EHRD 15-09-2008
Moderator: gatso76
Forum rules
EHRD 15-09-2008
N50XJ on approach, a Falcon 50.
Regards Pieter
Regards Pieter
EHRD 15-09-2008
Een kort bezoekje deze keer.
N492B Socota TBM850 (bouwjaar 2008)
PH-KVF Cityhopper KLM
vgr John
N492B Socota TBM850 (bouwjaar 2008)
PH-KVF Cityhopper KLM
vgr John
De NT zeppelin is nog steeds of: 'weer' op Rotterdam te bewonderen.
Tot wanneer hij blijft dobberen weet ik niet, maar er is vast wel iemand die dat onderdeel kan aanvullen.
Verder zag ik ook de PH-OTH staan bij IAS buiten.
groeten,
Tot wanneer hij blijft dobberen weet ik niet, maar er is vast wel iemand die dat onderdeel kan aanvullen.
Verder zag ik ook de PH-OTH staan bij IAS buiten.
groeten,
Hoera d'revolutie, 't is eindelijk zover', maar de nwe leiders blijken net zo autoritair
Re: Lokatie
Panorama terras. En een minuut of 5 langs de Doenkade.goede017 wrote:Hallo PH-ULP
Waar heb jij gestaan? Ik kon vanwege het gebruik van de 06 zijde, nauwelijks goede foto's maken. Vandaar dat het een kort bezoekje is geworden.
vgr
Iemand een idee of de PH-MAA in de Politie hangaar stond ?
- eudokia
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: eudokia
Morgen doen ze nog rondvluchten en woensdag vertrekt hij naar Hamburg waar vandaan verscheping volgt naar San Francisco. Je kunt mee varen naar Hamburg voor 999 euroGlidepath wrote:De NT zeppelin is nog steeds of: 'weer' op Rotterdam te bewonderen.
- www.rtm-info.nl
- Scramble Junior
Gistermiddag in ieder geval wel!PH-ULP wrote:
Bedanktwww.rtm-info.nl wrote:Gistermiddag in ieder geval wel!PH-ULP wrote:
- EHRD88
- Scramble Addict
- Type of spotter: Civil, Bizjet/prop.
je kan bij landen op 06 heel goed bij de manege gaan staan. Mis je niets wat van de baan afdraait. Je kan trouwens vanaf de kop van 24 tot aan de bekende manege langs de taxibaan komen. Een groot gedeelte met de auto en sommige stukken zal je even moeten lopen cq fietsen.goede017 wrote:Hallo PH-ULP
Waar heb jij gestaan? Ik kon vanwege het gebruik van de 06 zijde, nauwelijks goede foto's maken. Vandaar dat het een kort bezoekje is geworden.
vgr
Dit gedeelte is goed te doen tot ca halverwege de middag want dan draait de zon wel erg door.
Maar zoals PH-ULP al schreef. Het dakterras en 's middags en 's avonds langs de doenkade is ook heel goed te doen.
Dit alles kan je nog even nalezen op
http://www.scramble.nl/airports/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
En dan even Rotterdam opzoeken. 's ochtends nrs 9 t/m11 en daarna 7 en 8.
grt
Cor
kijk ook hier: http://rtm-spotter.blogspot.com/
- Aviaphotos
- Scramble Addict
- Type of spotter: F5
- Subscriber Scramble: No
Hmm ik heb begrepen dat hij tot de 21e blijft en daarna verscheept word.eudokia wrote:Morgen doen ze nog rondvluchten en woensdag vertrekt hij naar Hamburg waar vandaan verscheping volgt naar San Francisco. Je kunt mee varen naar Hamburg voor 999 euroGlidepath wrote:De NT zeppelin is nog steeds of: 'weer' op Rotterdam te bewonderen.
Ook op de website van de Deutsche Zeppelin Reederei staat dat ze tot de 21e blijven:
Im September Flüge über Rotterdam
40- und 60- minütige Flüge über Rotterdam mit dem neuen Zeppelin NT vom 8. - 21. September 2008.
Zelf ben ik zondag mee geweest, wat een erg leuke ervaring was, ik zal nog wel wat foto's op het forum en mn website zetten deze week.
Volgend jaar komt er weer een Zeppelin naar RTM voor een periode van 3 weken.
Groetjes,
Pim
Pim Hesse Photography - http://www.pimhesse.com
Aviaphotos wrote: Hmm ik heb begrepen dat hij tot de 21e blijft en daarna verscheept word.
Ook op de website van de Deutsche Zeppelin Reederei staat dat ze tot de 21e blijven:
Volgend jaar komt er weer een Zeppelin naar RTM voor een periode van 3 weken.
Groetjes,
Pim
Goeden morgen,
Het was eerst de planning dat hij tot de 21ste zou blijven, allen dat is verandert.
Hij zal vandaag zijn laatste vluchten uit voeren en morgen naar Duitsland vertrekken.
Groeten,
Thimo
Wat ben ik blij dit te horen, hè,...... al die mensen van AP die maar voor niks mogen meevliegen. Het zou verboden moeten worden, hahahaChicago wrote: Goeden morgen,
Het was eerst de planning dat hij tot de 21ste zou blijven, allen dat is verandert.
Hij zal vandaag zijn laatste vluchten uit voeren en morgen naar Duitsland vertrekken.
Groeten,
Thimo