In Memoriam: Hans Kivits
Moderator: SWAT 11
Forum rules
This forum is supervised by GRAS, Scramble only hosts this forum. The basic rules of the Scramble Message Board also apply to this forum, but GRAS may have additional regulations. Dutch is the main language here but English is allowed too. |
-
- Scramble Addict
- Type of spotter: Die Hard Military and GRAS REIZEN
- Subscriber Scramble: GIPS
In Memoriam: Hans Kivits
Beste GRAS Collega's,
Gisteravond laat ben ik op de hoogte gesteld dat zaterdag ,Hans Kivits, onverwacht en zeer plotseling, is overleden.
Vele van jullie zullen Hans ongetwijfeld kennen als mijn vaste vervanger bij het begeleiden van GRAS bezoeken in binnen en buitenland, iets wat hij met veel plezier en passie deed. Ook op beurzen en dergelijke was hij vaak aanwezig met zijn eigen boekenstandje en allerlei luchtvaart gerelateerde zaken. Je kon ook haast geen enkele open dag of spottersdag bezoeken of Hans was er wel bij. Hans had nooit een kwaad woord over iemand en hij genoot zichtbaar van de hobby en van het contact dat hij daarbij met velen had.
Hans mocht helaas maar 63 jaar oud worden.
We zullen hem ontzettend missen, geen GRAS bezoek/Spottersdag zal meer hetzelfde zijn zonder Hans. Tijdens een van zijn laastste GRAS bezoeken had hij zijn vrouw meegenomen, iets waar hij zichtbaar van genoot. Dit was voor hem dan weer perfect te combineren met een korte vakantie in Ierland. Een tijdje terug vertelde hij al over zijn spot plannen voor het aankomende seizoen........helaas.
Mede namens het GRAS Bestuur en de Take off redactie wil ik zijn vrouw Antoinette, zijn kinderen, familie, vrienden en kennissen heel veel kracht en sterkte toewensen om dit enorme verlies te dragen.
BEDANKT HANS, VOOR ALLES!
Gijs ten Velde
GRAS Reizen
Gisteravond laat ben ik op de hoogte gesteld dat zaterdag ,Hans Kivits, onverwacht en zeer plotseling, is overleden.
Vele van jullie zullen Hans ongetwijfeld kennen als mijn vaste vervanger bij het begeleiden van GRAS bezoeken in binnen en buitenland, iets wat hij met veel plezier en passie deed. Ook op beurzen en dergelijke was hij vaak aanwezig met zijn eigen boekenstandje en allerlei luchtvaart gerelateerde zaken. Je kon ook haast geen enkele open dag of spottersdag bezoeken of Hans was er wel bij. Hans had nooit een kwaad woord over iemand en hij genoot zichtbaar van de hobby en van het contact dat hij daarbij met velen had.
Hans mocht helaas maar 63 jaar oud worden.
We zullen hem ontzettend missen, geen GRAS bezoek/Spottersdag zal meer hetzelfde zijn zonder Hans. Tijdens een van zijn laastste GRAS bezoeken had hij zijn vrouw meegenomen, iets waar hij zichtbaar van genoot. Dit was voor hem dan weer perfect te combineren met een korte vakantie in Ierland. Een tijdje terug vertelde hij al over zijn spot plannen voor het aankomende seizoen........helaas.
Mede namens het GRAS Bestuur en de Take off redactie wil ik zijn vrouw Antoinette, zijn kinderen, familie, vrienden en kennissen heel veel kracht en sterkte toewensen om dit enorme verlies te dragen.
BEDANKT HANS, VOOR ALLES!
Gijs ten Velde
GRAS Reizen
"GIPS"
GIJS TEN VELDE
GRAS REIZEN
GRAS TRAVEL DEPARTEMENT
GIJS TEN VELDE
GRAS REIZEN
GRAS TRAVEL DEPARTEMENT
-
- Scramble Master
- Type of spotter: zo snel afgekeurd, ik kreeg geen kans S5 te worden
Re: In Memoriam: Hans Kivits
Blue skies and RIP
De Zamboni heeft kramp in zijn achterwiel
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
Jan Maarten Smeets, Heerenveen 31 oktober 2009
-
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: nee
Goed geschreven Gijs.
Ik schrok enorm van het nieuws vandaag.
Wat een fijne en eerlijke man was het.
Ik wens zijn familie heel veel sterkte.
Ik schrok enorm van het nieuws vandaag.
Wat een fijne en eerlijke man was het.
Ik wens zijn familie heel veel sterkte.
Greetz,
Patrick "Stipjes"
Patrick "Stipjes"
Schokkend bericht, maar zeker mooi geschreven Gijs. Was op 6 november nog met Hans op Nörvenich.....
Aardige ingetogen man met altijd een vriendelijk woord, dat was Hans. Alle sterkte voor de naasten..
Sjaak Louwen
Aardige ingetogen man met altijd een vriendelijk woord, dat was Hans. Alle sterkte voor de naasten..
Sjaak Louwen
check http://www.planepix.nl or aviationpix.nl for great images!
- Redskin301
- Scramble Addict
- Type of spotter: Graphical
- Subscriber Scramble: nee
Dit is wel heel erg triest nieuws zeg, ik ben dit jaar nog met hem naar Nordholz gereden voor een
bezoek. We zullen hem missen, het was altijd een man met hele mooie verhalen als we onderweg
waren naar een bezoek of evenement. Ik wil familie en vrienden veel sterte wensen met dit verlies!
bezoek. We zullen hem missen, het was altijd een man met hele mooie verhalen als we onderweg
waren naar een bezoek of evenement. Ik wil familie en vrienden veel sterte wensen met dit verlies!
-
- Scramble Rookie
- Type of spotter: mil
- Subscriber Scramble: Hoogy
Zeer triest nieuws. Hans was een vriendelijke vent die zeker gemist zal worden. Sterkte aan de nabestaanden.
- Alpha Kilo One
- Scramble Master
- Type of spotter: F5
- Subscriber Scramble: Jein 😉
Een gekend en gerespecteerd man .....
Sterkte voor alle nabestaanden !
Ronald
Sterkte voor alle nabestaanden !
Ronald
"Nix bliev wie it es"
- DrDree
- Scramble Rookie
- Type of spotter: F5
- Subscriber Scramble: Andre van Eersel
Even stil van. Inderdaad zeer triest en schokkend nieuws.
Het was altijd weer gezellig Hans tijdens een basisbezoek of vliegshow te ontmoeten.
Altijd tijd voor een praatje en om even bij te kletsen.
Heel veel sterkte voor familie en vrienden.
Hans we zullen je missen!!
André
Het was altijd weer gezellig Hans tijdens een basisbezoek of vliegshow te ontmoeten.
Altijd tijd voor een praatje en om even bij te kletsen.
Heel veel sterkte voor familie en vrienden.
Hans we zullen je missen!!
André
- CBR
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: Ja
Hier schrik ik van, dat een jaar zo moet eindigen.
Heb Hans vele keren als begeleider tijdens GRAS bezoeken meegemaakt.
Wij zullen je missen Hans !!!.
De familie Kivits wens ik alle sterkte toe dit verlies een plaatsje te geven ...
Carlo
Heb Hans vele keren als begeleider tijdens GRAS bezoeken meegemaakt.
Wij zullen je missen Hans !!!.
De familie Kivits wens ik alle sterkte toe dit verlies een plaatsje te geven ...
Carlo
My pictures at Airfighters.com : http://www.airfighters.com/photosearch.php?phgid=2672
- wweasel
- Scramble Senior
- Type of spotter: Military
- Subscriber Scramble: wweasel
Heel vele sterkte voor iedereen die hem heeft gekend en zijn naaste familieleden. RIP.
-
- Scramble Addict
- Type of spotter: F4
Precies beschreven zoals ik Hans ken. Mooie woorden Gijs.
Sterkte aan de nabestaanden.
Sterkte aan de nabestaanden.