Now scheduled for February 19 departure to Mumbai:
xxxx-1155 PH-BVA (KL 877)(AMS-BOM)
Hoe rijmt dit met:B767-300ER wrote: ↑27 Jan 2021, 09:16 KLM leasetermijnenReg Type MSN Leasedata FL/OL Remarks PH-AOM 332 1161 17-okt-24 OL Verlengd met 3 jaar
Of mogen we dat nog niet weten?
Het lijkt erop dat er voortdurend aanpassingen plaatsvinden. Er was ook:
Daarom zei ik ook dat de BGG door lijkt te vliegen. En er komen een paar E295's aan.B767-300ER wrote: ↑20 Feb 2021, 07:46 Einde lease betekend niet automatisch dat de kist er ook uitgaat. Daar kunnen ook andere keuzes aan ten grondslag liggen.
Het lijstje veranderd niet dagelijks. De -N , -O en -P staan allemaal als einde lease de komende maanden. Niet vreemd dus dat deze nu naar de deco gaan om wit te worden om terug te gaan naar de lessor. Ze hebben ze toch niet allemaal nodig de komende maanden
Haha zover ik het zie nergens, het nog niet op de planning staan om wit te worden gespoten betekent natuurlijk niet dat de BGG wel doorvliegt.B767-300ER wrote: ↑20 Feb 2021, 18:53 Ik heb het wss ergens gemist. Waar staat dat de BGG doorvliegt?
Inderdaad. Het BGG verhaal komt voort uit het feit dat de lease van dit toestel het eerst zou aflopen. We wachten af.B767-300ER wrote: ↑20 Feb 2021, 22:26 Andere leasemaatschappij andere retourvoorwaarden? Kan natuurlijk allemaal.
Vanochtend op het NOS journaal om 8:30 uur was een A330 met Dolphin livery en zonder logo's in beeld op Oost, ik vermoed dus de AOM.
Na jullie input (bedankt!) en wat rondzoeken op internet naar - de meest recente - foto's e.d. is de stand dus nu: