TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
- B767-300ER
- Scramble Master
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner
ALleen CUR wordt weergegeven en als je wilt boeken staat dat je telefonisch contact op moet nemen. Nog even geduld vrees ik
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
-
- Type of spotter: foto
- Subscriber Scramble: nee
Een beetje lang geleden maar misschien dat er hier iemand over deze informatie kan beschikken. Op 15juli 2011 ben ik met arkeFly van Ponta Delgada naar Schiphol gevlogen. We hadden daarbij een flinke vertraging en de reden die daarvoor werd gegeven vond ik wat vaag. Kan iemand vertellen wat de exacte reden van de vertraging (toestel was al te laat vertrokken vanaf Schiphol) geweest is.
Ben hier gewoon nog steeds nieuwsgierig naar. Alvast hartelijke denk.
- nuckleuz
- Scramble Addict
- Type of spotter: None
- Subscriber Scramble: No
Nieuwsgierig of nog steeds bezig met een claim? Ik vind het moeilijk te geloven dat je na bijna 4 jaar nog steeds gewoon nieuwsgierig bent naar de oorzaak van een vertraging.mpm.schenk wrote:Een beetje lang geleden maar misschien dat er hier iemand over deze informatie kan beschikken. Op 15juli 2011 ben ik met arkeFly van Ponta Delgada naar Schiphol gevlogen. We hadden daarbij een flinke vertraging en de reden die daarvoor werd gegeven vond ik wat vaag. Kan iemand vertellen wat de exacte reden van de vertraging (toestel was al te laat vertrokken vanaf Schiphol) geweest is.
Grt,
Erik
- cHabu
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: cHabu
@skyliner-aviationBoeing 767-38E OO-JAP TUI Airlines Belgium last svc 28feb-01mar15 BRU-MIASFB-AMS-BRU prior ferry to TPE, for Condor as D-ABUS
=> Sync your files online and across computers with Dropbox. (2GB account is free!)
Only when you can share knowledge, can you enjoy knowledge !
- B767-300ER
- Scramble Master
Mee eens Erik.nuckleuz wrote:Nieuwsgierig of nog steeds bezig met een claim? Ik vind het moeilijk te geloven dat je na bijna 4 jaar nog steeds gewoon nieuwsgierig bent naar de oorzaak van een vertraging.
Grt,
Erik
Echter de claimtermijn is al verstreken (2 jaar)
Regards, N.
Regards, N.
Arkefly 453 van Amsterdam naar Banjul 'diverted' naar Faro en nu weer onderweg naar Banjul.
Gokje, tegenwind en dus extra stop voor brandstof voor de 737-800?
Gokje, tegenwind en dus extra stop voor brandstof voor de 737-800?
- B767-300ER
- Scramble Master
Klopt, gebeurd wel wat vaker dat er dan een stop extra wordt gemaakt op deze route..
Regards, N.
Regards, N.
En zo te zien (als ik naar pakketreizen CUR kijk) idd volgens het W-patroon...phkza wrote:FYI: de 787-vluchten vanaf Eindhoven zijn nu boekbaar.
Al meer bekend hoe het Antillen-schema exact gaat worden?
[ Post made via Mobile Device ]
-
Erik en Niels,
Ik ben na al die tijd echt niet meer bezig met een claim. De aanwezigheid van een dubbele crew en een verhaal over het aftekenen van een reparatie roept bij mij nog steeds vraagtekens op over de werkelijke reden van de vertraging.
Ik ben na al die tijd echt niet meer bezig met een claim. De aanwezigheid van een dubbele crew en een verhaal over het aftekenen van een reparatie roept bij mij nog steeds vraagtekens op over de werkelijke reden van de vertraging.
- B767-300ER
- Scramble Master
Vlucht werd die dag uitgevoerd met de PH-TFA. Machine was te laat vertrokken vanaf Amsterdam
De STA was 19.55, de ATA was 22.27. 2h32m te laat. Die "hevige" vertraging valt ook wel weer mee toch?
Verder ga ik hier op een openbaar forum verder geen informatie geven over redenen van vertragingen van bijna 4 jaar geleden.
De STA was 19.55, de ATA was 22.27. 2h32m te laat. Die "hevige" vertraging valt ook wel weer mee toch?
Verder ga ik hier op een openbaar forum verder geen informatie geven over redenen van vertragingen van bijna 4 jaar geleden.
Last edited by B767-300ER on 04 Mar 2015, 10:41, edited 1 time in total.
Regards, N.
Regards, N.
-
Oke Niels, helder,
Bedankt voor je reactie. Het komt niet exact overeen met mijn herinnering. Maar ik weet ook niet meer precies wie de informatie ter plaatse heeft verstrekt. Het is inderdaad al 3,5 jaar geleden en het is ook niet mijn bedoeling om iemand in diskrediet te brengen.
Bedankt voor je reactie. Het komt niet exact overeen met mijn herinnering. Maar ik weet ook niet meer precies wie de informatie ter plaatse heeft verstrekt. Het is inderdaad al 3,5 jaar geleden en het is ook niet mijn bedoeling om iemand in diskrediet te brengen.
- B767-300ER
- Scramble Master
Je hebt er toch zelf aan boord gezeten?
Naja dit zijn de tijden zoals ze geregistreerd zijn, de vertrekvertraging kan wel groter zijn geweest
Naja dit zijn de tijden zoals ze geregistreerd zijn, de vertrekvertraging kan wel groter zijn geweest
Regards, N.
Regards, N.
Vakantie Mexico zit er weer op en ik mag zeggen, heerlijk toestel die Dreamliner. We vlogen met de PH-TFK in de star class en is ons uitstekend bevallen. Toestel is een enorme verbetering tov een 767 vind ik. De kleine negatieve puntjes van Niels ben ik het mee eens maar over al genomen top.
- phkza
- Scramble Addict
- Type of spotter: Civil > Pics or it didn't happen!
Volgens de sociaalmedia van Arke: de PH-TFM moet 26 maart op Schiphol landen.