Ik denk dat sommige beveiligers van deze outfits een hartverzakking krijgen...Wijgert IJlst wrote:Or what about this one...SquAdmin wrote:Je kunt ook zo'n 20 pocket ScotteVest aantrekken
http://petapixel.com/2015/08/25/want-to ... hoto-vest/
Airshow Florennes
Forum rules
- Stratofreighter
- Scramble Master
Re: Airshow Florennes
November 2024 update at FokkerNews.nl....
- Wijgert IJlst
- Scramble Addict
- Type of spotter: F2
- Subscriber Scramble: Wijgert IJlst
Stratofreighter wrote:Ik denk dat sommige beveiligers van deze outfits een hartverzakking krijgen...Wijgert IJlst wrote:Or what about this one...SquAdmin wrote:Je kunt ook zo'n 20 pocket ScotteVest aantrekken
http://petapixel.com/2015/08/25/want-to ... hoto-vest/
Kind Regards / Groeten,
Wijgert IJlst
Wijgert IJlst
- frank kramer
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: frank kramer
Als je op de vliegveldpagina van Scramble kijkt: de meeste deelnemers aan de vliegshow stonden tot nu toe op de flightline aan de zuidoostelijke kant van het veld (bij de hangars); dat betekent dat ze ofwel bij het uittaxiën, ofwel bij het intaxiën over de rolbaan komen die tussen die flightline en het voormalige TLP-platform ligt. Het meeste van die flightline is te zien (vooropgesteld dat je dit jaar op dezelfde plekken kunt komen als voorgaande jaren). Belgische F-16's komen dan weer uit de shelterarea. Soms staan er ook toestellen op het platform bij de hangaars aan de noordkant, en dat is wat minder goed te zien.OscarM wrote:Andere vraag tussendoor als ik die hier mag stellen:
is Florennes een beetje een overzichtelijk veld? Zijn bijvoorbeeld ook de kisten voor de vliegshow te zien of zijn die ergens 'verstopt' á la Kleine Brogel? Ik ben er zelf nog nooit geweest, vandaar.
Thanks.
Frank Kramer
Always going forward... still can't find reverse!
Always going forward... still can't find reverse!
- ronaldairbus
- Scramble Senior
- Subscriber Scramble: Ronald
BAFDays facebook update:
During the spottersdays (friday 24th and monday 27th) the Security checks will be adapted to guarantee a smooth entrance. Only for spotters.
During the Airshow days (saturday 25th and sunday 26th), a specific Security lane will be opened for visitors carrying photobags. Keep in mind that this may cause delays.
During the spottersdays (friday 24th and monday 27th) the Security checks will be adapted to guarantee a smooth entrance. Only for spotters.
During the Airshow days (saturday 25th and sunday 26th), a specific Security lane will be opened for visitors carrying photobags. Keep in mind that this may cause delays.
https://www.flickr.com/photos/ro-aviation/
- dirkmans
- Scramble Newbie
- Subscriber Scramble: dirkmans
Kan iemand vertellen hoelaat de poorten open gaan zaterdag?
Ik ziet iets van 9.30 uur maar ik zie ook dat het programma start om 10.00 uur.
Deze tussenperiode lijkt mij wat aan de korte kant...
Iemand ervaring in Florennes? Ik ga namelijk voor het eerst!
Ik ziet iets van 9.30 uur maar ik zie ook dat het programma start om 10.00 uur.
Deze tussenperiode lijkt mij wat aan de korte kant...
Iemand ervaring in Florennes? Ik ga namelijk voor het eerst!
[quote="frank kramer"][quote="OscarM"]Andere vraag tussendoor als ik die hier mag stellen:
is Florennes een beetje een overzichtelijk veld? Zijn bijvoorbeeld ook de kisten voor de vliegshow te zien of zijn die ergens 'verstopt' á la Kleine Brogel? Ik ben er zelf nog nooit geweest, vandaar.
Thanks.[/quote]
Als je op de vliegveldpagina van Scramble kijkt: de meeste deelnemers aan de vliegshow stonden tot nu toe op de flightline aan de zuidoostelijke kant van het veld (bij de hangars); dat betekent dat ze ofwel bij het uittaxiën, ofwel bij het intaxiën over de rolbaan komen die tussen die flightline en het voormalige TLP-platform ligt. Het meeste van die flightline is te zien (vooropgesteld dat je dit jaar op dezelfde plekken kunt komen als voorgaande jaren). Belgische F-16's komen dan weer uit de shelterarea. Soms staan er ook toestellen op het platform bij de hangaars aan de noordkant, en dat is wat minder goed te zien.[/quote]
Frank, bedankt voor je antwoord. Hopelijk is dan het meeste mooi te zien. Thanx!
Thanks.[/quote]
Als je op de vliegveldpagina van Scramble kijkt: de meeste deelnemers aan de vliegshow stonden tot nu toe op de flightline aan de zuidoostelijke kant van het veld (bij de hangars); dat betekent dat ze ofwel bij het uittaxiën, ofwel bij het intaxiën over de rolbaan komen die tussen die flightline en het voormalige TLP-platform ligt. Het meeste van die flightline is te zien (vooropgesteld dat je dit jaar op dezelfde plekken kunt komen als voorgaande jaren). Belgische F-16's komen dan weer uit de shelterarea. Soms staan er ook toestellen op het platform bij de hangaars aan de noordkant, en dat is wat minder goed te zien.[/quote]
Frank, bedankt voor je antwoord. Hopelijk is dan het meeste mooi te zien. Thanx!
- Stafhunter
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: Stafhunter
Is er al een Flightplan bekend wanneer de deelnemers aan de opendag binnenkomen.
F-104 Starfighter patch website http://threshold.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
flown in:
F27-300M C-5
better a spotter with stepladder behind me than a spotter with 50mm in front off me
flown in:
F27-300M C-5
better a spotter with stepladder behind me than a spotter with 50mm in front off me
-
- Scramble Junior
- Type of spotter: MIL ONLY
- Subscriber Scramble: YES
Zojuist bekend gemaakt:
De basis gaat om 09:30 open. En de show begint om 10:00. Zie link hieronder.
LET OP: Als je een rug tas hebt, let er dan op dat je in een aparte rij komt. Want hier is een aparte "BAG SEARCH" controle voor.
http://www.belgianairforcedays.be/nl/ar ... /programma
De basis gaat om 09:30 open. En de show begint om 10:00. Zie link hieronder.
LET OP: Als je een rug tas hebt, let er dan op dat je in een aparte rij komt. Want hier is een aparte "BAG SEARCH" controle voor.
http://www.belgianairforcedays.be/nl/ar ... /programma
Twitter: @BartvanderDoes
BartvanderDoesPhotography
BartvanderDoesPhotography