Reünie Oud Soesterberg Spotters
Forum rules
- PilotoRico
- Scramble Senior
- Type of spotter: 100% pure military
- Subscriber Scramble: yes
Reünie Oud Soesterberg Spotters
Beste mensen,
Hierbij doe ik een oproep aan alle oud Soesterberg Spotters om op zaterdag 24 November 2012 aanwezig te zijn op een Reünie. Het plan om een reünie te organiseren bestaat al enige tijd, maar kwam simpelweg niet van de grond. Nu is het dan toch eens tijd om het serieus aan te pakken. De bedoeling is dat (oud)spotters die destijds langs de baan stonden te Soesterberg bij elkaar komen en onder genot van een drankje en hapje weer ouder verhalen uit de doos halen, van wat ooit de beste en mooiste Spotters Groep was in Nederland. Belangrijk is wel dat het gaat om échte Soesterberg Spotters, dus niet mensen van welk ander veld dan ook die "wel eens" op Soesterberg kwamen. De selectie hierop is streng. Behoor je niet tot die groep Soesterberg Spotters, dan heb je hier dus niets te zoeken. Aanmelden kan bij benno_an1969@hotmail.com
Het is de bedoeling dat er van iedereen een kleine bijdrage wordt gevraagd om met name de huur van lokatie te kunnen bekostigen. Uiteraard volgt er nog een programma met daarop het adres en eventuele vulling van de avond.
Verder is het de bedoeling dat als je nog mensen weet die destijds als spotter op Soesterberg waren maar inmiddels zijn gestopt (!) met spotten, die te vragen om toch te komen... want het is natuurlijk altijd leuk om zoveel mogelijk oud gezichten weer terug te zien.
We hopen dat er genoeg belangstelling zal zijn en dat we de reünie tot een succes kunnen maken.
Met vriendelijke groet,
PilotoRico (Horror)
Hierbij doe ik een oproep aan alle oud Soesterberg Spotters om op zaterdag 24 November 2012 aanwezig te zijn op een Reünie. Het plan om een reünie te organiseren bestaat al enige tijd, maar kwam simpelweg niet van de grond. Nu is het dan toch eens tijd om het serieus aan te pakken. De bedoeling is dat (oud)spotters die destijds langs de baan stonden te Soesterberg bij elkaar komen en onder genot van een drankje en hapje weer ouder verhalen uit de doos halen, van wat ooit de beste en mooiste Spotters Groep was in Nederland. Belangrijk is wel dat het gaat om échte Soesterberg Spotters, dus niet mensen van welk ander veld dan ook die "wel eens" op Soesterberg kwamen. De selectie hierop is streng. Behoor je niet tot die groep Soesterberg Spotters, dan heb je hier dus niets te zoeken. Aanmelden kan bij benno_an1969@hotmail.com
Het is de bedoeling dat er van iedereen een kleine bijdrage wordt gevraagd om met name de huur van lokatie te kunnen bekostigen. Uiteraard volgt er nog een programma met daarop het adres en eventuele vulling van de avond.
Verder is het de bedoeling dat als je nog mensen weet die destijds als spotter op Soesterberg waren maar inmiddels zijn gestopt (!) met spotten, die te vragen om toch te komen... want het is natuurlijk altijd leuk om zoveel mogelijk oud gezichten weer terug te zien.
We hopen dat er genoeg belangstelling zal zijn en dat we de reünie tot een succes kunnen maken.
Met vriendelijke groet,
PilotoRico (Horror)
Last edited by PilotoRico on 27 Jun 2012, 14:08, edited 1 time in total.
"Rejoice O young man in thy youth..."
-
- Scramble Newbie
- Type of spotter: MIL/CIV
- Subscriber Scramble: ja
Re: Reünie Oud Soesterberg Spotters
Wat een leuke en VRIENDELIJKE uitnodiging. NIET DES SPOTTERS......
ROGER
"Belangrijk is wel dat het gaat om échte Soesterberg Spotters, dus niet mensen van welk ander veld dan ook die "wel eens" op Soesterberg kwamen. De selectie hierop is streng. Behoor je niet tot de vaste groep Soesterberg Spotters, dan heb je hier dus niets te zoeken."
Haha, ben ik ff blij dat ik niet tot deze elite behoor. Schaamde me altijd dood als ik eens op Soesterberg stond voor deze stenengooiers.
Haha, ben ik ff blij dat ik niet tot deze elite behoor. Schaamde me altijd dood als ik eens op Soesterberg stond voor deze stenengooiers.
-
- Scramble Newbie
- Type of spotter: MIL/CIV
- Subscriber Scramble: ja
-
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: wamovements
Wellicht zou het leuk zijn als de mensen die zich niet aangesproken voelen als zijnde Soesterberg spotters, ook niet reageren.....
Hartstikke leuk idee voor een reunie,ik zal er 24-11 bij zijn.
Grt
Dennis Peteri
Grt
Dennis Peteri
- PilotoRico
- Scramble Senior
Super Dennis, je naam staat genoteerd.wamovements wrote:Wellicht zou het leuk zijn als de mensen die zich niet aangesproken voelen als zijnde Soesterberg spotters, ook niet reageren.....
Grt
Dennis Peteri
Voor de mensen die hier dus niks te zoeken hebben, maar toch reageren; het klinkt allemaal wellicht wat onvriendelijk, maar is in ieder geval wél duidelijk. Dit helaas zo moeten doen omdat er zich mensen aanmelden die, net als jullie, eens in de paar maanden een bezoekje brachten aan Soesterberg..... en die, net als jullie zich schaamden... maar wél willen profiteren van een gezellige reünie. Zoals Dennis al schreef, wellicht alleen reageren als je tot deze Elite club behoort en anders gewoon niet reageren.
Vriendelijke groet,
PilotoRico aka Horror (en de commisie)
Last edited by PilotoRico on 27 Jun 2012, 14:10, edited 1 time in total.
- Thijs
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Thijs
Aangezien een forum een publiek domein is staat het iedereen vrij om te reageren zolang het maar niet in strijd is met onze huisregels.
Thijs
Thijs
Assume makes an ASS of U and ME.
- Gerard
- Scramble Master
- Subscriber Scramble: Jawohl
Horror,
jaaaaaaaaaaa, ikke ook
Gerard
jaaaaaaaaaaa, ikke ook
Gerard
. |
/O\
\_______[|(.)|]_______/
o ++ O ++ o
- PilotoRico
- Scramble Senior
Kijk.... nou gaat het échte werk beginnen. Gerard... voor jou is er een ere-zetel gereserveerdGerard wrote:Horror,
jaaaaaaaaaaa, ikke ook
Gerard
Keep in touch.
Horror
- warthog64
- Scramble Addict
- Subscriber Scramble: Nope
- Location: Woudenberg. the Netherlands. 52O 05'02,5"N 5O 24'40,4"O
Hee gerard, ik koop de pakken vla wel!
WH64
___│ØoØ│___
Some things up!
___│ØoØ│___
Some things up!
- PilotoRico
- Scramble Senior
Hoeft niet Roel, mijn vrouw werkt bij Appie... en heeft fikse korting op de vlawarthog64 wrote:Hee gerard, ik koop de pakken vla wel!
De vraag is alleen.... welke smaak jou voorkeur heeft?
Greetz
- marcel32us
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: Alles wat vliegt, als er maar een motor aan zit.
- Subscriber Scramble: marcel32us
Hm, als Gerard ook meedoet gaat een zuidwestertje alleen niet volstaan. Misschien dat de gele poncho van Walter de Rochebrune nog beschikbaar is?
- Stratofreighter
- Scramble Master
Nou, als bovenstaande al niet genoeg "in-crowd" is om buitenstaanders af te schrikken...
FokkerNews.nl in 2025...
- jp 74
- Scramble Die-Hard
- Type of spotter: Fotografie
- Subscriber Scramble: jp 74
Lijkt me top ga me zeker aanmelden!
Groeten een echte ex Soesterberg spotter!
Groeten een echte ex Soesterberg spotter!
Compromise is failure.
-
- Scramble Senior
- Subscriber Scramble: Cees van der Bent
See also the topic: Spotters archive SoesterbergStratofreighter wrote:Nou, als bovenstaande al niet genoeg "in-crowd" is om buitenstaanders af te schrikken...