Als ze de benodigde slots maar krijgen en een dagelijkse vlucht waar je maar 1 vliegtuig van hebt is operationeel volgens mij erg groot risico (daarbij komt dat een PBM rotatie volgens mij al richting de 18 uur vliegen is, wat zeer weinig ruimte overlaat).B767-300ER wrote:of een 332/763 elke dag heen en weer laten vliegen levert over de hele week dezelfde pax aantallen en Cargo hoeveelheid op.
Iemand die mij het verschil in Cargo kan vertellen tussen een 763 en een 332?[/quote]
MTOW van een A330-200 is 238ton of 242 ton (met leeggewicht van 118ton) en een 767-300ER heeft volgens mij een MTOW van rond de 180 ton (met een leeggewicht van ongeveer 90ton). Het vrachtruim van een A330-200 is ongeveer 30% groter dan die van een 767-300ER. Voordeel voor de 767-300ER is dat deze goedkoper (en gemakkelijker te verkrijgen) zijn dan een A330-200. Als carfgo voor PY belangrijk is dan is de A330-200 de beste optie, anders waarschijnlijk niet.