skycruiser wrote:nustyR wrote:
Mooi, gaan ze ook betalen voor het gebruik van onze foto's
Ik heb reeds een mail richting 'frontier' gestuurd met een aantal vragen, waaronder inderdaad ook hoe en óf ze gerechtigd zijn om foto's van airliners.net te gebruiken, en indien het een betaal-site wordt, hoe de rechthebbende fotograaf hierin mee gaat delen.
Daarnaast vraag ik me al van begin af aan af of het 'live' brengen van dergelijke informatie wel toegestaan is, onder andere met het oog op veiligheid. Ondanks dat het een hele leuke website is, blijf ik daarover twijfels houden.
Wordt ongetwijfeld vervolgd,...
Grt,
Eric
Ik wil mij graag achter jullie scharen heren! Want ieder die wat goeds verzint tegenwoordig gaat vroeg of laat commercieel over de rug van andere heen! bij frontier ben ik wel benieuwd als het een betaal site word hoe het gaat met de foto's die getoond worden. (Ik laat frontier echt niet mijn foto's gebruiken als ik moet betalen voor hun services)
En (minder mij belang, maar ben wel nieuwsgierig) Hoe dat gedaan word met Google Maps want dat natuurlijk voor de particulier gratis want het is non profit. Want bij google earth moeten bedrijven een Pro Licentie aanvragen om dat te mogen gebruiken. Maar Casper hoe leuk het ook is bestaat hoofdzakelijk alleen maar uit Google Maps & foto's en info van andere websites alleen die overlay is van hun eigen. Die los op zich zelf gewoon gratis zijn..
Maar heeft iemand al ergens concreet zien staan dat er voor betaald moet worden?