Is het niet al erg genoeg dat de bakermat van de Nederlandse luchtvaart geen actieve luchtvaart rol meer heeft????frank kramer wrote:... dat zou wel weer een gemiste kans zijn om iets historisch te bewaren,,,:
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... rlog.dhtml
We slopen het gebouw en bouwen na over een aantal jaren, net al wat er met een hoop history gebeurt in dit land.frank kramer wrote:... dat zou wel weer een gemiste kans zijn om iets historisch te bewaren,,,:
. |
/O\
\_______[|(.)|]_______/
o ++ O ++ o
Alpha Kilo One wrote:'t is dat ik beter van je weet, anders zou ik er boos om worden.....
Goed plan Gerrit! Maar wie trekt het voortouw? En waar begin je met je bezwaarschrift. Een petitie zal al gauw een hoop medestanders vinden vermoed ik!!GerritsFinest wrote:Wat een gemiste kans om dit unieke tastbare bewijs van de Koude Oorlog te kunnen integreren met het nieuwe museum! Het gaat hier wel om het meest operationele stukje grond van de NL-defensie en breder ook zeker binnen de NAVO. We leven niet meer in de tijd van de Hollandse Waterlinie, waarvan we de overblijfselen koesteren, sindsdien heeft de KLu geen geschiedenis meer meegemaakt blijkbaar. De gemeenten Soesterberg of Zeist hebben hier grote steken laten vallen. Het hoeft niet perse een Gemeente-of Rijksmonument te zijn om het te kunnen behouden. Als markante plaats, niet eens lokaal, maar internationaal, was het waard geweest om een ‘voorbescherming’ op deze locatie te leggen. Hierbij voorkom je dat je voor een voldongen feit komt te staan (lees sloop). Het kan dan als markant punt in het bestemmingsplan worden opgenomen. Het zou me niets verbazen als de kogel ook door de verkeerstoren enzovoort gaat. Wat kunnen WIJ doen als toch een grote luchtvaartorganisatie? Dit bericht zeker doormailen naar alle relevante websites, we moeten iets laten horen als tegenwicht, op de barricaden dus!
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more