Russische spaceshuttle in haven Rotterdam
Forum rules
-
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: Miguel van der Loos
-
- Scramble Addict
- Carl
- Scramble Addict
- Type of spotter: EMC deck,Scanner
- Subscriber Scramble: Carl
Prachtig om zoiets eens tezien varen.
http://www.scramble.nl/forum/viewtopic.php?t=40325" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.scramble.nl/forum/viewtopic.php?t=40325" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Scramble Newbie
-
- Scramble Addict
Omdat mij het dit technik-museum in Speyer niet bekend is, heb ik even op hun site gekeken, daar staat oa. het volgende:
Ligging;
- 1 uur ten zuiden van Frankfurt Airport
365 dagen per jaar geopend
Naast de Buran:
een Boeing 747 Jumbojet. Deze Jumbojet is volledig toegankelijk voor onze bezoekers.
Antonov AN-22
Een van de grootste attracties in het Technik MUSEUM SPEYER is een Russische Antonov AN 22
Ruud
Ligging;
- 1 uur ten zuiden van Frankfurt Airport
365 dagen per jaar geopend
Naast de Buran:
een Boeing 747 Jumbojet. Deze Jumbojet is volledig toegankelijk voor onze bezoekers.
Antonov AN-22
Een van de grootste attracties in het Technik MUSEUM SPEYER is een Russische Antonov AN 22
Ruud
- Copter
- Moderator
- Subscriber Scramble: yes !
Ik ben vanmiddag een kijkje gaan nemen in Nijmegen. Het schip met de Space Shuttle aan boord heeft een hele tijd aan de Waalkade in Nijmegen gelegen zodat belangstellenden de Space Shuttle van dichtbij konden bekijken. Ik heb gehoord dat er een technisch probleem is en dat men verwachte rond 17.00 uur weer te vetrekken vanuit Nijmegen.
Ik zag dat er op de staart (deze lag ook op het schip) een registratienummer stond dat begon met CCCP-. Het registratienummer was helaas slecht leesbaar.
Weet iemand het registratienummer van deze Space Shuttle ?
Ik zag dat er op de staart (deze lag ook op het schip) een registratienummer stond dat begon met CCCP-. Het registratienummer was helaas slecht leesbaar.
Weet iemand het registratienummer van deze Space Shuttle ?