Daar kan ik gedeeltelijk mee inkomen, maar is dus hetzelfde "probleem" als de 4 BCF's die MP reeds bezit. Ik doel ook dus enkelt op het nut van het extra ombouwen van AF kisten tot BCF's terwijl MP al 4 BCF's (werkeloos)heeft.Hurricane wrote:
KL en MP gebruiken CF-6-80's voor hun kisten dus die zijn allen gelijk; wellicht dat een originele 744F wat logischer in elkaar steekt dan een omgebouwde 744 (en t lijkt me ook wel logisch dat een cargo-deur-inbouw wat impact heeft op een frame) en dat die zo 'beter' functioneert ??
MP 744BCF's komen uit de periode 1989-1991. AF Pax 744's uit de periode 1989-2004.Hurricane wrote: Mocht AF idd een paar kisten ombouwen dan is het puur een leeftijd issue; die kisten van MP komen uit 1986 en omstreken, dan moeten die van AF jonger zijn; die optie is er ook nog.
Adios, H.
Dan nog ontgaat mij de logica voor het uitgeven van de extra ombouwkosten terwijl "de groep" al 4 omgebouwde werkloos heeft staan. Temeer omdat ze dezelfde motoren blijken te hebben (die neem ik aan op gebied van brandstofverbruik hetzelfe verbruiken). Brandstof (verbruiks)kosten kan dus,mijns inziens, geen argument zijn.