Hahaha hebben ze al spijt dat ze bij de meest flexibele afhandelaar weg zijn gegaan??B767-300ER wrote:Oude tijden herleven, inderdaad, maar gelukkig maar tijdelijk. Zoals Martijn stelt erg veel pech in een korte periodeDutchbird wrote:Oude tijden herleven.Gietje wrote:Het gaat de laatste tijd wel erg vaak mis zeg, of beeld ik me dat in?
Ik zie trouwens op internet staan dat de OR 466 uit maarliefst 5 bestemmingen (Colombo, Goa, Bahrain, Mombasa én Larnaca) verwacht komt? Klopt dat?
Grtz,
3x B767 birdstrike in 1 maand....
Overigens wel weer een wanprestatie die ServisAir (afhandelaar) leverde vandaag.
Voor 4 vertrekkende vluchten tussen 1430 en 1615 waren om 13.15 uur slechts 3 balies geopend (1x star, 1x comfort, 1x bagage drop off, 0x economy) toen ik in de rij stond,.......
TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
Niets maar dan ook niets is zeker in de luchtvaart
767,B767-300ER wrote:Overigens wel weer een wanprestatie die ServisAir (afhandelaar) leverde vandaag. Voor 4 vertrekkende vluchten tussen 1430 en 1615 waren om 13.15 uur slechts 3 balies geopend (1x star, 1x comfort, 1x bagage drop off, 0x economy) toen ik in de rij stond,.......
zolang wachten is inderdaad erg vervelend. Kwam er later nog wel wat bij?
Groeten Martijn
Last edited by SPL on 29 Oct 2010, 09:15, edited 1 time in total.
*just doing my thing*
- Custom addict
- Scramble Junior
- Type of spotter: F3
Hoe het balie werk is weet ik niet, maar wat betreft het platform
zijn ze bij servisair wel goed. Ik heb toch een boel slechtere meegemaakt
al is dit ook verschillend per ploeg.
Always a different day with aviation
- B767-300ER
- Scramble Master
Martijn,SPL wrote:767B767-300ER wrote:Overigens wel weer een wanprestatie die ServisAir (afhandelaar) leverde vandaag. Voor 4 vertrekkende vluchten tussen 1430 en 1615 waren om 13.15 uur slechts 3 balies geopend (1x star, 1x comfort, 1x bagage drop off, 0x economy) toen ik in de rij stond,.......
Zolangwachten is inderdaad erg vervelend, Kwam er later nog wel wat bij?
Groeten Martijn
Uiteindelijk wel een 4e balie maar verder helemaal niets. En de rijen werden alleen maar langer.
Echt niet te geloven dit!! En dat een maatschappij dit accepteert vind ik eigenlijk nog vreemder, maar dat kan ik me haast niet voorstellen. Neem aan dat ArkeFly wel maatregelen zal nemen tegen ServisAir om dit de komende zomer te voorkomen.
Heb gewoon bijna 2 uur in de rij gestaan. Eenmaal ingecheckt was de boarding time al begonnen.
Daar ben ik het dan wel weer mee eens....Custom addict wrote:Hoe het balie werk is weet ik niet, maar wat betreft het platform
Goedkoop kan soms duurkoop zijn, maar met alle respect, ook Menzies liet regelmatig steken vallen, maar dan op andere vlakken.James wrote:Hahaha hebben ze al spijt dat ze bij de meest flexibele afhandelaar weg zijn gegaan??
Maar wat ServisAir hier laat zien kwa check in procedures mag toch echt wel de grootste aanfluiting genoemd worden.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Aha, je was dus gewoon veel te vroeg..B767-300ER wrote:Heb gewoon bijna 2 uur in de rij gestaan. Eenmaal ingecheckt was de boarding time al begonnen.
- B767-300ER
- Scramble Master
Te vroeg?
Explain?
3 uur tevoor aanwezig, 2 uur in de rij, meteen boarden (=1uur tevoor)?
Daarbij stond ik alleen maar in de rij, ik reisde niet zelf
Explain?
3 uur tevoor aanwezig, 2 uur in de rij, meteen boarden (=1uur tevoor)?
Daarbij stond ik alleen maar in de rij, ik reisde niet zelf
Regards, N.
Regards, N.
Pfff, drie uur vantevoren...
Anderhalf is ook vroeg zat. Tegen die tijd zijn de rijen meestal (nu dus ff niet) wel weg.
Anderhalf is ook vroeg zat. Tegen die tijd zijn de rijen meestal (nu dus ff niet) wel weg.
- B767-300ER
- Scramble Master
haha nee hoor, want dan sta je in de rij vooor de vluchten erna. vlucht vertrok 1525, om 1600 en 1615 gingen er ook nog 2 vluchten.
Het was dus een rij van 3 balies voor 5 vluchten (1430 lxr, 1500ayt, 1525ace 1600ayt en 1615hrg)
Het was dus een rij van 3 balies voor 5 vluchten (1430 lxr, 1500ayt, 1525ace 1600ayt en 1615hrg)
Regards, N.
Regards, N.
-
- Scramble Senior
Weet iemand misschien wat er aan de hand is met de OR 365 van vandaag? Als ik kijk op de website van de luchthaven van Curacao, dan staat er zowel bij de verwachtte aankomst als vertrektijd: Contact Agent.
Is de PH-OYI kapot?
Is de PH-OYI kapot?
OYI is vandaag inderdaad met een aantal minuten delay vertrokken ivm een klein technisch probleempje.
- B767-300ER
- Scramble Master
30 minuten maar liefst. is alsnog op schematijd aangekomen.
Zie het probleem niet zo
Zie het probleem niet zo
Regards, N.
Regards, N.
-
- Scramble Senior
Op spl.nl staat hij nu voor aankomst 7.55... vliegtuig is uitgeweken volgens mij!
-
- Scramble Senior
1 nov 7.55
Kist is technisch....
Groeten Martijn
Groeten Martijn
*just doing my thing*
Jeetje, vind het k.. voor Arkefly dat ze weer zo veel pech hebben, dit verdienen ze gewoon niet
Niets maar dan ook niets is zeker in de luchtvaart