Forum for all matters concerning Amsterdam-Schiphol airport (and control zone, including heliport). Customary language is Dutch, but English is also accepted.
Avia06 wrote:Krijg deze week de nieuwe Piloot&Vliegtuig binnen, daar staat in dat de PH-MCE aan Girjet is verkocht (vervangen door PH-MPQ)
Weet iemand vanaf wanneer en op welke route hij bij Girjet gaat vliegen?
En hoe zit het met de crew die Girjet dan nodig heeft?
Girjet heeft toch alleen maar pax. F100 en B757?
Bokkum wrote:
MP744SF wrote:
cHabu wrote:
Can anyone confirm the info regarding MCE is correct ?
Thx, Chris.
Yes Chris, first noseloader gone as described currently undergoing FC inspection, after that it will go to Girjet of Spain.
** edit** according to FOS (= MP internal a/c movement control) the FC is scheduled to last until Mar 04 12:00z but you know how FC's go... May take some more time than currently planned for...
Brgds MP744SF.
PH-MCE has got some cracks in the maindeck. Due to this problem they missed the painting slot. New delivery date somewhere the end of April.
Was vanmiddag ff een wandeling aan het maken op Oost en stond samen met een collega ff in de Martinair hangar te kijken.
Daar stond de PH-MCR, maar er stonden allemaal stoelen omheen, incl. de nieuwe comfort class seats...
Wordt deze kist dan toch omgebouwd voor van de zomer
Of maakt deze kist straks plaats voor 767 die die nieuwe stoelen gaat krijgen
Ik hoor het wel
Securityguy wrote:Was vanmiddag ff een wandeling aan het maken op Oost en stond samen met een collega ff in de Martinair hangar te kijken.
Daar stond de PH-MCR, maar er stonden allemaal stoelen omheen, incl. de nieuwe comfort class seats...
Wordt deze kist dan toch omgebouwd voor van de zomer
Of maakt deze kist straks plaats voor 767 die die nieuwe stoelen gaat krijgen
Ik hoor het wel
Waren het niet de stoelen die van het upperdeck kwamen? Hoeveel zag je er staan?
De 747's worden al meer dan 5 jaar niet meer omgebouwd.
Reminder: MP bouwt dit jaar voor het eerst geen convertibles meer om. Sterker nog, de resterende CF's worden permanent gestript van hun passage-systemen tbv gewichtsbesparing.
De 747's worden al meer dan 5 jaar niet meer omgebouwd.
Reminder: MP bouwt dit jaar voor het eerst geen convertibles meer om. Sterker nog, de resterende CF's worden permanent gestript van hun passage-systemen tbv gewichtsbesparing.
Laat maar, dacht dat het om een 742 ging. Ben nog niet wakker .
Securityguy wrote:Was vanmiddag ff een wandeling aan het maken op Oost en stond samen met een collega ff in de Martinair hangar te kijken.
Daar stond de PH-MCR, maar er stonden allemaal stoelen omheen, incl. de nieuwe comfort class seats...
Wordt deze kist dan toch omgebouwd voor van de zomer
Of maakt deze kist straks plaats voor 767 die die nieuwe stoelen gaat krijgen
Ik hoor het wel
Waren het niet de stoelen die van het upperdeck kwamen? Hoeveel zag je er staan?
Er stonden aardig wat stoelen..
Maar inmiddels bekend dat het voor de MCM is