wie wat waar vliegt daar - 2007
Forum rules
- jimmy van drunen
- Scramble Master
- Type of spotter: Photographer
-
- Scramble Die-Hard
-
- Scramble Master
- Type of spotter: S5, biz prio
Hi,
Nog een extra zekerheidje: volgens http://www.lhr-lgw.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false; is de A4O-KF om 06.10Lt in LHR aangekomen.....
Regards, Jeroen
Nog een extra zekerheidje: volgens http://www.lhr-lgw.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false; is de A4O-KF om 06.10Lt in LHR aangekomen.....
Regards, Jeroen
- ssb-spotting
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: Everything that's able to fly
- Subscriber Scramble: ssb-spotting
Vandaag vloog er een Harvard over Soest heen... heeft iemand meer informatie over dit toestel??
Het was een T-6 Harvard met een amerikaans logo erop. Ik vermoed dat het toestel wegens "Volkel in de wolken" aan het vliegen was. Graag zou ik meer informatie, zoals de afkomst, willen weten.
Alvast mijn dank
Danny.
Het was een T-6 Harvard met een amerikaans logo erop. Ik vermoed dat het toestel wegens "Volkel in de wolken" aan het vliegen was. Graag zou ik meer informatie, zoals de afkomst, willen weten.
Alvast mijn dank
Danny.
Danny Buitendijk
NH90 B1.3 Technician
NH90 B1.3 Technician
- jimmy van drunen
- Scramble Master
- Type of spotter: Photographer
Goh... had dit topic nog niet eerder gezien
Ik heb ook nog geen aanleiding gehad om hier te posten, maar ik ben pas verhuisd en dit weekend zag (en plaatte) ik een paar leuke kisten vanuit m'n tuin in Westerbork.
zaterdag 19/5/07:
N7600E Bellanca-14-19-2 Cruisemaster crossing 12:38
zondag 20/5/07:
PH-HZI B737-8K2(w) crossing 13:33
PH-PSI P-51D Mustang crossing 16:24
PH-TGH C172P crossing 15:23
D-EMAP PA-28-181 crossing 17:37
OY-ATR DHC-1 Chipmunk-22 crossing 13:02
en de dag is nog niet om
Greetingsenzo,
Bert.
Ik heb ook nog geen aanleiding gehad om hier te posten, maar ik ben pas verhuisd en dit weekend zag (en plaatte) ik een paar leuke kisten vanuit m'n tuin in Westerbork.
zaterdag 19/5/07:
N7600E Bellanca-14-19-2 Cruisemaster crossing 12:38
zondag 20/5/07:
PH-HZI B737-8K2(w) crossing 13:33
PH-PSI P-51D Mustang crossing 16:24
PH-TGH C172P crossing 15:23
D-EMAP PA-28-181 crossing 17:37
OY-ATR DHC-1 Chipmunk-22 crossing 13:02
en de dag is nog niet om
Greetingsenzo,
Bert.
- ssb-spotting
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: Everything that's able to fly
- Subscriber Scramble: ssb-spotting
Al eens van het "Photoforum" gehoord Plaats gerust al je foto's en laat alle andere mensen meegenieten (Indien je hier natuurlijk geen bezwaar op hebt!Heron wrote:Goh... had dit topic nog niet eerder gezien
Greetingsenzo,
Bert.
gr. Danny
Danny Buitendijk
NH90 B1.3 Technician
NH90 B1.3 Technician
Tuurlijk heb ik wel van het fotoforum gehoordAl eens van het "Photoforum" gehoord? Plaats gerust al je foto's en laat alle andere mensen meegenieten (Indien je hier natuurlijk geen bezwaar op hebt!
Ik lees alleen niet elk topic en de titel van deze trok mij blijkbaar niet genoeg aan... Ik ben pas een jaar of 25 spotter/fotograaf en ik heb dus plaatjes genoeg, alleen zijn de plaatjes van de kisten van dit weekend vanuit m'n tuin niet echt geschikt voor publicatie
Ze zijn geplaat met een 400mm lens (x 1,6), maar die kisten kwamen natuurlijk niet op 100ft over m'n huis. Ik moest ze dus behoorlijk uitvergroten, zodat de kwaliteit beneden m'n eigen normen liggen
De enige reden dat ik vermeldde dat ik ze geplaat had, was dat sommigen misschien niet geloven dat ik dit weekend zulke leuke kisten vanuit m'n tuin heb gezien...
Laatste "excuus": ik heb (nog) geen website en heb nog nooit geprobeerd om ze op een publiek fotoalbum te zetten...
Wel staan er een paar plaatjes van mij op Planepictures/Flugzeugbilder, maar ook daar ben ik niet zo fanatiek mee.
Maar voor de liefhebbers:
http://www.flugzeugbilder.de/search4.cg ... 0&range=25" onclick="window.open(this.href);return false;
Greetingsenzo,
Bert.
-
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Kleintje Pils
Als je de Blauw/gele Texan bedoelt? Deze zag ik ook over Amersfoort komen. Toevallig hoorde ik dat deze vanaf Teuge kwam gistermiddag. Eigenaar is Vintage Aircraft uit Lelystad. Ik meen me echter te herinneren dat de thuisbasis Hilversum is?ssb-spotting wrote:Vandaag vloog er een Harvard over Soest heen... heeft iemand meer informatie over dit toestel??
Alvast mijn dank
Danny.
Remco Donselaar
- topgun1984
- Scramble Addict
- Type of spotter: A non cursing 4RTY F4RTY
3 dauphins in formation
at 14.00 local time i spotted a three helo formation of yellow (i believe) dauphins (all three had retractable landing gear and two helicopters had rescue kit). they were heading north passing meerkerk
anyone info??..
anyone info??..
- Stephan Lodewijks
- Scramble Master
- Type of spotter: I shall say this only once: (ex-)MILITARY!!!! :-)
- Subscriber Scramble: Stephan Lodewijks
23-05
Rond een uur of 1600u is vandaag een RAF Tornado tamelijk laag over Nederland gegast via Kleine Brogel-vliegveld -> Eindhoven-area -> Rotterdam-area -> Noordzee. Zijn callsign was 'RFR 7053'.
Groeten,
Stephan
Groeten,
Stephan
-
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Kleintje Pils