pjgross wrote:Stefan waar ik heb gesteld dat mensen niet goed nadenken???
Effe goed lezen joh, dan zie je 'ik denk' staan in mijn verhaal. Dat is dus een vermoeden. Geen stelling.
Maar even terug: Heb jij 1 ja-stemmer gelezen hier die aangeeft ook maar 1 van de andere filmpjes te hebben bekeken? Daarom denk ik dat de meesten blind op Ernesto gestemd hebben en, eerlijk is eerlijk, dat had ik ook bijna gedaan. Totdat ik de andere wensen zag.
Misschien moeten we een nieuwe poll starten: hoe kiezen de Scramble forum-gebruikers nu, beide wensen nu wel kennend? Dat lijkt me een positieve wending aan dit verhaal. En ik denk dat er dan anders gestemd wordt.
Ik heb ook wat andere filmpjes bekeken, en dan nog, waarom zou ik dan niet voor ernesto 'mogen' stemmen?!?
Volgens mij bepaalt iedereen zelf waar hij/zij op stemt... Tuurlijk, het zou heel erg mooi zijn voor Monique dat haar wens uit komt,
maar moeten we daarom de andere wensen maar aan de kant schuiven? De wens van Monique lijkt niet zo moeilijk te realiseren (al weet je
natuurlijk niet wat het achterliggende verhaal is, hoe ziek is haar vader, welke ziekte heeft hij, enz...).
Ik kan me niet voorstellen dat Monique geen vrienden en dergelijke heeft opgeroepen te gaan stemmen. Ik heb wel meerdere van dit soort
verkiezingen meegemaakt waarbij kettingbrieven worden doorgestuurd naar iedereen in het adresbestand om te stemmen op die persoon, dus
vind ik het ook kunnen dat hier op het forum 'zieltjes gewonnen worden'. Zo gaat dat nou eenmaal.
Ik zou het ook leuker vinden om in een Chinook (die op EHSB gestaan heeft) over Soesterberg te vliegen, dan een of andere Robinson 44...