KLM kleuren in de toekomst?
Forum rules
- Edwin AN124
- Scramble Junior
- Type of spotter: Civiel
KLM kleuren in de toekomst?
Vrienden.
Weet iemand wanneer / of het KLM verdwijnt en wat er voor in de plaats komt? Verdwijnt bijvoorbeeld ook de kleur van Air France dan?
Waarom ik deze vraag stel is dat je steeds meer kisten ziet in de Skyteam kleuren (Laatst nog een A330 van Aeroflot in Skyteam kleuren gezien) en het lijkt mij logisch dat alle kleuren binnen het Skyteam gaan verdwijnen en dat je alleen dan de naam er klein voor bij de neus kan zien van wie de kist is.
Groet Edwin
Weet iemand wanneer / of het KLM verdwijnt en wat er voor in de plaats komt? Verdwijnt bijvoorbeeld ook de kleur van Air France dan?
Waarom ik deze vraag stel is dat je steeds meer kisten ziet in de Skyteam kleuren (Laatst nog een A330 van Aeroflot in Skyteam kleuren gezien) en het lijkt mij logisch dat alle kleuren binnen het Skyteam gaan verdwijnen en dat je alleen dan de naam er klein voor bij de neus kan zien van wie de kist is.
Groet Edwin
- Hurricane
- Scramble Master
- Type of spotter: F4 + H5
- Subscriber Scramble: Hurricane
Re: KLM kleuren in de toekomst?
Dat is nog een raadsel gezien Parijs hier nog niet veel informatie over vrij heeft gegeven.Edwin AN124 wrote:Vrienden.
Je haald nu 2 dingen door elkaar; elke Alliantie heeft verplicht gesteld, als een sterke PR, dat een aantal logo-jets in elke vloot aanwezig moeten zijn. Bij deze logo-jets gaat het idd om de promotie van de alliantie en dan staat er in het klein nog de airlinenaam zelf bij. Er komen steeds meer Skyteam (Oneworld en Star Alliance idem overigens) logo kisten omdat de maatschappijen die zich aansluiten bij de allianties ook nog steeds blijven groeienEdwin AN124 wrote:Waarom ik deze vraag stel is dat je steeds meer kisten ziet in de Skyteam kleuren (Laatst nog een A330 van Aeroflot in Skyteam kleuren gezien) en het lijkt mij logisch dat alle kleuren binnen het Skyteam gaan verdwijnen en dat je alleen dan de naam er klein voor bij de neus kan zien van wie de kist is.
Adios, Hurricane
Groeten,
Ron
Ron
- B767-300ER
- Scramble Master
Binnen Sky Team is de afspraak dat elke maatschappij tenminste 1 kist in Skyteam kleuren heeft.
Het verdwijnen van KLM is voorlopig nog niet aan de orde, zijn nog geen concrete plannen voor.
Het verdwijnen van KLM is voorlopig nog niet aan de orde, zijn nog geen concrete plannen voor.
All times are local times!
Regards, N.
Regards, N.
Het laatste nieuws is dat ik gehoord heb, is dat de KLM brand gewoon bestaan blijft. Het is een te groot en bekend merk om weg te doen.
Groeten Martijn
Groeten Martijn
*just doing my thing*
- Hans
- Scramble Master
- Type of spotter: S5 - Military & Civil
- Subscriber Scramble: Yep
Net zoals
* Swiss, Brussels Airlines, Austrian Airlines, etc (allen eigendom Lufthansa)
* Iberia & British Airways (die gaan mergen)
etc
* Swiss, Brussels Airlines, Austrian Airlines, etc (allen eigendom Lufthansa)
* Iberia & British Airways (die gaan mergen)
etc
- Gietje
- Scramble Master
- Type of spotter: If it's got wings and engines...
- Subscriber Scramble: Gideon van Dijk
Maar Northwest en gedeeltelijk United/Continental zijn ook verdwenen
- frank kramer
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: frank kramer
Ja, maar dat ligt anders: dat zijn allemaal Amerikaanse maatschappijen. In de daarboven gemeldde gevallen gaat het om carriers van verschillende nationaliteiten, en dat ligt een stuk gevoeliger. KLM (Swiss, Brussels, Austrian, etc) is "van ons", ook al is de eigenaar "een buitenlander". Nationale trots/identiteit heet dat.
Frank Kramer
Always going forward... still can't find reverse!
Always going forward... still can't find reverse!
- Boudewijn van Oirschot
- Scramble Master
- Type of spotter: Wat niet?
- Subscriber Scramble: Boudewijn van Oirschot
De merknamen United en Continental zijn in Amerika natuurlijk wel bekend, maar buiten de VS weinig mensen die deze maatschappijen zullen kennen.Gietje wrote:Maar Northwest en gedeeltelijk United/Continental zijn ook verdwenen
KLM is een van 's werelds meest bekende luchtvaartmaatschappijen. Zelfs bekender als Lufthansa en British Airways.
KLM is natuurlijk op elk continent eigenlijk wel goed vertegenwoordigd met een aantal bestemmingen.
- B767-300ER
- Scramble Master
Behalve Zuid-Amerika en Australie, oftewel alleen Noord-AMerika, Europa, Afrika en Azie....
KLM heeft inderdaad de grootste naamsbekendheid ter werled.
KLM heeft inderdaad de grootste naamsbekendheid ter werled.
Regards, N.
Regards, N.
Volgens mij hebben ze toch ook een aardig route netwerk in Zuid/Midden-Amerika?B767-300ER wrote:Behalve Zuid-Amerika.
Paramaribo
Aruba
Curacao
Bonaire
Sao Paolo
Lima
Panama
Sint Maarten
Mexico
Quito
Guayaquil
etc.
Groeten Martijn
*just doing my thing*
- B767-300ER
- Scramble Master
Ja, oke. Klopt helemaalMartijn...
Maar geen Zuid-Amerikaanse partner die verder het regionale verkeer op zijn rekening neemt....
Maar geen Zuid-Amerikaanse partner die verder het regionale verkeer op zijn rekening neemt....
Regards, N.
Regards, N.
COPA ? Aeromexico ?B767-300ER wrote:Maar geen Zuid-Amerikaanse partner die verder het regionale verkeer op zijn rekening neemt....
- B767-300ER
- Scramble Master
en de rest
Komop, iedereen weet dat KLM (lees sky-team) slecht vertegenwoordigd is in Zuid Amerika
Komop, iedereen weet dat KLM (lees sky-team) slecht vertegenwoordigd is in Zuid Amerika
Regards, N.
Regards, N.
- Gietje
- Scramble Master
- Type of spotter: If it's got wings and engines...
- Subscriber Scramble: Gideon van Dijk
eromexico ligt in Noord-Amerika. Naar mijn weten heeft Aeromexico weinig routes naar Zuid-Amerika.Silvester wrote:COPA ? Aeromexico ?B767-300ER wrote:Maar geen Zuid-Amerikaanse partner die verder het regionale verkeer op zijn rekening neemt....
Last edited by Gietje on 14 May 2010, 14:18, edited 1 time in total.
- Roel
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: S4
- Subscriber Scramble: Nee
Volgensmij is het de afspraak dat een bepaald percentage van de vloot in Sky Team kleuren moet zijn en niet een vooraf afgesproken getal. Correct me if i'm wrong.B767-300ER wrote:Binnen Sky Team is de afspraak dat elke maatschappij tenminste 1 kist in Skyteam kleuren heeft.
Krgds,
Roel
Roel