Parijs? Wat heeft een piloot te zoeken daar als ze gewoon vanaf AMS vliegen?XBag wrote:Kist stond al 2 dagen in scheduled maintainance, maar dat liep iets uit omdat een bepaald onderdeel niet op voorraad was. Echter was het niet doorgespeeld vandaar dat ze niet op tijd voor vervanging konden zorgen.
De kist die dus naar Kristiansund zou vliegen ging de Kayseri vlucht uitvoeren om de schade zo veel mogelijk te beperken, waardoor de oorspronkelijke vlucht dus ook een stukje op schoof. Waarom die uiteindelijk alsnog wat verlaat is vertrokken komt omdat een van de piloten in de file stond bij Parijs.
Amsterdam airlines praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
Re: Amsterdam airlines praat/discussie/speculeer corner
Zo zou je de uitspraak van Jaap Horsten kunnen verwoorden ja:flying_kiwi wrote:Er schijnen concrete plannen te zijn voor de derde A320 die van de zomer de vloot zal versterken.
Meer info kan ik helaas op dit moment niet geven, maar het is redelijk zeker.
http://www.schipholtv.com/2011/03/01/ai ... -airlines/
- flying_kiwi
- Scramble Master
Derde kist wordt waarschijnlijk A320-212 MSN299, momenteel in Woensdrecht voor onderhoud.
Helaas weet ik niet of ze PH-AAZ als registratie gaan gebruiken voor deze kist.
Helaas weet ik niet of ze PH-AAZ als registratie gaan gebruiken voor deze kist.
- flying_kiwi
- Scramble Master
De MSN299 is ondertussen ingeschreven op de register als de PH-AAZ, dus zal binnenkort de vloot van AAN versterken.
amstel huurt veel in de laatste tijd waar hangen de ph-aax en aay uit? en de aaz ??
groet ivo
groet ivo
-
- Scramble Senior
- Type of spotter: F2
- Subscriber Scramble: Raptor16
AAY was vandaag gewoon op SPL, AAX weet ik niet 100% zeker maar er stond er eentje op de A-buffer in de ochtend en het staartlogo zag er anders uit dan bij de AAY. AAY is rond een uur of 1 vertrokken vanaf de D-buffer.
- Borobudur
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Borobudur
De PH-AAX is vanochtend vertrokken en was dus eveneens aanwezig op SchipholRaptor16 wrote:AAY was vandaag gewoon op SPL, AAX weet ik niet 100% zeker maar er stond er eentje op de A-buffer in de ochtend en het staartlogo zag er anders uit dan bij de AAY. AAY is rond een uur of 1 vertrokken vanaf de D-buffer.
Borobudur
- B767-300ER
- Scramble Master
en de aaz komt ergens in mei
[ Post made via Mobile Device ]
[ Post made via Mobile Device ]
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
zie het ook net van de aax erg lang niet gevlogen voor amstel,weet dat hij in turkeye was voor een check,maar wel erg lang niks gedaan...Borobudur wrote:De PH-AAX is vanochtend vertrokken en was dus eveneens aanwezig op SchipholRaptor16 wrote:AAY was vandaag gewoon op SPL, AAX weet ik niet 100% zeker maar er stond er eentje op de A-buffer in de ochtend en het staartlogo zag er anders uit dan bij de AAY. AAY is rond een uur of 1 vertrokken vanaf de D-buffer.
grt ivo