Foto's van Brandweerwagens die op de luchthavens rijden
Forum rules
Foto's van Brandweerwagens die op de luchthavens rijden
Geachte medespotters.
Een kennis van mij is helemaal gek van de brandweer. Hij maakt dus foto's van brandweerwagens.
Maar hij heeft nog geen foto's van de brandweer die op de luchthavens rijden.
Ik heb wel eens foto's gezien die mensen gemaakt hebben tijdens vliegshows of gewoon bij civiele luchthavens zoals Schiphol.
Dus nu is mijn vraag?
Is het misschien mogelijk om foto's hier te plaatsen van brandweerauto's van de luchtmacht, of van civiele luchthavens die ik dan weer door kan sturen naar me kennis.
Hij zal het hartstikke fijn vinden als dat zou kunnen.
De foto's kan je ook naar dit e-mail adres sturen.
jeroen.van.veen@hetnet.nl
mvgr,
Jeroen van Veen (tomcatje) en me kennis.
Een kennis van mij is helemaal gek van de brandweer. Hij maakt dus foto's van brandweerwagens.
Maar hij heeft nog geen foto's van de brandweer die op de luchthavens rijden.
Ik heb wel eens foto's gezien die mensen gemaakt hebben tijdens vliegshows of gewoon bij civiele luchthavens zoals Schiphol.
Dus nu is mijn vraag?
Is het misschien mogelijk om foto's hier te plaatsen van brandweerauto's van de luchtmacht, of van civiele luchthavens die ik dan weer door kan sturen naar me kennis.
Hij zal het hartstikke fijn vinden als dat zou kunnen.
De foto's kan je ook naar dit e-mail adres sturen.
jeroen.van.veen@hetnet.nl
mvgr,
Jeroen van Veen (tomcatje) en me kennis.
Last edited by Tomcatje on 24 Aug 2008, 10:27, edited 1 time in total.
Ah... de zoon van een vriend van mij doet ongeveer hetzelfde, vandaar dat ik ook wel eens een plaatje van een brandweerwagen op een vliegveld heb gemaakt. Ik moet ze nog wel allemaal opzoeken, bewerken en uploaden, maar je ziet ze dan vanzelf hier verschijnen.
Maar laten we beginnen met een kleintje, want wie het kleine niet eert...
Greetingsenzo,
Bert.
Maar laten we beginnen met een kleintje, want wie het kleine niet eert...
Greetingsenzo,
Bert.
-
- Scramble Junior
- Bright Star Aviation
- Scramble Senior
Hadden de E-one.kiwi wrote:Soesterberg heeft nu ook (nog ) de E-One's, dus hier is een stukje geschiedenis Helaas is bijna alles aan Soesterberg binnenkort geschiedenisamarx wrote: Soesterberg
Na het maken van een iets tescherpe bocht op de baan is deze afgeschreven, en niet vervangen.
Groet,
Martijn
DU BIST WAS DU IST!
Daarna helemaal niet meer? Kan me herinneren dat ik ze vaak genoeg heb zien rijden..Bright Star Aviation wrote:Hadden de E-one.kiwi wrote:Soesterberg heeft nu ook (nog ) de E-One's, dus hier is een stukje geschiedenis Helaas is bijna alles aan Soesterberg binnenkort geschiedenisamarx wrote: Soesterberg
Na het maken van een iets tescherpe bocht op de baan is deze afgeschreven, en niet vervangen.
Groet,
Martijn
- Bright Star Aviation
- Scramble Senior
- amarx
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: amarx
Jah ok er stonden er idd 2 buiten als er een AN-124 kwam landen.Bright Star Aviation wrote:Soesterberg heeft er geen een, deze komen dus van een ander veld.
Voor de E-one is toender tijd een speciale loods gebouwd omdat deze niet in de kazerne past. En in deze loods is maar plaats voor een.
Groet,
Martijn