Heren
Al sinds het begin van mijn spotters tijd in de jaren '90 kwam ik als broekie Ad Goede al tegen, altijd op de (race)fiets en altijd gehuld in zijn karakteristieke fietsbroek. Toen ik later Europa in trok en we een fietser tegenkwamen in de buurt van één of ander vliegveld was het altijd "kijk, daar gaat Ad". Groot was de hilariteit toen we hem een keer echt tegenkwamen op z'n fiets op een rotonde in de buurt van Stansted In de loop der jaren kwam ik hem zo nu en dan tegen, op de fiets en altijd in de buurt van Schiphol en als het even kon maakten we een praatje met elkaar. Bij één van deze ontmoetingen vorig jaar vertelde hij me dat ze die vreselijke ziekte met een K bij hem hadden geconstateerd en dat het eigenlijk aflopende zaak was Helaas bereikte mij het bericht dat Ad afgelopen maandag de 23e op 79 jarige leeftijd is overleden...
Opdat je op een wolkje mag zitten in de buurt van Luton of een ander bizjet veld Ad... goeie reis!
Beau
In memoriam Ad Goede / Cyclingdutchman
Forum rules
- Bennie
- Scramble Master
- Type of spotter: Military (numbers & photography)
- Subscriber Scramble: Ofcourse
Re: In memoriam Ad Goede / Cyclingdutchman
Jeetje.....
Ik zal hem hier missen aan het hek! Fitte kerel voor zijn leeftijd!
Ik zal hem hier missen aan het hek! Fitte kerel voor zijn leeftijd!
Ben
Scramble member, reader & contributor since 1984
Scramble member, reader & contributor since 1984
- frank kramer
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: frank kramer
Zeker. Opnieuw een Schiphol- en vooral bizjetfan die we op Oost zullen missen.
Frank Kramer
Always going forward... still can't find reverse!
Always going forward... still can't find reverse!
Markant figuur. Jammer dat hij aan een ziekte is overleden en gun hem een standbeeld op Schiphol Oost (of Luton).
RIP Ad
RIP Ad
Moest hem meestal maar gelijk geven als hij over een bepaald type cq c/n had, klopte meestal wel.
RIP.
RIP.
Rgds,Martin.
Eind vorig jaar kwam ik Ad - op de fiets - nog tegen op Oost en vertrouwde hij me toe dat het zijn laatste keer was. Ik kon het eigenlijk niet geloven, maar het is dus waar gebleken..
RIP
RIP
RIP en Blue Skies!
- herky
- Scramble Senior
- Type of spotter: photographer/reader
Vroeger toen vliegveld Valkenburg nog open was kwam ik hem ook daar wel eens tegen. Altijd op de racefiets en met de eenoogkijker bij zich. Hele vriendelijke man en altijd zeer enthousiast.
- Key
- Site Admin
- Type of spotter: F2
- Subscriber Scramble: U bet
Damn, die Ad...
We gaan hem aan het hek en zijn eeuwig trouwe bijdrages hier missen! Moge hij rusten in vrede.
Dank voor het nieuws, Beau.
Erik
We gaan hem aan het hek en zijn eeuwig trouwe bijdrages hier missen! Moge hij rusten in vrede.
Dank voor het nieuws, Beau.
Erik
What four words, Jimmy!?!
Een markant persoon is heen gegaan.
Vele anekdotes kunnen er verteld worden over Ad.
Wat ik me kan herinneren is tijdens een van zijn spotters tripjes met fiets in een Belgische trein en hij moest in de trein naar de wc. En nam hij zijn fototas mee en zetten deze op de wastafel in het toilet en ging zijn ding doen.
Wat je moet weten is dat er in de wastafel een sensor zat en de kraan ging dus lopen en hij had niks in de gaten en zijn tas liep vol met water.
Dit wil je niet meemaken natuurlijk en is op dat moment flink balen.
R.I.P Ad
Vele anekdotes kunnen er verteld worden over Ad.
Wat ik me kan herinneren is tijdens een van zijn spotters tripjes met fiets in een Belgische trein en hij moest in de trein naar de wc. En nam hij zijn fototas mee en zetten deze op de wastafel in het toilet en ging zijn ding doen.
Wat je moet weten is dat er in de wastafel een sensor zat en de kraan ging dus lopen en hij had niks in de gaten en zijn tas liep vol met water.
Dit wil je niet meemaken natuurlijk en is op dat moment flink balen.
R.I.P Ad