scramble 397
Forum rules
- Thijs
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Thijs
Re: scramble 397
Mijn prioriteiten lagen de afgelopen week ergens anders dan bij Scramble vandaar dat vandaag deel 1 van de verzendingen op de bus is gegaan. Vanwege de vele herzendingen was het aantal wat ik beschikbaar heb niet voldoende.
Het kan dus zomaar zijn dat jouw exemplaar pas aan het eind van de week op de mat valt. Dat is helaas één van de consequenties van een vrijwilligers organisatie.
Thijs
[ Post made via Mobile Device ]
Het kan dus zomaar zijn dat jouw exemplaar pas aan het eind van de week op de mat valt. Dat is helaas één van de consequenties van een vrijwilligers organisatie.
Thijs
Assume makes an ASS of U and ME.
- ErikFB
- Scramble Addict
- Type of spotter: civil airliners
- Subscriber Scramble: ErikFB
Even for the record: is het al duidelijk waar een en ander misgegaan is gezien het zeer grote aantal nazendingen???
- Thijs
- Scramble Master
Een aantal nazendingen zijn te relateren aan Post NL bij een aantal is de verlenging van het abonnement niet goed gegaan en daardoor is er een nazending noodzakelijk.
Een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Gelukkig gaat het de meeste maanden wel goed.
Een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Gelukkig gaat het de meeste maanden wel goed.
- Polecat
- Scramble Master
- Type of spotter: Omnivore
- Subscriber Scramble: Polecat
=censored= happens, en wat je zegt, is in de afgelopen 25 jaar misschien pas de tweede, hooguit derde keer dat zoiets gebeurt. .. Gisteren mijn nazending gisteren ontvangen, waarvoor dank!
I have never drunk milk, and I never will . . . .
- Thijs
- Scramble Master
Vandaag de laatste zending op de bus gedaan. Dan zou die in Principe morgen in de bus moeten vallen.
Mocht je volgende week woensdag nog niks hebben, stuur mij dan even een mailtje.
Thijs
Mocht je volgende week woensdag nog niks hebben, stuur mij dan even een mailtje.
Thijs
-
- Scramble Newbie
- Type of spotter: civil
- Subscriber Scramble: Paul Stam
Vandaag heb ik de mijne gehad.
Bedankt.
Paul
Bedankt.
Paul
Nog steeds niets hier in Belgie. enig idee waarom? Nieuw lid sinds Mei en eerste nummer te ontvangen zou het juni nummer zijn . Geen goed begin zou ik denken.
- ErikFB
- Scramble Addict
Ha patrick,
Maak je geen zorgen, men zal er alles aan doen om ook jouw exemplaar bij je te krijgen. Tot op heden gaat het nooit mis alleen nu bij de ingang van het nieuwe jaar loopt het even niet zoals het moet lopen.
Grtz
Erik
Maak je geen zorgen, men zal er alles aan doen om ook jouw exemplaar bij je te krijgen. Tot op heden gaat het nooit mis alleen nu bij de ingang van het nieuwe jaar loopt het even niet zoals het moet lopen.
Grtz
Erik
Dag Erik, Geen zorgen hier hoor. Heb al Pm gekregen van Thijs en ben er van overtuigd dat het allemaal in orde gaat komen.
mvg
Patrick
mvg
Patrick
Even laten weten vandaag in de bus gekregen. Toch nog goede service, bedankt.
- Thijs
- Scramble Master
Een week tussen op de post doen en bezorging en Belgie.....valt me wat tegen...
- ErikFB
- Scramble Addict
Amai Amai, hebben ze in Belgie dan toch nog een postkoets of is de huidige stand van bezorging in nederland en belgie naar een dusdanig dieptepunt gezakt dat zelfs dit niet meer dan onbehoorlijk te noemen is......
- Thijs
- Scramble Master
Misschien heeft Post NL het contract met de Belgische post verandert? Of een ander postbedrijf in de arm genomen dat goedkoper is?
In Oostenrijk hebben we ook gezien dat de bezorging opeens een paar dagen later is. Zelfs een priority stickertje heeft geen waarde meer tegenwoordig...
In Oostenrijk hebben we ook gezien dat de bezorging opeens een paar dagen later is. Zelfs een priority stickertje heeft geen waarde meer tegenwoordig...
Och, waar het ook aan ligt of wie ook de slome is, zolang het maar aankomt. En tenandere n°398 was donderdag reeds hier. dus waarschijnlijk nu een postkoets met naverbrander gebruikt