Ja en daar wacht ik nou ook al zolang op...FISHER01 wrote:nou nog voor Military zoiets...
Grt,
Michel
Ja en daar wacht ik nou ook al zolang op...FISHER01 wrote:nou nog voor Military zoiets...
precies, de Transall op EHEH van vanmiddag was helaas niet te volgenFISHER01 wrote:nou nog voor Military zoiets...
Staat ook gewoon op de site;streep wrote:Het lijkt idd met ADSB ontvanger te werken.
For this demo, flight movements come from an ADB-S receiver on the roof of the Frontier office. This is enriched with public data from the internet. Both data sources may contain errors and correctness of this data is by no means guaranteed.
Elders op de site;Hessel wrote:Weet iemand of het mogelijk is om deze site ook te bekijken via Windows Mobile? Ik kan geen werkende flash player vinden voor Windows Mobile, zonder de flash player is het niet (?) mogelijk om deze site te bekijken?
In het verleden (?) hebben ze schijnbaar ook overzichten gehad van New York, Zurich en Scandinavie, maar die links lijken niet meer te werken.Op korte termijn hebben we een mobiele versie voorop telefoons en PDA's gepland.