Bij mij staat er nu al half uur "Waiting for video"maar er gebeurt niks
Iemand enig idee waardoor dat komt ???
18/19 June: Gilze Rijen Luchtmachtdagen - getting/staying there
Moderator: Jaap
Forum rules
Post all airshow-related items here. Please keep the postings as informative and to-the-point as possible. Refrain from postings with the sole intention to communicate whether you like the show or not, unless accompanied by arguments that can help others. |
Re: Luchtmachtdagen live via internet
Met vriendelijk groeten, Dude
Sony A350 met AF28-300mm F/3.5-6.3 XR Di LD Aspherical (IF) Macro
http://live.rijksoverheidsvideo.nl/luchtmacht" onclick="window.open(this.href);return false;
ook bij deze link blijft hij staan op "waiting for video"
Met vriendelijk groeten, Dude
zeer goed initiatief van Defensie, maar het resultaat was bedroevend, vooral op zaterdag heel veel onderbrekingen. Eigenlijk niet echt bruikbaar.... heeel jammer
-
- Scramble Die-Hard
Zeer goed initiatief ja, maar de stream was vandaag om te huilen. Ik kon niks zien. Paar seconde beeld en daarna de hele tijd stil. Gelukkig zijn er nog mensen als ik die bijna alles hebben gefilmd en het wel op YT zetten
Check http://www.youtube.com/user/Vipers810 for my spotting and airshow video`s.
Tja, zou dat te maken hebben met het feit dat meer mensen de dagen wilde volgen via internet dan men verwacht had?Viper810 wrote:Zeer goed initiatief ja, maar de stream was vandaag om te huilen. Ik kon niks zien. Paar seconde beeld en daarna de hele tijd stil.
Ook tijdens de eerste wedstrijd van Oranje was er van te voren vermeld dat er een max. aantal zou zijn; en toen liep ook alles vast.
Ik denk dat het een goed gegeven is dat de KLu eenieder wilde laten genieten van de show. Dat er problemen onstonden is een goed gegeven hoe eea in de toekomst verder op te pakken.
- Copter
- Moderator
- Subscriber Scramble: yes !
Re: Football during Luchtmachtdagen
Vandaag de Luchtmachtdagen bezocht. Het "probleem" (airshow of voetballen kijken) werd door de KLu prima opgelost door op de grote schermen een klein "venster" bij te voegen met hierop live de wedstrijd. Bij het door Nederland gemaakte doelpunt werd dit door de commentatoren netjes gemeld.
Fantastisch toch, voetbal kijken combineren met een prachtige airshow ?
Fantastisch toch, voetbal kijken combineren met een prachtige airshow ?
Er stond op de defensie site dat er 200.000x op de play-knop geklikt was, oftewel 200.000 hits. Maja als iedereen 20x de stream 'ns heeft geprobeerd op gang te krijgen dan is dat 10.000 mensen. Dat kan toch niet echt veel meer dan verwacht zijn?
Inderdaad jammer, hopelijk volgende keer beter, goed idee iig voor de thuisblijvers. En live is altijd leuker dan een korte samenvatting op tv.
Inderdaad jammer, hopelijk volgende keer beter, goed idee iig voor de thuisblijvers. En live is altijd leuker dan een korte samenvatting op tv.