belgen op de heuvel die netjes vroegen of ze erbij mochten staan. Dat vonden mijn vader en ik geen enkel probleem. We hadden onze mondkapjes niet voor niets bij. Ik kon ook goed met deze mensen praten over van alles en nog wat.
Maar de man waar wij onenigheid mee hadden vroeg het op een botte manier of hij erbij mocht, want anders zou hij de apparatuur van m'n vader de heuvel afgooien.
Dit is dus de andere kant van het verhaal.
Ik was er aardig vroeg bij en heb alles gezien en gehoord
Het was voor mij de 1e keer dat ik dit vliegtuig zou zien, dus ik denk dat de gezonde spanning mij te veel werd.
Duizend maal sorry
- rayadam
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: Nummers
- Subscriber Scramble: Ja
Maar goed, is er nu al meer bekend over de ETD, 1100 en 1400 wordt gezegd.
luchtzak.be meldt;
STD 10.30 to GML/UKKM
STD 10.30 to GML/UKKM
Vertokken om 1029.nustyR wrote:luchtzak.be meldt;
STD 10.30 to GML/UKKM
The AN-22 is on its way to Oostende again.
Currently south of Aachen, on Facebook an ETA of 15:45 is mentioned.
Currently south of Aachen, on Facebook an ETA of 15:45 is mentioned.
Weet iemand de ETD van de AN-22A?
09 aug ; Std 1000ltNEMO24 wrote:Weet iemand de ETD van de AN-22A?
To istnustyR wrote:09 aug ; Std 1000ltNEMO24 wrote:Weet iemand de ETD van de AN-22A?
Aerotrsport Cargo B747 boven Brussel op 8000meter hoogte... voor EBOS?
Hij is net geland.. moest hij uitwijken?
Uzbekistan Cargo B767 UK-67002 was afgelopen dag 3-sep op Oostende. Rond 20:40lt weer vertrokken naar Tashkent.