Volkel Luchtshow - beste plek om te parkeren bij de basis?.
Forum rules
- sp00k
- Scramble Senior
- Type of spotter: Photography, preferably 70/80`s Military Jets
- Subscriber Scramble: sp00k
Volkel Luchtshow - beste plek om te parkeren bij de basis?.
Ik ga de 19e met een maat van me naar de Volkel luchtshow, en om het gedoe van de vorige keer te voorkomen wou ik even vragen of er Volkel spotters zijn die tips hebben om zo dicht mogelijk bij de basis te parkeren.
Ik kom uit de richting van Amersfoort en de vorige keer dat ik naar Volkel ging kon ik m`n auto 45 minuten lopen vanaf Volkel parkeren in een of ander veld... wat dus zwaar _____ was.
Heeft iemand een tip om dichter bij de basis te kunnen parkeren?.. ik vertrek zo rond 07:00, denk zo rond 08:00 bij Volkel aan te komen dan zou het leuk zijn dat ik zo rond 08:10-08:15 m`n plekkie langs de baan kan in nemen (ben niet echt lang.. 1.69m en de vorige keer door dat pokke-end lopen was ik dus ruim te laat en stond achter 2-3 rijen met dagjes mensen)
Dus.. iemand?
Ik kom uit de richting van Amersfoort en de vorige keer dat ik naar Volkel ging kon ik m`n auto 45 minuten lopen vanaf Volkel parkeren in een of ander veld... wat dus zwaar _____ was.
Heeft iemand een tip om dichter bij de basis te kunnen parkeren?.. ik vertrek zo rond 07:00, denk zo rond 08:00 bij Volkel aan te komen dan zou het leuk zijn dat ik zo rond 08:10-08:15 m`n plekkie langs de baan kan in nemen (ben niet echt lang.. 1.69m en de vorige keer door dat pokke-end lopen was ik dus ruim te laat en stond achter 2-3 rijen met dagjes mensen)
Dus.. iemand?
Soesterberg AB Spotter '84-'96
Re: Volkel Luchtshow - beste plek om te parkeren bij de basis?.
Tip: parkeer bij de P+R van station Oss (gratis) en neem de pendelbus.
Of neem een fiets mee als je een fietsendrager hebt op je auto. Een vouwfiets zou ook kunnen.
Of neem een fiets mee als je een fietsendrager hebt op je auto. Een vouwfiets zou ook kunnen.
Rij via de N277 die langs de oostkant van het veld loopt, dan kom je op een grasveld terecht nog geen 300m van de ZO poort.
De parkeerplaatsen voor dit jaar zijn hiersp00k wrote:Ik ga de 19e met een maat van me naar de Volkel luchtshow, en om het gedoe van de vorige keer te voorkomen wou ik even vragen of er Volkel spotters zijn die tips hebben om zo dicht mogelijk bij de basis te parkeren.
Dus.. iemand?
http://www.defensie.nl/luchtmacht/lucht ... n_parkeren" onclick="window.open(this.href);return false;
weergegeven. Als je op tijd bent kun je op parkeerplaats 4 parkeren en dat is zeker geen 45 minuten lopen.
Groeten,
Stefan
- topgun1984
- Scramble Addict
- Type of spotter: A non cursing 4RTY F4RTY
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan
Bron: Defensie.nl
Just stick to these routes
Bron: Defensie.nl
Just stick to these routes
Last edited by topgun1984 on 10 Jun 2009, 09:03, edited 1 time in total.
YOU DON'T NEED WHITE LENSES IF YOU GOT A WHITE CAMERA.
- sp00k
- Scramble Senior
Kijk.. das een goeieroberto wrote:Rij via de N277 die langs de oostkant van het veld loopt, dan kom je op een grasveld terecht nog geen 300m van de ZO poort.
Thanks
- Alpha Kilo One
- Scramble Master
- Type of spotter: F5
- Subscriber Scramble: Jein 😉
Tja, dan blijft de enige goeie vraag, wat is "op tijd" ?Als je op tijd bent kun je op parkeerplaats 4 parkeren
Anders gezegd, hoeveel auto's passen er op parkeerplek 4?
En nog belangrijker, moet je vanaf plek 4 op de terugweg langs plek 5 en 6?
Want dan duurt het nog langer dan de meer dan twee uur, die het de vorige keer duurde om weg te komen.
(Ja, ik weet het, ik zeur (een beetje))
Ronald
"Nix bliev wie it es"
- topgun1984
- Scramble Addict
- Type of spotter: A non cursing 4RTY F4RTY
Wees slim en ga gewoon met de bus en trein... je stapt voor de ingang uit, kan een hapje en een alcoholisch drankje doen... daarna de bus weer in en dan de trein...
of je parkeert de auto vlakbij een station in de buurt van oss en ga met de trein enz. enz. enz.
of je parkeert de auto vlakbij een station in de buurt van oss en ga met de trein enz. enz. enz.
YOU DON'T NEED WHITE LENSES IF YOU GOT A WHITE CAMERA.
- ebauer
- Moderator
- Type of spotter: Military, ADS-B, ATC & Helicopters, Reporter
Dit werkt ook heel goed is mijn ervaring inmiddels!Lightning wrote: Of neem een fiets mee als je een fietsendrager hebt op je auto. Een vouwfiets zou ook kunnen.
Geen parkeergeld betalen en lekker mobiel zijn. Perfect!
RAMONES 1974 - 1996
Talking Heads 1974 - 1991
Talking Heads 1974 - 1991
- blu109
- Scramble Die-Hard
- Subscriber Scramble: blu109
Je auto in mil parkeren en met de fiets naar t veld. of in Uden dan heb je ook geen last van de parkings
Hoi Ronald,Alpha Kilo One wrote:Tja, dan blijft de enige goeie vraag, wat is "op tijd" ?Als je op tijd bent kun je op parkeerplaats 4 parkeren
Anders gezegd, hoeveel auto's passen er op parkeerplek 4?
En nog belangrijker, moet je vanaf plek 4 op de terugweg langs plek 5 en 6?
Want dan duurt het nog langer dan de meer dan twee uur, die het de vorige keer duurde om weg te komen.
(Ja, ik weet het, ik zeur (een beetje))
Ronald
Hoeveel auto's erop passen weet ik niet, P4 is ongeveer 500 x 250 meter, dan mag je zelf rekenen en inschatten hoe laat hoeveel auto's er al zijn
Je hoeft in ieder geval niet via 5 en 6. Je loopt gewoon vanaf de E-3 (o nee, die is gecanceld) naar P4. Is ongeveer 15 minuten lopen vanaf de poort linksonder (Witte Geit). Denk wel dat je dan nog een uur in de file zit om weer weg te komen, maar dat vroeg je niet
Groeten,
Stefan
-
- Scramble Senior
Of kom op de motor. Parkeren voor de deur en geen files
- Alpha Kilo One
- Scramble Master
- Type of spotter: F5
- Subscriber Scramble: Jein 😉
Ik begrijp dat jij geen trapje bij je hebt (Oeps off-topic)Of kom op de motor
Ronald
"Nix bliev wie it es"
- sp00k
- Scramble Senior
geen motorrijbewijs
geen fietsendrager
bleh
vorige keer stond ik ergens in de buurt van P1 wat errrgggg zoog
geen fietsendrager
bleh
vorige keer stond ik ergens in de buurt van P1 wat errrgggg zoog
- Copter
- Moderator
- Subscriber Scramble: yes !
Weet iemand of er bewaakte parkeerplaatsen zijn voor motoren ?