Weet iemand wanneer de kdc 10 vliegt en de a330 mrtt t-055
Moderator: gatso76
Forum rules
Weet iemand wanneer de kdc 10 vliegt en de a330 mrtt t-055
Weet iemand wanneer de kdc 10 vliegt en de a330 mrtt t-055 Ik heb die nog nooit gezien en wil die graag zien kan iemand mij helpen
Re: Weet iemand wanneer de kdc 10 vliegt en de a330 mrtt t-0
KDC10 NU
http://woensdrechtas.nl/index.php
- frank kramer
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: frank kramer
en hij is te volgen op Flightradar24
Frank Kramer
Always going forward... still can't find reverse!
T-055 NU
http://woensdrechtas.nl/index.php
- Alpha Kilo One
- Scramble Master
- Type of spotter: F5
- Subscriber Scramble: Jein 😉
Wil je op Eindhoven live gaan kijken?
"Nix bliev wie it es"
Ja wil hem een keer zelf op de foto zetten ik woon 1,5 uur weg dus als hij op Flightradar24 staat eerder ik dan aankom is hij al weg
Jouw probleem is dat het geen luchtvaartmaatschappij is die tevoren vluchtschema’s publiceert. Er zit dus niks anders op dan gewoon op P4 van Eindhoven Airport te gaan staan: als ze niet vliegen kun je ze vanaf dat punt redelijk zien. En kun je in de gaten houden of ze gaan vliegen.Van Steek wrote:Weet iemand wanneer de kdc 10 vliegt en de a330 mrtt t-055 Ik heb die nog nooit gezien en wil die graag zien kan iemand mij helpen
== All is well, as long as we keep spinning ==
- frank kramer
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: frank kramer
En verder: als ze net zijn opgestegen op EIN duurt het meestal echt wel langer dan anderhalf uur voordat ze weer terug zijn... Behalve als de A330 net zoals vorige week vooral circuitjes vliegt..
Frank Kramer
T235 is nu in het Midden-Oosten (zal niet teveel details geven, zie ook Flightradar), woensdag eind van de middag/begin avond wordt hij terug verwacht. Dus als je woensdag rond het middaguur Flightradar in de gaten houdt is de kans groot dat je ruim op tijd in Eindhoven bent.
Zover ik weet vliegt hij de rest van de week niet, kan uiteraard altijd nog veranderen.
Zover ik weet vliegt hij de rest van de week niet, kan uiteraard altijd nog veranderen.
Volgende week vliegt hij (vooralsnog) 2x per dag AAR-missies.
Dank u wel hier heb ik veel aan bedankt voor uw berichtNAM wrote:T235 is nu in het Midden-Oosten (zal niet teveel details geven, zie ook Flightradar), woensdag eind van de middag/begin avond wordt hij terug verwacht. Dus als je woensdag rond het middaguur Flightradar in de gaten houdt is de kans groot dat je ruim op tijd in Eindhoven bent.
Weet u welke dagen ze gaan en hoelaat?NAM wrote:Volgende week vliegt hij (vooralsnog) 2x per dag AAR-missies.
Zoals gezegd dagelijks 2x (behalve het weekend) , hou maar rekening met take off tussen 09.00 en 10.00 en landing 11.00-12.00, middag t/o 13.00 en 14.00 en landing rond 16.00 uur. Eind van de week kan ik er meer van zeggen. Kan best zijn dat het toestel elders in de wereld nodig is of vanwege technische problemen aan de grond staat.
Goede middag
Heeft iemand enig idee voor morgen 05 augustus of de T-055 een rondje gaat vliegen.
Of helemaal niet meer de planning deze week
Vast bedankt
Heeft iemand enig idee voor morgen 05 augustus of de T-055 een rondje gaat vliegen.
Of helemaal niet meer de planning deze week
Vast bedankt
-
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: andel
T-055 zojuist vertrokken en terugkomst gepland 17.05h.