Wie wat waar vliegt daar ? - 2011 MIL
Forum rules
-
- Scramble Die-Hard
Re: Wie wat waar vliegt daar ? - 2011 MIL
Thanks Stephan and the people of EWAS.
Check http://www.youtube.com/user/Vipers810 for my spotting and airshow video`s.
-
- Scramble Die-Hard
zojuist een C-160 Transall over Roermond richting westen. GAF032 als ik het goed heb verstaan. SBS geeft 5056 aan.
Check http://www.youtube.com/user/Vipers810 for my spotting and airshow video`s.
- ebauer
- Moderator
- Type of spotter: Military, ADS-B, ATC & Helicopters, Reporter
GAF022 landde zojuist op Gilze...(We zullen het waarschijnlijk over hetzelfde toestel hebben)!Viper810 wrote:zojuist een C-160 Transall over Roermond richting westen. GAF032 als ik het goed heb verstaan. SBS geeft 5056 aan.
RAMONES 1974 - 1996
Talking Heads 1974 - 1991
Talking Heads 1974 - 1991
-
- Scramble Die-Hard
Ik weet het wel zeker.
-
- Scramble Addict
- Type of spotter: does/did it fly...I'll write it down....
- Subscriber Scramble: 4122
Zojuist een NH.90 over het Veerse Meer richting Woensdrecht/Gilze. Als iemand een regi heeft houd ik me aanbevolen.
grts Mark
[ Post made via Mobile Device ]
grts Mark
N195topsafe wrote:Zojuist een NH.90 over het Veerse Meer richting Woensdrecht/Gilze. Als iemand een regi heeft houd ik me aanbevolen.
grts Mark
- asto
- Scramble Junior
- Type of spotter: Military Aviation (F2)
- Subscriber Scramble: asto
Vanochtend om 09:35lt ook een NH90 gespot boven Hendrik-Ido-Ambacht, vloog in zuidelijke richting.Luamax wrote:N195topsafe wrote:Zojuist een NH.90 over het Veerse Meer richting Woensdrecht/Gilze. Als iemand een regi heeft houd ik me aanbevolen.
grts Mark
JP.net #600 http://www.jetphotos.net/photo/8151248
Weet iemand het serial van de NH-90 die op 8 juni rond 10:30 over Barneveld (komend vanuit richting Veenendaal) vloog?
Alvast bedankt.
Michiel
Alvast bedankt.
Michiel
-
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Kleintje Pils
Ik heb vandaag mijn prive vliegshow in Veenendaal... Naast de genoemde Hunters vandaag nog meer gezien:
Ochtend: C-130H richting zuiden (G-781?)
Middag: 1x F-16 richting het zuiden
Zojuist: 2x fighter op medium hoogte (Mirage F1's??? zal ik wel niet goed gezien hebben) richting noorden en gelijktijdig op lage hoogte een F-16 richting het zuiden er onder door.
Ochtend: C-130H richting zuiden (G-781?)
Middag: 1x F-16 richting het zuiden
Zojuist: 2x fighter op medium hoogte (Mirage F1's??? zal ik wel niet goed gezien hebben) richting noorden en gelijktijdig op lage hoogte een F-16 richting het zuiden er onder door.
Remco Donselaar
-
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: Military
- Subscriber Scramble: Withnail
Woensdag 22 juni rond kwart voor drie, in noordelijke richting over Dronten, Flevoland: 4x F-16. Half uurtje later kwamen ze weer over, nu zuidwaarts. Weet iemand welke kisten dit waren?
Paar minuten geleden (+- 18.35 uur) een Cougar over Soesterberg. Vloog van Oost naar West, richting Zeist/Utrecht.
Iemand enig idee wat de reden was dat deze cougar hier langs kwam?
Was de DUKE4, de S-454, kwam van Leeuwarden i.v.m. nachtje/dagje standby patiënten vervoer vanaf de eilanden. Weer RTB Gilze.Michel_G wrote:Paar minuten geleden (+- 18.35 uur) een Cougar over Soesterberg. Vloog van Oost naar West, richting Zeist/Utrecht.
WOW...... ECHT?!?!?! Damn, jij bent goed zeg!evhest wrote:Omdat ie daar vloog?
Maar even serieus, tot voorkort was het al een zeldzaamheid als er nog eens een keer cougars kwamen oefenen op/rond Soesterberg en na de 'deactivering' van de cougars ook niet meer gezien. Het is dus niet echt logisch als ze zomaar even rondje komen vliegen hier in de omgeving of even hier komen trainen, dus als er dan toch nog 1 voorbij komt, dan is dat vast niet zonder reden!
@Spine24:
Dank u! Zoals verwacht dus al een logische verklaring en duidelijke reden. Thanks!
Ongeveer 5 a 10 minuten geleden wederom een Cougar vanuit het zuiden langs Austerlitz (ten oosten van Zeist) richting EHSB kon daarna niet goed zien of hij meteen terug ging naar het zuiden of dat hij bleef hangen. Iemand de registratie en eventueel meer info?
thanks, Erwin
thanks, Erwin