EHAM 27-05-2015 off topic Gumball enz
Forum rules
Re: EHAM 27-05-2015
Is het niet een keer mogelijk om gewoon af te wachten en alle (domme/stomme) reacties achterwege te laten?
Mvg,
- Hurricane
- Scramble Master
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
Volgens mij was er een gezegde die luide: Een goed voorbeeld kun jezelf als beste geven, was hier een goed moment voor geweest.PH-BRAD wrote:Is het niet een keer mogelijk om gewoon af te wachten en alle (domme/stomme) reacties achterwege te laten?
Groeten,
Ron
Ron
- AviaView
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Jeroen
Volgens mij waren de gezegden "Het goede voorbeeld geven" of "Goed voorgaan (voorbeeld), doet goed volgen". Just making that point.Hurricane wrote:Volgens mij was er een gezegde die luide: Een goed voorbeeld kun jezelf als beste geven, was hier een goed moment voor geweest.PH-BRAD wrote:Is het niet een keer mogelijk om gewoon af te wachten en alle (domme/stomme) reacties achterwege te laten?
Anyways, volgens mij was PH-BRAD de enige persoon die hier 'belangrijke' en nuttige informatie deelde, waaruit duidelijk was dat dit (voorlopig) de enige kisten waren voor de Gumball 3000.
Ik ben ook van mening dat er hierna te hysterisch wordt gedaan, met de meest nutteloze reacties en vragen in topics, die totaal nergens een nuttige bijdrage aan leveren. Ik zal dit keer maar geen namen noemen, want ik denk dat je die ook wel zelf kan bedenken naar aanleiding ons vorige contact via PM.
- Hurricane
- Scramble Master
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
Dank voor de aanvulling. Kijkend naar een geplaatste verwachting van 3 Antonovs had ik niet anders verwacht dan hetgeen nu online staat. Dat is blijkbaar de standaard, jammer maar so be it. Desalniettemin blijf ik hoop houden dat er ooit een keer lampjes gaan brandenAviaView wrote:Volgens mij waren de gezegden "Het goede voorbeeld geven" of "Goed voorgaan (voorbeeld), doet goed volgen". Just making that point.
Anyways, volgens mij was PH-BRAD de enige persoon die hier 'belangrijke' en nuttige informatie deelde, waaruit duidelijk was dat dit (voorlopig) de enige kisten waren voor de Gumball 3000.
Ik ben ook van mening dat er hierna te hysterisch wordt gedaan, met de meest nutteloze reacties en vragen in topics, die totaal nergens een nuttige bijdrage aan leveren. Ik zal dit keer maar geen namen noemen, want ik denk dat je die ook wel zelf kan bedenken naar aanleiding ons vorige contact via PM.
Groeten,
Ron
Ron