HelloBerven1 wrote:Kan Denim in spelen op chartermarkt?
Misschien gaat DenimFly in de toekomst wel doen voor Neckermann als Transavia in verre toekomst de charters niet meer doet en gaat alleen richten op lowcost-markt.Royaljordanian wrote:HelloBerven1 wrote:Kan Denim in spelen op chartermarkt?
Dit doen ze al aardig goed. Vloot vliegt vaak buiten die ATR (maar dat is mss ook de reden waarom die eruit is.) Die 738 zou voor een touroperator gaan vliegen vanuit BRU.
Mvg,
die kans acht ik wel waarschijnlijk. Maar we gaan het wel zien. Luchtvaart blijft luchtvaart.Berven1 wrote:
Misschien gaat DenimFly in de toekomst wel doen voor Neckermann als Transavia in verre toekomst de charters niet meer doet en gaat alleen richten op lowcost-markt.
Mee eens, maar we zullen het ook zien hoe het met Corendon en TUI doen in het toekomst, maar DenimFly is dan nog wel een virtuele maatschappij die huurt alles van DenimAir. En het blijft wel spannend in vaderlandse luchtvaart. Ik acht ook dat waarschijnlijker dat DenimFly ook meer Boeings 737 in de toekomst zullen nemen...dan Airbus A320. Want Nederland is geen echte Airbusland, waar hoe dan ook heel veel Boeings bij Nederlandse maatschappijen in dienst zijn.Backtrack wrote:die kans acht ik wel waarschijnlijk. Maar we gaan het wel zien. Luchtvaart blijft luchtvaart.Berven1 wrote:
Misschien gaat DenimFly in de toekomst wel doen voor Neckermann als Transavia in verre toekomst de charters niet meer doet en gaat alleen richten op lowcost-markt.
Ja, ik denk dat "Nederland is geen Airbusland" inderdaad de doorslaggevende reden gaat zijn... A310s bij KLM, Martinair; A300 bij Transavia (OK, kort); A320 bij Amsterdam Airlines en Martinair; A330 en A350 bij KLM. Nee, geen Airbusland, Nederland.Berven1 wrote: Mee eens, maar we zullen het ook zien hoe het met Corendon en TUI doen in het toekomst, maar DenimFly is dan nog wel een virtuele maatschappij die huurt alles van DenimAir. En het blijft wel spannend in vaderlandse luchtvaart. Ik acht ook dat waarschijnlijker dat DenimFly ook meer Boeings 737 in de toekomst zullen nemen...dan Airbus A320. Want Nederland is geen echte Airbusland, waar hoe dan ook heel veel Boeings bij Nederlandse maatschappijen in dienst zijn.
Je vergeet de aantallen A350XWB die ze tevens willen bestellen, om zich te richten op de Turkse markt vanaf Amsterdam naar Istanbul. Vliegers zullen komen van Stella, die zitten toch al jarenlang werkeloos thuis. Ze komen dan ook op Turkse regi, want Airbus wil niet verkopen in Nederland.pjotrtje wrote:Nou, ik denk dat DenimFly met name zich zal richten op de long-haul markt met nog te bestellen B787-10's, beetje á la Norwegian. De cabin crew zal dan waarschijnlijk Vietnamees zijn (lekker, loempia's!) en de cockpit crew zal op rotatiebasis met TUI gewisseld worden.
In de wandelgangen hoorde ik dat ze vanuit Hilversum willen opereren. Het verharden van de baan is daarbij wel een pre. Een verkeerstoren is overigens niet nodig, op het nabijgelegen mediapark staat al genoeg zendapparatuur.B767-300ER wrote:Je vergeet de aantallen A350XWB die ze tevens willen bestellen, om zich te richten op de Turkse markt vanaf Amsterdam naar Istanbul. Vliegers zullen komen van Stella, die zitten toch al jarenlang werkeloos thuis. Ze komen dan ook op Turkse regi, want Airbus wil niet verkopen in Nederland.pjotrtje wrote:Nou, ik denk dat DenimFly met name zich zal richten op de long-haul markt met nog te bestellen B787-10's, beetje á la Norwegian. De cabin crew zal dan waarschijnlijk Vietnamees zijn (lekker, loempia's!) en de cockpit crew zal op rotatiebasis met TUI gewisseld worden.
Dit soort berichten maken mij een beetje verdrietig. "Nederland is geen Airbusland", hoe kom je daar in godsnaam op? Ik ben toch blij dat de mensen die daar over gaan niet zo redeneren zoals jij nu doet. Wat een niveau weer zeg.Berven1 wrote:Mee eens, maar we zullen het ook zien hoe het met Corendon en TUI doen in het toekomst, maar DenimFly is dan nog wel een virtuele maatschappij die huurt alles van DenimAir. En het blijft wel spannend in vaderlandse luchtvaart. Ik acht ook dat waarschijnlijker dat DenimFly ook meer Boeings 737 in de toekomst zullen nemen...dan Airbus A320. Want Nederland is geen echte Airbusland, waar hoe dan ook heel veel Boeings bij Nederlandse maatschappijen in dienst zijn.
DutchBird in het verleden ook met 2 Airbussen A320's heeft gevlogen!pjotrtje wrote:Ja, ik denk dat "Nederland is geen Airbusland" inderdaad de doorslaggevende reden gaat zijn... A310s bij KLM, Martinair; A300 bij Transavia (OK, kort); A320 bij Amsterdam Airlines en Martinair; A330 en A350 bij KLM. Nee, geen Airbusland, Nederland.Berven1 wrote: Mee eens, maar we zullen het ook zien hoe het met Corendon en TUI doen in het toekomst, maar DenimFly is dan nog wel een virtuele maatschappij die huurt alles van DenimAir. En het blijft wel spannend in vaderlandse luchtvaart. Ik acht ook dat waarschijnlijker dat DenimFly ook meer Boeings 737 in de toekomst zullen nemen...dan Airbus A320. Want Nederland is geen echte Airbusland, waar hoe dan ook heel veel Boeings bij Nederlandse maatschappijen in dienst zijn.
Ik redeneer het ook niet want Nederlandse maatschappijen hebben heel vaak weinig Airbussen in de vloot gehad slechts van 2 tot 15 toestellen, en meer niet. Hmm, het gaat duidelijk om wat het beste past in de vloot van de maatschappij en wat het ook voor economische voordelen moeten zijn. Dus Boeing heeft een zeer grote marktaandeel in Nederlandse luchtvaart, vroeger was dat anders zowel MCDonnelDouglas de grootste leverancier was van de toestellen aan de KLM en Martinair .nuckleuz wrote:Dit soort berichten maken mij een beetje verdrietig. "Nederland is geen Airbusland", hoe kom je daar in godsnaam op? Ik ben toch blij dat de mensen die daar over gaan niet zo redeneren zoals jij nu doet. Wat een niveau weer zeg.Berven1 wrote:Mee eens, maar we zullen het ook zien hoe het met Corendon en TUI doen in het toekomst, maar DenimFly is dan nog wel een virtuele maatschappij die huurt alles van DenimAir. En het blijft wel spannend in vaderlandse luchtvaart. Ik acht ook dat waarschijnlijker dat DenimFly ook meer Boeings 737 in de toekomst zullen nemen...dan Airbus A320. Want Nederland is geen echte Airbusland, waar hoe dan ook heel veel Boeings bij Nederlandse maatschappijen in dienst zijn.
Rgrds,
Erik
7 Airbussen A350-900's komen niet bij de KLM in de vloot....pjotrtje wrote:Ja, ik denk dat "Nederland is geen Airbusland" inderdaad de doorslaggevende reden gaat zijn... A310s bij KLM, Martinair; A300 bij Transavia (OK, kort); A320 bij Amsterdam Airlines en Martinair; A330 en A350 bij KLM. Nee, geen Airbusland, Nederland.Berven1 wrote: Mee eens, maar we zullen het ook zien hoe het met Corendon en TUI doen in het toekomst, maar DenimFly is dan nog wel een virtuele maatschappij die huurt alles van DenimAir. En het blijft wel spannend in vaderlandse luchtvaart. Ik acht ook dat waarschijnlijker dat DenimFly ook meer Boeings 737 in de toekomst zullen nemen...dan Airbus A320. Want Nederland is geen echte Airbusland, waar hoe dan ook heel veel Boeings bij Nederlandse maatschappijen in dienst zijn.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more