verras meB767 wrote:Insiders like i'am
TUI NL praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
- B767-300ER
- Scramble Master
Re: ArkeFly praat/discussie/speculeer corner !!!
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
-
- Scramble Senior
Die lease van de 767 en van ArkeFly worden waarschijnlijk gewoon verlengt.. Na de D check hebben ze bijna geen problemen meer! En er heeft veel geld ingezeten in die checks. De 767 en zouden eerst terug gaan naar de leasemaatschapij in 2010 en door vliegen als vrachtkisten maar zover ik weet is die lease afgeketst. Verder vliegt ArkeFly nu al ruim anderhalve week voor Bleu panorama Italie.. Een van de 767 en van BV heeft ook een wingtip verloren met het verlaten van de hangar haha ! Beste wensen allemaal ... verder nog nieuwtjes over leases ? voor de komende maand!
We gaan het mee maken wat er gaat gebeuren voor de 787 komt! Nu is de AHX naar FRA hopen dat de machine gezond weer terug komt
Regards
-
- Scramble Senior
Hij is naar fra voor een acmi !
Bank_angle wrote:Hij is naar fra voor een acmi !
Heb je meer info over deze ACMI?
Heb wel al gehoord dat door capaciteit gebrek bij MP, OR het contract van BV heeft overgenomen dus nog een langdurig ACMI contract is binnen! Daarvoor heeft MP wel wat van OR zijn MIL charters overgenomen, maar ook deze zullen wij nog vaak uitgevoerd zien worden door OR!
Regards
-
- Scramble Senior
Dat van BV is ook weer voorbij.. die acmi via fra vvan nu was eenmalig tussendoor volgens mij met een check erachteraan! Verder weet ik niet hoe or het verder doet met ACMI's volgens mij is het nu rustig er komen weer een aantal mil charters aan. OR doet het verder top ik ben benieuwd of ze nieuwe bestemmingen krijgen europa zo ie zo maar ica???
- B767-300ER
- Scramble Master
Het is maar wat je top noemt.. OR0361 naar AUA CUR van afgelopen woe met 24+ vertraagdBank_angle wrote:. OR doet het verder top
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
-
- Scramble Senior
Puur overmacht kapotte motor ..
Maar daar hebben ze tegenwoordig toch reservecapaciteit voor? Oh nee, wacht, die reservecapaciteit doet een ACMI.Bank_angle wrote:Puur overmacht kapotte motor ..
(kon het niet laten, inkopper)
Bank_angle wrote:Dat van BV is ook weer voorbij.. die acmi via fra vvan nu was eenmalig tussendoor volgens mij met een check erachteraan! Verder weet ik niet hoe or het verder doet met ACMI's volgens mij is het nu rustig er komen weer een aantal mil charters aan. OR doet het verder top ik ben benieuwd of ze nieuwe bestemmingen krijgen europa zo ie zo maar ica???
BV komt wel weer is een langlopend contract
Regards
76-er wrote:Maar daar hebben ze tegenwoordig toch reservecapaciteit voor? Oh nee, wacht, die reservecapaciteit doet een ACMI.Bank_angle wrote:Puur overmacht kapotte motor ..
(kon het niet laten, inkopper)
Misschien een inkopper maar het is wel zo!!! Weer zijn pax de dupe van ACMI Charter...
Regards
Wat lullen jullie toch ontzettend stom.....wat moet Arke dan doen...een kist aan de kant zetten in geval er een kist kapot gaat??
Wat denk je zelf...Transavia verhuurt al zijn kisten in de winter...die zet ze toch ook niet standby mocht er 1 of 2 kisten kaduuk gaan.
Wat denk je zelf...Transavia verhuurt al zijn kisten in de winter...die zet ze toch ook niet standby mocht er 1 of 2 kisten kaduuk gaan.
Niets maar dan ook niets is zeker in de luchtvaart
Het is helemaal goed dat ze die kist laten vliegen, is beter voor die kist, maar dat daardoor hun eigen schema vertraagd word dat is wel een beetje jammer...James wrote:Wat lullen jullie toch ontzettend stom.....wat moet Arke dan doen...een kist aan de kant zetten in geval er een kist kapot gaat??
En HV huurt tenminste wel een Titan in die binnen 3uur voor je klaar kan staan! En denk dat HV vast wel ergens een back-up heeft staan hoor...
Regards
Een Titan kist is leuk voor korte vluchten....effe naar CUR geeft effe wat meer problemen...zowiezo krijg je te maken metB767 wrote:Het is helemaal goed dat ze die kist laten vliegen, is beter voor die kist, maar dat daardoor hun eigen schema vertraagd word dat is wel een beetje jammer...James wrote:Wat lullen jullie toch ontzettend stom.....wat moet Arke dan doen...een kist aan de kant zetten in geval er een kist kapot gaat??
En HV huurt tenminste wel een Titan in die binnen 3uur voor je klaar kan staan! En denk dat HV vast wel ergens een back-up heeft staan hoor...
single crew want een buitenlandse maatschappij heeft niet even een crew in CUR zitten, kortom dan staat de kist weer 12-16 in CUR
Verder heeft Arke ook regelmatig kisten ingehuurd om problemen op te vangen
Niets maar dan ook niets is zeker in de luchtvaart
-
- Scramble Senior
Tja Arke wil ook best wel inhuren maar er moet wel beschikbaarheid zijn dat is er ook niet altijd vooral niet voor ica kisten..! Tja en james is right .. moeten ze 1 kist altijd maar STANDBY hebben staan dat kan natuurlijk ook niet. Ze hebben gewoon nog te weinig kisten om het op te vangen! Martin heeft een ook al regelmatig problemen gehad maarja die komen niet in het nieuws is niet intressant genoeg ! Toch als ik persoonlijk mag zijn is ARkefly de beste charter airline van nederland! En dan dat contract met BV gaat dat verder ja ... ik dacht dat het al afgelopen was ?? Martinair heeft ook voor BV gevlogen.