Verbaasd me niks,kist is 20 jaar oud,voor Airbus normen al oud,gewoon weer een kist van de KLM huren,een veel betere optie.Royaljordanian wrote:Hello
Uit goede bron vernomen dat er zeer uitgewerkte plannen zijn om de PZTCP in 2015 eruit te gooien en iets anders te nemen..
Mvg,
Hmz. Dan zit je weer met ETOPS.ehusmann wrote:Ik meen ergens opgevangen te hebben dat KLM er een paar A330s uit gaat gooien binnen niet al te lange tijd. Hmm...
Erwin
Ik hoorde dat ze nu veel cargo moeten achterlaten met die 767's die ze inhurren en dat een A330 een groot deel meer pax en cargo mee zou kunnen nemem.B767-300ER wrote:Kan er zoveel meer Cargo in een 332 dan iso een 76?
[ Post made via Mobile Device ]
Erwin,ehusmann wrote:ETOPS zullen ze toch heen moeten. Als een A340 al te duur is (ervan uitgaande dat dat inderdaad een probleem is op het moment), dan zal het zeker geen 747 worden. Een MD-11 kan ik me werkelijk niet voorstellen (oud/kosten); houd je over tweemotorig.
Erwin
Hmz. Oke. Meen me te herinneren dat de hoveelhwid pax op een 76 nagenoeg gelijk is als op een 332 (voordeel iets tgv de 332). Voor vracht werkelijk geen idee...Royaljordanian wrote:Ik hoorde dat ze nu veel cargo moeten achterlaten met die 767's die ze inhurren en dat een A330 een groot deel meer pax en cargo mee zou kunnen nemem.B767-300ER wrote:Kan er zoveel meer Cargo in een 332 dan iso een 76?
[ Post made via Mobile Device ]
Mvg,
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more