De nieuwe KLM Cargo plannen gaan op voor een capaciteit van 800000 ton op jaarbasis. HEt blijven echter plannen, vooralsnog is er door SRE nog weinig besloten (behalve panalpina gebouw staat vast) omtrent de nieuwe vrachtloodsen. Bovendien zullen deze pas rond 2012/15 gerealiseerd zijn.skycruiser wrote:KLM Cargo gaat tezijnertijd verhuizen naar de overzijde van de Kaagbaan, op het gebied ten zuiden van de huidige Menzies/Skylink loodsen, ongeveer op de plek van de welbekende spottersplaats.RCV wrote:En waar zou KLM de totale vracht onder gaan brengen die ze dan overnemen van de MP? Vracht 1/2/3? daar zitten ze nu al aan hun max. Deze optie lijkt mij tot nu toe het beste voor alle partijen...Yoram wrote:Ik denk dat MP alleen overblijft als "Lange afstandmaatschappij", zeg maar een soort van LTU.
De europese bestemming worden denk ik onder gebracht bij HV of TFL. De vracht zal wal geïntegreerd worden bij de AF/KL
Dit zal een eventuele volledige integratie de komende 'jaren' dus niet in de weg staan.
Gr.
Eric
MVG