Daar ben ik het dan ook wel weer mee eens.B767-300ER wrote: Saai of niet, samen met de 330 wel de enige kist met veel 2-tjes aan boord, ideaal als je samen reist.... Maar dat is mijn persoonlijke mening
Erwin
Daar ben ik het dan ook wel weer mee eens.B767-300ER wrote: Saai of niet, samen met de 330 wel de enige kist met veel 2-tjes aan boord, ideaal als je samen reist.... Maar dat is mijn persoonlijke mening
Erwin"On a 777, ten-abreast is the way to go," said Emirates President Tim Clark. "You'd be nuts to do it any other way."
Toch was dat ooit doel/aanschafbeleid van een museum in het centrum van het land. Of dat nog zo is?pjotrtje wrote:Een MD-11, laat staan de gehele KLM/Martinair/Transcavia/Schreiner/Rotterdam Airlines/Air Holland/etc. heritage, bewaren lijkt me een zeer prijzige aangelegenheid
Ik denk dat ze hun missie wat hebben moeten bijstellen na het financieel fantastische succes dat ze ooit warenaviodromefriend wrote:Toch was dat ooit doel/aanschafbeleid van een museum in het centrum van het land. Of dat nog zo is?pjotrtje wrote:Een MD-11, laat staan de gehele KLM/Martinair/Transcavia/Schreiner/Rotterdam Airlines/Air Holland/etc. heritage, bewaren lijkt me een zeer prijzige aangelegenheid
Vond dit op het web:poereng wrote:As of this weekend only 4 MD11 will remain active in the KLM-fleet: KCA, KCB, KCD, KCE.
These are planned to continue flying until late October 2014.
PH-KCC is in storage at SPL since spring 2013: she is up for sale.
PH-KCK will get some maintenance during the next few weeks and will be parked at SPL after that: no ferry-flight planned yet.
Erg benieuwd welke route dit dan zou zijn.Based on the week of 29OCT13′s OAG Schedules Analyser listing update, KLM currently plans to operate FINAL MD11 service on 25OCT14