Nee XL germany, maar aangezien XLF door Servisair normaal gesproken wordt afgehandeld is de kans groot dat XL Germany dat ook laat doenB767-300ER wrote:Komt XLF op AMS dan? Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd?
Hollandse nieuwe 2011
Forum rules
Re: Hollandse nieuwe 2011
Re: Hollandse nieuwe 2011
Hoorde 'n gerucht dat Amsterdam Airlines 'n paar touroperators te pakken heeft en voor de zomerdienstregeling extra personeel en materiaal nodig heeft.
Kan iemand dit bevestigen?
Kan iemand dit bevestigen?
Re: Hollandse nieuwe 2011
De TK en XL Airways naar Aviapartner.
[ Post made via Mobile Device ]
[ Post made via Mobile Device ]
Re: Hollandse nieuwe 2011
Jammer voor onze grondafhandelaar dat de TK bij hun weg gaat.
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: Hollandse nieuwe 2011
Moet die grondafhandelaar maar zorgen voor voldoende check-in personeel, anders is TFL ook zo weg heb ik begrepen
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Re: Hollandse nieuwe 2011
Hoor inderdaad vaak van de gate medewerkers dat er problemen zijn bij de check-inn. Als er wel genoeg medewerkers aanwezig zijn en ook veel passagiers die meer dan 3 uur vantevoren aanwezig zijn. Dan mag het check-inn personeel van het kelderpersoneel niet inchecken. Zo ontstaan er flinke wachtrijen.
Re: Hollandse nieuwe 2011
Ze mogen van het kelderpersoneel niet inchecken? Wat is dit voor kolder? Sinds wanneer heeft het kelderpersoneel wat te vertellen!? Te bizar voor woorden.
[ Post made via Mobile Device ]
[ Post made via Mobile Device ]
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: Hollandse nieuwe 2011
De kelder heeft niets te vertellen, dat maakt niet uit. Als het moglij zou zijn 8 uur tevoor in te checken, gaat de bagage gewoon de zgn buffer in. ServisAir heeft consequent tekort check-in personeel bij de ArkeFly vluchten.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Re: Hollandse nieuwe 2011
Servisair heeft ook andere maatschappijen onderzich. Hebben zij dezelfde problemen bij de Amerikaanse maatschappijen?B767-300ER wrote:De kelder heeft niets te vertellen, dat maakt niet uit. Als het moglij zou zijn 8 uur tevoor in te checken, gaat de bagage gewoon de zgn buffer in. ServisAir heeft consequent tekort check-in personeel bij de ArkeFly vluchten.
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: Hollandse nieuwe 2011
Ja.
ServisAir heeft een hoop maatschappijen, maar vooral veel maatschappijen met veen opstappers (zoals ArkeFly en de turkse toko's) en relatief weinig maatschapijen met veel transfer passagiers. Aan transferpassagiers heb je als afhandelaar een stuk minder werk.
ServisAir heeft een hoop maatschappijen, maar vooral veel maatschappijen met veen opstappers (zoals ArkeFly en de turkse toko's) en relatief weinig maatschapijen met veel transfer passagiers. Aan transferpassagiers heb je als afhandelaar een stuk minder werk.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Re: Hollandse nieuwe 2011
Ik vermoed dat de personeels problemen bij Servisair te maken hebben met een slechte arbeids voorwaarden. Het passagepersoneel zou rond de 11 euro bruto zitten. Het kelder en platformpersoneel ruim beneden de 10 euro. Veel inhuur van goedkope Poolsemedewerkers. Aangevult met Melkertbanen en van sociale instellingen. Ik had deze slechte omstandigheden nooit bij een Engelsbedrijf verwacht.
[ Post made via Mobile Device ]
[ Post made via Mobile Device ]
- B767-300ER
- Scramble Master
- Posts: 8814
- Joined: 25 Dec 2007, 08:35
Re: Hollandse nieuwe 2011
Nou, het grappige is is dat er wel degelijk goed werk geleverd wordt door ServisAir, alleen dat de bezetting enkelt bij check-in veel te krap is.
In de kelder en op het platform nooit problemen gehoord.
In de kelder en op het platform nooit problemen gehoord.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- ErikFB
- Scramble Addict
- Posts: 1279
- Joined: 23 Nov 2005, 21:38
- Type of spotter: civil airliners
- Subscriber Scramble: ErikFB
- Location: IJsselstein (Ut)
- Contact:
Re: Hollandse nieuwe 2011
Kortom: de verkeerde prioriteiten op de verkeerde plek hebben
Re: Hollandse nieuwe 2011
Dat is wel heel kort door de bocht. Denk je nou echt dat het gras groener is aan de overkant? Servisair staat bekend dat platform en kelder super is. De passagiers afhandeling is natuurlijk lastiger plannen door de verschillende systemen, tevens als vluchten te laat zijn dan zit je ook met je personeel. Denk dat elke afhandelaar zo zijn eigen problemen heeft. Tegen woordig moet alles zo goedkoop mogelijk, voor een appel en een ei stapt men zo op naar een ander.
[ Post made via Mobile Device ]
[ Post made via Mobile Device ]
- ErikFB
- Scramble Addict
- Posts: 1279
- Joined: 23 Nov 2005, 21:38
- Type of spotter: civil airliners
- Subscriber Scramble: ErikFB
- Location: IJsselstein (Ut)
- Contact:
Re: Hollandse nieuwe 2011
Ik weet heel goed door inside info dat het oversteken van de een naar de andere afhandelaar aan de orde van de dag is en dat de contracten keihard worden gemaakt en nageleefd. En dat men zelfs korting wil bij in gebreken blijven. Maar als je de verhalen al leest over de problemen bij de afhandeling van TFL aan de gates dan mag je jezelf wel eens afvragen waarom dat niet goed loopt en het "beneden" wel. Weet dat Menzies hard er voor moet werken om hun contracten te behouden.