HelloEHAM wrote:Vergeet niet dat er nog een enkeltje naar Geneve bijkomt plus de kans dat de vlucht niet of op een andere dag/tijdstip doorgaat.
HelloDutch Spotter wrote:nog een tip
http://www.jethopper.nl
Via deze site kun je ook meevliegen op ferry vluchten van businessjets
Ik heb eerder contact gehad met ze voor een vlucht, ik had de kans om met een Falcon 2000 binnen NL te vliegen voor €200,-
Helaas kon ik niet, was op koningsdag
Gr DJ
Weet je ook een vertrektijd en naar welk veld in London?Royaljordanian wrote: 25JUN2015 AMS-London / Hawker 900
Helloeudokia wrote:Weet je ook een vertrektijd en naar welk veld in London?Royaljordanian wrote: 25JUN2015 AMS-London / Hawker 900
Heb net bevestiging gekregen dat het FAB is en dat vertrek in de ochtend is.eudokia wrote:Weet je ook een vertrektijd en naar welk veld in London?Royaljordanian wrote: 25JUN2015 AMS-London / Hawker 900
Zonder een discussie te starten hoor, maar dat de hoeveelheid lift en weerstand aan elkaar gekoppeld zijn klopt niet helemaal. Zou dat gedeelte nog even nalezen in je boekFlyboy wrote:Dat laatste is niet helemaal correct: elke kilo die je meeneemt kost lift, dus weerstand en dus brandstof. Je zult in ieder geval de meerkosten ten opzichte van 'leeg' vliegen moeten vergoeden, en luchthavenbelasting enz....
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more