opmerkingen panoramaterras
Moderator: gatso76
Forum rules
Re: opmerkingen panoramaterras
Panorama terras gesloten van 16 t/m 21 september ivm het 100 jarig bestaan/buren evenement.
Groeten Martijn
Groeten Martijn
*just doing my thing*
- rené
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: yes
A.s. maandag ook restaurant en Dakota's gesloten.
Het zicht vanuit het restaurant is dankzij de partytent vrijwel nul richting 24.
Het zicht vanuit het restaurant is dankzij de partytent vrijwel nul richting 24.
-
- Scramble Junior
Goedemorgen.
Weet iemand hoe de stand van zaken is mbt de verlichting en sluitingstijden van het panoramaterras ivm nachtfotografie?
Groet Michel
Weet iemand hoe de stand van zaken is mbt de verlichting en sluitingstijden van het panoramaterras ivm nachtfotografie?
Groet Michel
- panorama terras west is nog steeds dicht.
- wintertijd gaat bijna in, nacht van 29 op 30 oktober. Dan standaard tijden: 0900-1700 uur.
- nu eigenlijk 0700-2100 uur, echter aangepast vanwege de verlichtingsproblemen naar 0700-1900 uur.
Groeten Martijn
- wintertijd gaat bijna in, nacht van 29 op 30 oktober. Dan standaard tijden: 0900-1700 uur.
- nu eigenlijk 0700-2100 uur, echter aangepast vanwege de verlichtingsproblemen naar 0700-1900 uur.
Groeten Martijn
*just doing my thing*
- Mzunguwamap
- Scramble Addict
- Type of spotter: Rookie
Kon gisteren nog tot 21.00 uur foto's maken.
"The bitch gave us Delta"
-
- Scramble Senior
- Type of spotter: F4
Goedenavond,SPL wrote:- panorama terras west is nog steeds dicht.
Groeten Martijn
Goh, heb nog even in het forum teruggebladerd. Ik lees: heropening panoramaterras eind 2014, begin 2015, eind 2015 en/of niet.
Laat ik het zo samenvatten: ik ben inmiddels 77, redelijk gezond en zo'n 50 jaar fotospotter en ik hoop de heropening nog mee te mogen maken.
Groeten van Ab Gobets.
Kleine update (maar met goed nieuws0. Vandaag een plan van aanpak gelezen over de komende stappen. Zonder op details in te gaan, het document was +30 pagina's, moet er nog ontzettend veel gebeuren. Maar in ieder geval is er per het begin van deze maand een begin gemaakt richting heropening van het West gedeelte. Uiteraard op dit moment nog geen openingsdatum bekend.
Groeten Martijn
Groeten Martijn
*just doing my thing*
-
- Scramble Senior
SPL wrote:Kleine update (maar met goed nieuws0. Vandaag een plan van aanpak gelezen over de komende stappen. Zonder op details in te gaan, het document was +30 pagina's, moet er nog ontzettend veel gebeuren. Maar in ieder geval is er per het begin van deze maand een begin gemaakt richting heropening van het West gedeelte. Uiteraard op dit moment nog geen openingsdatum bekend.
Groeten Martijn
Goedemorgen,
wat zullen we zeggen? Vervelende dingen gebeuren vaak snel, leuke dingen laten soms lang op zich wachten.
In ieder geval een positief bericht na al die jaren.
Groeten van Ab Gobets.
- Hurricane
- Scramble Master
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
Dit http://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/c ... r-zo-groot heeft volgens mij ook meer vertraging tot gevolg.
Groeten,
Ron
Ron
Het genoemde artikel noemt een buitenterras dus dat zit er dik in. Mocht ook wel na de ontwikkelingen bij de concurrentie.
-
- Scramble Senior
SPL wrote:Kleine update (maar met goed nieuws0. Vandaag een plan van aanpak gelezen over de komende stappen. Zonder op details in te gaan, het document was +30 pagina's, moet er nog ontzettend veel gebeuren. Maar in ieder geval is er per het begin van deze maand een begin gemaakt richting heropening van het West gedeelte. Uiteraard op dit moment nog geen openingsdatum bekend.
Groeten Martijn
Goedenavond,
als iets meer te melden over het Panoramaterras? We zijn alweer een kwartaal verder na dit bericht.
Of staat de afsluiting nog steeds op dezelfde plaats als begin 2014 toen het pas dicht was.
Groeten van Ab Gobets.
- AviaView
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Jeroen
Ik zag deze week dat er tussen de E en F pier nog steeds gewerkt wordt op de tweede verdieping. Het zou mij niets verbazen dat mede hierdoor het panoramaterras ook nog niet geopend wordt, aangezien er bijvoorbeeld ook bouwmateriaal naar binnen wordt getakeld etc. Daarnaast heb je ook nog de tijdelijke loopbrug die E en F verbindt ter hoogte van F02. Wie weet wachten ze de heropening af totdat het gedeelte is afgebouwd.
-
- Scramble Senior
AviaView wrote:Ik zag deze week dat er tussen de E en F pier nog steeds gewerkt wordt op de tweede verdieping. Het zou mij niets verbazen dat mede hierdoor het panoramaterras ook nog niet geopend wordt, aangezien er bijvoorbeeld ook bouwmateriaal naar binnen wordt getakeld etc. Daarnaast heb je ook nog de tijdelijke loopbrug die E en F verbindt ter hoogte van F02. Wie weet wachten ze de heropening af totdat het gedeelte is afgebouwd.
Goedemorgen,
het is alweer een tijdje stil rond dit onderwerp. Wat is de stand van zaken op het moment?
Vriendelijke groet,
Ab Gobets.
geen nieuws. het oude west gedeelte zal voorlopig nog gesloten bezig, het overzicht is daar weg, dus kan niet geopend worden.
de opgang van het terras bij panorama restaurant zal ook verplaatst gaan worden. Het panorama restaurant zelf is al niet meer open, dit alles vanwege de werkzaamheden aan terminal 1 de komende jaren
de opgang van het terras bij panorama restaurant zal ook verplaatst gaan worden. Het panorama restaurant zelf is al niet meer open, dit alles vanwege de werkzaamheden aan terminal 1 de komende jaren
*just doing my thing*
-
- Scramble Senior
Dit wordt dus het vijfde jaar van afsluiting van een groot deel van het terras. Ik was er voor het laatst in april 2014 en toen was het al grotendeels dicht.SPL wrote:geen nieuws. het oude west gedeelte zal voorlopig nog gesloten bezig, het overzicht is daar weg, dus kan niet geopend worden.
Jammer.