18/19 June: Gilze Rijen Luchtmachtdagen - Wensenlijst
Moderator: Jaap
Forum rules
Post all airshow-related items here. Please keep the postings as informative and to-the-point as possible. Refrain from postings with the sole intention to communicate whether you like the show or not, unless accompanied by arguments that can help others. |
- Polleke_NL
- Scramble Addict
- Type of spotter: photography (military only)
- Subscriber Scramble: Ruud van Haaster
Re: Wensenlijstje Luchtmachtdagen 2010 Gilze-Rijen
Of een paar mooie Algerijnen ? Als ze een C-130 naar Eindhoven kunnen sturen, dan kunnen ze vast ook wel wat leuks sturen voor op de open dag?
Ruud
- Hans
- Scramble Master
- Type of spotter: S5 - Military & Civil
- Subscriber Scramble: Yep
Nee aan dat hij bedoelt dat hij het zelf gaat betalen (of anders een inzamelingsactie gaat houden)jb5 wrote:enigzins Betaalbaar?
Heb ik alle drie al.buddha01 wrote:Royal Jordan Falcon, Marche Verde uit Marokko en de Turkish Stars uit.
Heb ik al.dutchphantom wrote:Blue Impulse uit Japan
Heb ik als team nog niet, maar weinig kans dat dit veel 'nieuwe' AT-3'en voor me zou opleveren.dutchphantom wrote:Thunder Tigers uit Taiwan
Heb ik al.Slijfie wrote:En Libië heeft een 'team' met 4 SF260's.
Als je net zoveel rupee's zouden moeten neerleggen als yen's of dollars, zou die vergelijking kloppen..... vermoed alleen dat de stapel rupee's die je mee moet brengen een heel stuk dikker is dan de stapel yen's..... beetje vreemde vergelijking dus.buddha01 wrote:Japanse Yen en Taiwanese Dollar staan momenteel toch iets te hoog om deze teams uit te nodigen, lijkt me. Met 0.01 Eurocent voor iedere Indiase Rupee is het IAF Surya Kiran Display team toch echt een héél stuk goedkoper.
Maar ik mis de Zuid Amerikaanse teams nog; niemand die de Esquadrilha da Fumaca of de Halcones op z'n wenslijstje heeft? Of de Silver Falcons uit Zuid Afrika?
Gr
Hans
Of een team van Griekse RF-4E's waar de 7511 bij zit!
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Maar die zijn ieder jaar voor een hele tour in (vooral West) Europa. Of dacht jij dat ze ieder weekend op en neer zouden vliegen uit Jordanië?buddha01 wrote:Vorig jaar nodigde de KLu zowel de Royal Jordan Falcon, Marche Verde uit Marokko en de Turkish Stars uit. Vooral De eerste zijn best prijzig (midden-Oosten)
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
- topgun1984
- Scramble Addict
- Type of spotter: A non cursing 4RTY F4RTY
Alsof deze show alleen voor jou zou worden opgevoerd, met je heb ik al heb ik al... sjees... Je zet jezelf nou echt te kijk... WE hebben blijkbaar niet allemaal zoveel vrije tijd als jij (denk ik)...Hans wrote:Nee aan dat hij bedoelt dat hij het zelf gaat betalen (of anders een inzamelingsactie gaat houden)jb5 wrote:enigzins Betaalbaar?
Heb ik alle drie al.buddha01 wrote:Royal Jordan Falcon, Marche Verde uit Marokko en de Turkish Stars uit.Heb ik al.dutchphantom wrote:Blue Impulse uit JapanHeb ik als team nog niet, maar weinig kans dat dit veel 'nieuwe' AT-3'en voor me zou opleveren.dutchphantom wrote:Thunder Tigers uit TaiwanHeb ik al.Slijfie wrote:En Libië heeft een 'team' met 4 SF260's.
Als je net zoveel rupee's zouden moeten neerleggen als yen's of dollars, zou die vergelijking kloppen..... vermoed alleen dat de stapel rupee's die je mee moet brengen een heel stuk dikker is dan de stapel yen's..... beetje vreemde vergelijking dus.buddha01 wrote:Japanse Yen en Taiwanese Dollar staan momenteel toch iets te hoog om deze teams uit te nodigen, lijkt me. Met 0.01 Eurocent voor iedere Indiase Rupee is het IAF Surya Kiran Display team toch echt een héél stuk goedkoper.
Maar ik mis de Zuid Amerikaanse teams nog; niemand die de Esquadrilha da Fumaca of de Halcones op z'n wenslijstje heeft? Of de Silver Falcons uit Zuid Afrika?
Gr
Hans
Grtz,
TG1984
YOU DON'T NEED WHITE LENSES IF YOU GOT A WHITE CAMERA.
- Arjan
- Scramble Master
- Type of spotter: S4
- Subscriber Scramble: Arjan
Misschien helpt het dan als wij zelf eens een keertje wat naar Japan sturen! Voor wat, hoort wat!jb5 wrote: p.s. de Japanse Luchtmacht (dus ook Blue Impulse) krijgt elk jaar een uitnodiging om deel te nemen aan de Luchtmachtdagen.
Scramble member since 1990
- Slijfie
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: Slijfie
Jammer voor je, want die heb ik al...Maar ik mis de Zuid Amerikaanse teams nog; niemand die de Esquadrilha da Fumaca of de Halcones op z'n wenslijstje heeft?
Tsa, het niveau hier gaat er niet op vooruit. Maar je mag toch vrijelijk je wensen uiten of niet? En zolang jb5 er serieus op ingaat...
Groetjes, Rob
(die toch naar Nordholz gaat)
- Wildpicture
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: F5 Military
Komt inderdaad nogal patserig over.....topgun1984 wrote:Alsof deze show alleen voor jou zou worden opgevoerd, met je heb ik al heb ik al... sjees... Je zet jezelf nou echt te kijk... WE hebben blijkbaar niet allemaal zoveel vrije tijd als jij (denk ik)...Hans wrote: Heb ik alle drie al.
Heb ik al.
Heb ik als team nog niet, maar weinig kans dat dit veel 'nieuwe' AT-3'en voor me zou opleveren.
Heb ik al.
- Polleke_NL
- Scramble Addict
- Type of spotter: photography (military only)
- Subscriber Scramble: Ruud van Haaster
tja, en of het er enkel om gaat dat hij iets nieuws scoort..., dus los van patserig ook nogal egoistisch.....
Ruud
- Arjan
- Scramble Master
Hij straft zichzelf hoor! Nu blijven er alleen de betere sportmuggen opendagen op Seppe over voor hem! Veel plezier ermee
- Hurricane
- Scramble Master
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
Misschien een om dit topic gewoon te gebruiken zoals de naam weergeeft; 'wensenlijstje' geeft een ieder de ruimte (... ongeacht of dit nu kans van slagen heeft of niet & iedereen heeft een andere invulling hiervan ...)
Deze discussie voortzetten geeft geen toevoeging aan de rest;
Deze discussie voortzetten geeft geen toevoeging aan de rest;
Groeten,
Ron
Ron
- Arjan
- Scramble Master
Oh ja, in dat geval!
Japanse Hawkeye!
Japanse Hawkeye!
- Gerard
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Jawohl
Doe in dat geval dan maar een Mongoolse MiG-21Hurricane wrote:Misschien een om dit topic gewoon te gebruiken zoals de naam weergeeft; 'wensenlijstje' geeft een ieder de ruimte (... ongeacht of dit nu kans van slagen heeft of niet & iedereen heeft een andere invulling hiervan ...)
. |
/O\
\_______[|(.)|]_______/
o ++ O ++ o
- Polecat
- Scramble Master
- Type of spotter: Omnivore
- Subscriber Scramble: Polecat
apollo 13 op de static?
but seriously.... we zien het wel, en als komt er maar 1 piper cub van de KLuHF... ik ga gewoon uit gewoonte sinds 1983, en ik vermaak me wel....
but seriously.... we zien het wel, en als komt er maar 1 piper cub van de KLuHF... ik ga gewoon uit gewoonte sinds 1983, en ik vermaak me wel....
I have never drunk milk, and I never will . . . .
- topgun1984
- Scramble Addict
- Type of spotter: A non cursing 4RTY F4RTY
Pcies... en dat zouden er toch meer moeten doenPolecat wrote:apollo 13 op de static?
YOU DON'T NEED WHITE LENSES IF YOU GOT A WHITE CAMERA.