TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
- B767-300ER
- Scramble Master
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
UHm, Basel gaat gewoon door hoor!
Wat is jouw info omtrent de Baselopreatie dan? Is dit jaar zelfs uitgebreid met ook CUN.
Route: AMS-BSL-PUJ-BSL (zwitsers uit PUJ eruit, zwitsers naar CUN erin)-AMS-CUN-BSL-AMS
Venezuela is , zover ik heb begrepen, inderdaad van de baan.
Ging overigens niet om vluchten in Venezuela, maar vluchten Caracas-Madrid vv met de PH-AHX voor een periode van meerdere maanden.
Wat is jouw info omtrent de Baselopreatie dan? Is dit jaar zelfs uitgebreid met ook CUN.
Route: AMS-BSL-PUJ-BSL (zwitsers uit PUJ eruit, zwitsers naar CUN erin)-AMS-CUN-BSL-AMS
Venezuela is , zover ik heb begrepen, inderdaad van de baan.
Ging overigens niet om vluchten in Venezuela, maar vluchten Caracas-Madrid vv met de PH-AHX voor een periode van meerdere maanden.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Venezuela is voorlopig van de baan, maar ik snap niet waarom daarom OOK de Basel rotatie weg zou gaan?
Lijkt me eerder andersom, als venezuela doorgaat dat dan BSL geschrapt wordt.
Echter wordt BSL met een 76W gevlogen en de Venezuela zou met een AH serie gevlogen worden dus lijkt het elkaar nog weinig in de weg te zitten.
Btw, de Venezuela deal ging om Caracas-Madrid en Caracas-Buenos Aires. Echter door verkiezingen etc is er (nog) niets rond gekomen.
Lijkt me eerder andersom, als venezuela doorgaat dat dan BSL geschrapt wordt.
Echter wordt BSL met een 76W gevlogen en de Venezuela zou met een AH serie gevlogen worden dus lijkt het elkaar nog weinig in de weg te zitten.
Btw, de Venezuela deal ging om Caracas-Madrid en Caracas-Buenos Aires. Echter door verkiezingen etc is er (nog) niets rond gekomen.
- jfaltena
- Scramble Master
- Type of spotter: S4
- Subscriber Scramble: jfaltena
http://www.telegraaf.nl/reiskrant/13120 ... ico__.html
Don't shoot the messengerToeristen uit Nederland gestrand in Mexico RIJSWIJK - Een vliegtuig van ArkeFly met aan boord 283 toeristen uit Nederland is door technische problemen een paar dagen gestrand in Cancún in Mexico. Een woordvoerster van ArkeFly liet dat vrijdag weten.
De Boeing 767 zou oorspronkelijk in de nacht van woensdag op donderdag (plaatselijke tijd) vertrekken. Maar omdat er een lek van lucht was bij de motor kon het toestel niet opstijgen. Na een reparatie bleek het euvel niet verholpen en moesten de passagiers opnieuw terug naar de hotels, waar zij op kosten van ArkeFly zijn ondergebracht.
De maatschappij laat nu uit Nederland eigen technici voor de reparatie invliegen. De verwachting is dat het toestel met toeristen in de nacht van vrijdag op zaterdag (plaatselijke tijd) met zo'n 50 uur vertraging zal vertrekken.
Flown from / to; AMS ATH BCN CDG EFL EWR FRA GMP INV LAX LGW LHR LPL MAN RTM SFO VIE YVR YYZ ZRH
Flown in: 300 310 319 320 321 330 737 747 747SP 757 767 Bae146 DC10 F70
Planned flights: none
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Op de Telebraak mag dat toch altijd wel?
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
- B767-300ER
- Scramble Master
Altijd fijn. Een paar dagen extra vakantiejfaltena wrote:http://www.telegraaf.nl/reiskrant/13120 ... ico__.html
Don't shoot the messengerToeristen uit Nederland gestrand in Mexico RIJSWIJK - Een vliegtuig van ArkeFly met aan boord 283 toeristen uit Nederland is door technische problemen een paar dagen gestrand in Cancún in Mexico. Een woordvoerster van ArkeFly liet dat vrijdag weten.
De Boeing 767 zou oorspronkelijk in de nacht van woensdag op donderdag (plaatselijke tijd) vertrekken. Maar omdat er een lek van lucht was bij de motor kon het toestel niet opstijgen. Na een reparatie bleek het euvel niet verholpen en moesten de passagiers opnieuw terug naar de hotels, waar zij op kosten van ArkeFly zijn ondergebracht.
De maatschappij laat nu uit Nederland eigen technici voor de reparatie invliegen. De verwachting is dat het toestel met toeristen in de nacht van vrijdag op zaterdag (plaatselijke tijd) met zo'n 50 uur vertraging zal vertrekken.
[ Post made via Mobile Device ]
Regards, N.
Regards, N.
- jfaltena
- Scramble Master
- Type of spotter: S4
- Subscriber Scramble: jfaltena
Tuurlijk... ik had het meer over mezelfaviodromefriend wrote:Op de Telebraak mag dat toch altijd wel?jfaltena wrote:http://www.telegraaf.nl/reiskrant/13120 ... ico__.html
Don't shoot the messenger
Grtz, John
Flown from / to; AMS ATH BCN CDG EFL EWR FRA GMP INV LAX LGW LHR LPL MAN RTM SFO VIE YVR YYZ ZRH
welk toestel is dat dan die gestrand is?
- B767-300ER
- Scramble Master
Een 767.Davy1981 wrote:welk toestel is dat dan die gestrand is?
Plus nog een 2e in AMS. En een derde om de =censored= op te lossen. Oftewel: chaos. Morgen alles weer redelijk normaal op de LPA/TFS na.
Regards, N.
Regards, N.
-
- Scramble Master
Hello
Gisteren heeft de OR 355 (PHOYJ) met bestemming Natal een tussenlanding gemaakt in TFS vanwege een agressieve passagier. De passagier werd in Tenerife van boord gezet.
Toestel heeft hierdoor ca. 3u vertraging opgelopen.
Mvg,
Gisteren heeft de OR 355 (PHOYJ) met bestemming Natal een tussenlanding gemaakt in TFS vanwege een agressieve passagier. De passagier werd in Tenerife van boord gezet.
Toestel heeft hierdoor ca. 3u vertraging opgelopen.
Mvg,
All my posted timings are local !
- B767-300ER
- Scramble Master
Pfff
Tokkiecharters....
Het gebeurt gelukkig niet zoveel bij ArkeFly ....... :S
Tokkiecharters....
Het gebeurt gelukkig niet zoveel bij ArkeFly ....... :S
Regards, N.
Regards, N.
-
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: Ramon B
Zo te zien een 767W uitgevallen vandaag? Gezien de vertraging en inhuur Jetair en Travelservice.
-
- Scramble Senior
Ik zie dat het opeens erg hard gaat met de 787 leveringen aan maatschappijen, zou het kunnen dat ArkeFly hem ook voor 2014 zou kunnen gaan krijgen?
Ik denk dat de kans erg klein is..Bank_angle wrote:Ik zie dat het opeens erg hard gaat met de 787 leveringen aan maatschappijen, zou het kunnen dat ArkeFly hem ook voor 2014 zou kunnen gaan krijgen?
- B767-300ER
- Scramble Master
Volgens de laatste berichten, ook vanuit het VNV, april 2014 komt nummer 1.
Regards, N.
Regards, N.