A380 EHAM split
Forum rules
- ErikFB
- Scramble Addict
- Type of spotter: civil airliners
- Subscriber Scramble: ErikFB
Re: A380 EHAM split
Voorlopige windvoorspelling voor die dag W3 en 70% kans op regen ( met dat laatste zal het zeker wel minder druk worden )
Net als ik. Onder het vliegtuig.sebah wrote:Raptor NL wrote: Er worden deze dag 30.000 mensen verwacht om de A380 te zien landen.
Dan waar moet ik mijn auto parkeren?
Parkeer in hoofddorp en neem de bus naar Centrum.
A) Goedkoper
B) Je hebt zeker plek.
- Borobudur
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Borobudur
Piet P. voorspelt de 18RErikFB wrote:Voorlopige windvoorspelling voor die dag W3 en 70% kans op regen ( met dat laatste zal het zeker wel minder druk worden )
Borobudur
- Alpha4Delta
- Scramble Junior
- Type of spotter: Filmer, photographer
- Subscriber Scramble: Alpha4Delta
dus
E24... ik wens ze sterkte. Dat gaat echt niet lukken als er een kist op E22 staat.
-
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: DG AIR
Re: EHAM 15-07-2010
Kan wel met restricties. E22 downgraden tot max md11.
E24 geheel ontruimen.
gr.
Ger
E24 geheel ontruimen.
gr.
Ger
- ErikFB
- Scramble Addict
Gezien de veranderde windrichting (ZW 3) en het huidige landingspatroon van vandaag ( 18R en 18 C) is er iets aan te geven over welke baan. Gezien het feit dat het frame uit Toulouse komt zou ik gokken op 18 C of zit ik daar nu helemaal naast
- Derice
- Scramble Addict
- Type of spotter: F3
- Subscriber Scramble: Derice
Als ze 30.000 mensen verwachten (waarvan er maar 1600 op het terras mogen), vermoed ik dat ze toch wel een baan 'reserveren'.
Als ze het slim doen, dan nemen ze 18R.
Daar is de spottersplek, kunnen ze de mensen heen verwijzen.
Ook heb je dan nog ruimte om langs de taxibaan tussen de 18R en 18C te gaan staan kijken (parkeren bij de begraafplaats).
Op 18C was het destijds een chaos met de Antonov.
Met de aankomst van de Antonov toen werd ook al ruim van te voren aangegeven welke baan gebruikt zou worden.
De pers zal de landing ook wel willen vastleggen.
Als ze het slim doen, dan nemen ze 18R.
Daar is de spottersplek, kunnen ze de mensen heen verwijzen.
Ook heb je dan nog ruimte om langs de taxibaan tussen de 18R en 18C te gaan staan kijken (parkeren bij de begraafplaats).
Op 18C was het destijds een chaos met de Antonov.
Met de aankomst van de Antonov toen werd ook al ruim van te voren aangegeven welke baan gebruikt zou worden.
De pers zal de landing ook wel willen vastleggen.
- ErikFB
- Scramble Addict
Ik heb wat locaties in mijn hoofd zitten die ik kan gebruiken en waar ik regelmatig te vinden ben. Maar of die 30.000 mensen ook gaan komen ........................
- Borobudur
- Scramble Master
Om 10.00 uur is er een outbound piek en is er voor inbound dus 1 runway open.ErikFB wrote:Gezien het feit dat het frame uit Toulouse komt zou ik gokken op 18 C of zit ik daar nu helemaal naast
Verkeer uit Toulouse vliegt normalitair via Haamstede, River, koers ri. SPL vor tot op een bepaalde afstand en vanaf daar word er naar het noorden gevlogen om vervolgens de Polderbaan aan de westkant voorbij te vliegen. 18R is dus geloofwaardiger...
Ik denk dat we er lang en breed over kunnen discussiëren maar veel zullen we er niet mee opschieten...
Kijk bijvoorbeeld naar de ''Oranje'' kist van gister. Die week van het reguliere baangebruik af door op de 24 te landen...
Borobudur
- ErikFB
- Scramble Addict
Klopt maar dat had ook te maken met de kortste weg naar Oost om daar de spelers uit te laten stappen.
- Borobudur
- Scramble Master
Hoe kom je erbij dat ze op Oost zijn uitgestapt Maak er maar Sierra van.ErikFB wrote:Klopt maar dat had ook te maken met de kortste weg naar Oost om daar de spelers uit te laten stappen.
Borobudur
Niet correct, kist gaan naar Sierra toe (S94)... En dus niet naar Oost.ErikFB wrote:Klopt maar dat had ook te maken met de kortste weg naar Oost om daar de spelers uit te laten stappen.
Groeten Martijn
*just doing my thing*
- Derice
- Scramble Addict
- Type of spotter: F3
- Subscriber Scramble: Derice
Daar heb je helemaal gelijk in.Borobudur wrote:Ik denk dat we er lang en breed over kunnen discussiëren maar veel zullen we er niet mee opschieten...ErikFB wrote:Gezien het feit dat het frame uit Toulouse komt zou ik gokken op 18 C of zit ik daar nu helemaal naast
Kijk bijvoorbeeld naar de ''Oranje'' kist van gister. Die week van het reguliere baangebruik af door op de 24 te landen...
Zou SPL/LvNL hier uberhaupt nog een uitspraak over doen?
SPL doet er wel wat aan voor de 'dagjes mensen':
http://www.schiphol.nl/Reizigers/Nieuws ... usA380.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
- United 777
- Scramble Senior
- Subscriber Scramble: United 777
Re: EHAM 15-07-2010
Wie even terug naar binnen wil, om bijvoorbeeld naar het toilet te gaan, is zijn plaats kwijt, neem ik aan?SPL wrote:Let op de volgende belangrijke informatie:
vanwege de verwachte drukte op het panoramaterras, worden er die dag een max van 1600 mensen toegelaten. Vol = Vol. En er wordt bij de deur gecontroleerd.