Eens, maar ik ken makkelijkere landen qua papierwerk, vandaag mijn verrassingDiarto wrote:Als je die kant op gaat vlieg je daar recht overheen, lijkt me dus een ideale plek. Geografisch gezien dan..SpotterNL wrote:Interessante keus om via Teheran te gaan...
Corendon Dutch Airlines speculeer/discussie corner
Forum rules
Re: Corendon Dutch Airlines speculeer/discussie corner
Vergeet niet dat Corendon Airlines (CAI) daar op vliegt en dus al een afhandelaar heeft.SpotterNL wrote:Eens, maar ik ken makkelijkere landen qua papierwerk, vandaag mijn verrassingDiarto wrote:Als je die kant op gaat vlieg je daar recht overheen, lijkt me dus een ideale plek. Geografisch gezien dan..SpotterNL wrote:Interessante keus om via Teheran te gaan...
Ja, er moet alleen even gekeken worden wanneer dat gaat gebeuren. Het is namelijk zo dat de PH-CDF zondag naar Thailand gaat en ze dan alleen de PH-CDE over houden om voor CND te vliegen. Dan is het natuurlijk lastig een paintjob in te plannen voor voor de zomer.Rishon wrote:Ik zie dat Corendon een nieuwe logo heeft, wordt die trent doorgetrokken naar de Airline?!
[ Post made via Mobile Device ]
- cHabu
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: cHabu
Gaat de CDF de hele zomer dan naar Thailand of is de kist exit ?Sky wrote:Het is namelijk zo dat de PH-CDF zondag naar Thailand gaat en ze dan alleen de PH-CDE over houden om voor CND te vliegen. Dan is het natuurlijk lastig een paintjob in te plannen voor voor de zomer.
=> Sync your files online and across computers with Dropbox. (2GB account is free!)
Only when you can share knowledge, can you enjoy knowledge !
- B767-300ER
- Scramble Master
Rond 20 april weer terug. Maar dan begint meteen de eerste drukte al.cHabu wrote:Gaat de CDF de hele zomer dan naar Thailand of is de kist exit ?Sky wrote:Het is namelijk zo dat de PH-CDF zondag naar Thailand gaat en ze dan alleen de PH-CDE over houden om voor CND te vliegen. Dan is het natuurlijk lastig een paintjob in te plannen voor voor de zomer.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Dan gaan CDE en CDF allemaal naar de spuithal na de checks om nieuwe huisstijl van Corendon neer te zetten in plaats van huidige logo en livery. Wanneer gebeurt dat?
- B767-300ER
- Scramble Master
Berven,
Met alle respect, maar kan je LEZEN?
Wie heeft het over Checks??
Volgens mij wordt er dus gezegd dat het niet bekend is WANNEER en OF dit voor de zomer nog gebeurd..
http://forum.scramble.nl/viewtopic.php?p=755104#p755104
Met alle respect, maar kan je LEZEN?
Wie heeft het over Checks??
Volgens mij wordt er dus gezegd dat het niet bekend is WANNEER en OF dit voor de zomer nog gebeurd..
http://forum.scramble.nl/viewtopic.php?p=755104#p755104
Regards, N.
Regards, N.
De CDF gaat een dag nadat hij terug is uit DMK naar NWI voor een geheel nieuwe look. Met alleen Corendon als tekst. Geen Corendon.nl of Corendon Dutch Airlines. Dit zal gebeuren van 23 april t/m 28 april.
Voor de CDE is nog niks bekend. Die zal waarschijnlijk de zomer in dit jasje doorvliegen.
Voor de CDE is nog niks bekend. Die zal waarschijnlijk de zomer in dit jasje doorvliegen.
-
- Scramble Senior
CDF is inmiddels al aan het vliegen in Thailand. Betaling en vergunningen zijn rond
Op Twitter geeft Corendon aan dat begin februari het nieuwe schema wordt verwacht. Ik neem aan dat het dan wordt onthuld en pas eind april de eerste kist in de nieuwe kleuren gaat vliegen?
https://twitter.com/corendon/status/560026569415352321
https://twitter.com/corendon/status/560026569415352321
Zou best kunnen hoor. Vergeet niet dat er een Corendon Airlines (CAI) en een Corendon Dutch Airlines (CND) is. Maar voor de CND weet ik zeker dat dat niet in februari gaat gebeuren.
Bij de CAI staat er nu een kist in de C-check. Zal best kunnen dat dat de eerste kist van de CAI gaat worden met nieuwe kleuren.
Bij de CAI staat er nu een kist in de C-check. Zal best kunnen dat dat de eerste kist van de CAI gaat worden met nieuwe kleuren.
Goedenavond,
Hier wat foto's van de verwachte kleurenschema op de CAI toestellen.
Hier wat foto's van de verwachte kleurenschema op de CAI toestellen.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Scramble Junior
- Subscriber Scramble: Backtrack
Niet revolutionair. Maar wel een stuk beter dan het oude kleurenschema
- B767-300ER
- Scramble Master
Kijken of vriend Steven van der Heijden het bij Corendon sneller voor elkaar krijgt het hele machinepark in 1 kleur te krijgen als dat bij ArkeFly het geval was. Daar zijn ze nog steeds niet klaar na 10 jaar .Backtrack wrote:Niet revolutionair. Maar wel een stuk beter dan het oude kleurenschema
Regards, N.
Regards, N.
Mag toch hopen van wel. Gaat tenslotte maar om 2 toestellen!