Ik begrijp dat je altijd zoekt naar argumenten waarom "jouw" veld of je favoriete veld niet zo moeten sluiten. Ik als Volkel spotter zou dat zeer waarschijnlijk ook doen als Volkel ter discussie zou staan (and it aint over till the fat lady sings...) Het argument van de Russische bommenwerpers is echter een non-argument. Kijk eens op de kaart; kisten die vanuit het Noorden Nederland naderen moeten eerst door het netwerk van de Noren en de Engelsen heen en komen (nooit? - anyone?) zomaar 'out of the blue' aangevlogen. Volkel - Leeuwarden is dan echt maar een paar minuten extra. Bovendien, verwacht je nou echt dat er anno 2010 ineens twee Bears zomaar de aanval openen op een land als Nederland?!?aviodromefriend wrote:Ik gok dat het rijtje te sluiten velden waar echt op wordt gevlogen in volgorde van opkomst zal luiden
Jammer, eigenlijk hoop ik dat Volkel eerder sluit (slecht bereikbaar, rampzalige site-layout tijdens Luchtmachtdagen, en mocht er werkelijk ooit nog iets aan de hand zijn, is er in Brabant nog Eindhoven om toestellen naar te verplaatsen. Rond de Waddenzee, historisch de kant waar Russische bommenwerpers proberen binnen te komen blijft er wel heel weinig over, met de dreiging van de sluiting van Wittmund als de Phantom daar voortijdig wordt uitgefaseerd).
Hoe je het ook wend of keert, het is gewoon kl*te dat we wederom een veld in gaan leveren en het aantal fighters wederom mogelijk gehalveerd zien worden..
Groeten, Paul