KLM praat/discussie/speculeer corner
Forum rules
- B767-300ER
- Scramble Master
Re: KLM praat/discussie/speculeer corner
En de rest? Volgens mij vanaf september alleen nog Montreal met de M11?
[ Post made via Mobile Device ]
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
- HV7572KC
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: HV7572KC
Je moet niet raar opkijken wanneer SFO nog een laatste winterseizoen de MD-11 op visite krijgt, of mogelijk DXB en JRO nog de 2e dagelijkse vlucht in de winter? YUL is en blijft de enige vaste bestemming
Wat is Unical?Piet Luijken wrote:de PH-KCK gaat eind van het jaar uit dienst, zo begin winterdienst! Verkocht aan Unical, net als de KCG.
groeten martijn
*just doing my thing*
Wat is Unical?Piet Luijken wrote:de PH-KCK gaat eind van het jaar uit dienst, zo begin winterdienst! Verkocht aan Unical, net als de KCG.
groeten martijn
*just doing my thing*
- Hurricane
- Scramble Master
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
Thanks to Google -> take a look for their websiteSPL wrote:Wat is Unical?Piet Luijken wrote:de PH-KCK gaat eind van het jaar uit dienst, zo begin winterdienst! Verkocht aan Unical, net als de KCG.
groeten martijn
Groeten,
Ron
Ron
- Piet Luijken
- Moderator
- Subscriber Scramble: Piet Luijken
Weet ik veel. Degene die de md11s heeft gekocht volgens mijn info maar verder weet ik er niets van.
Greetings,
Piet Luijken
Scramble Editor
Piet Luijken
Scramble Editor
Een paar jaar geleden wilde iedereen de MD11 (voor vracht), tegenwoordig gaan ze met bosjes tegelijk naar de scapper. Kisten zijn vaak niet ouder dan 20 jaar...
- cHabu
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: cHabu
Iemand voor de aflever data ?KLM has now been identified as the unknown customer who placed an
order for one B737 & three B738s recently.
=> Sync your files online and across computers with Dropbox. (2GB account is free!)
Only when you can share knowledge, can you enjoy knowledge !
Werkelijk? Zou je me dan een lol kunnen doen en dat lijstje eens tevoorschijn kunnen toveren? Ik kan er namelijk maar 3 (!) vinden die zijn gescrapped, plus nog een aantal die waarschijnlijk gescrapped gaan worden (de ex-KLM bakken). Dat noem ik toch niet echt 'met bosjes'.wingview wrote:Een paar jaar geleden wilde iedereen de MD11 (voor vracht), tegenwoordig gaan ze met bosjes tegelijk naar de scapper. Kisten zijn vaak niet ouder dan 20 jaar...
Erwin
De KCK en KCG worden ook gescrapped, bij World zijn er al een aantal gestript (plus nog een aantal stored), Fedex heeft er 2 overgenomen van World en die gaan ook voor onderdelen, die Centurion kist (plus 2 stored in de woestijn), de voormalige CargoItalia kisten staan (nog) in de woestijn. Ok, bosjes is nu misschien iets té, maar de kans is groot dat de rest volgt (ze zijn nu meer waard in onderdelen).
Zoals eerder genoemd. De ex KLM 11's zijn niet geschikt voor conversie naar vracht en idd de markt voor vracht 11 is kleiner aan het worden.
Centurion heeft juist twee nieuwe toegevoegd, ex MCT en ex Cargoitalia.
En AV Cargo Avient) heeft een ex World pax bak nu als freighter (Z-BAM). Wat ik er van weet was dit de laatste conversie kit die op de markt was dus veel Cargo 11'en zullen er niet bij komen.
Centurion heeft juist twee nieuwe toegevoegd, ex MCT en ex Cargoitalia.
En AV Cargo Avient) heeft een ex World pax bak nu als freighter (Z-BAM). Wat ik er van weet was dit de laatste conversie kit die op de markt was dus veel Cargo 11'en zullen er niet bij komen.
- HV7572KC
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: HV7572KC
KLM MD-11 winterschedule 2013/2014 for now:
YUL 7x week
SFO 5x week
YUL 7x week
SFO 5x week
- B767-300ER
- Scramble Master
Met 3 machines? Of meer?HV7572KC wrote:KLM MD-11 winterschedule 2013/2014 for now:
YUL 7x week
SFO 5x week
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
On May 7th, 2013 KLM ordered its 7th fully owned B77W from Boeing.
http://active.boeing.com/commercial/orders/index.cfm
http://active.boeing.com/commercial/orders/index.cfm
Een paar jaar geleden ging het nog goed met de cargo markt. Op dit moment gaat het nog steeds niet goed met cargo en de vooruitzichten zijn ook niet erg rooskleurig. Dus geen noodzaak meer voor omgebouwde MD11s.wingview wrote:Een paar jaar geleden wilde iedereen de MD11 (voor vracht), tegenwoordig gaan ze met bosjes tegelijk naar de scapper. Kisten zijn vaak niet ouder dan 20 jaar...