HelloFrankV wrote:Weet iemand toevallig wat de CS-TFX A345 kwam doen en waarom HV dit toestel heeft gechartered?
Ik zie inderdaad op twitter het e.e.a aan vertragingen voorbijkomen bij HV6347. Wel opmerkelijk, zo'n groot toestel (met business class sectie) ter vervanging van een all-economy 738: http://www.hifly.aero/en/a340/cs-tfx Misschien was er weinig keus qua beschikbaarheid?Royaljordanian wrote:HelloFrankV wrote:Weet iemand toevallig wat de CS-TFX A345 kwam doen en waarom HV dit toestel heeft gechartered?
Zoiets doen ze meestal (zo niet altijd) als een eigen kist technisch gegaan is en in de zomermaanden heb je nu eenmaal niet veel keus met vrije toestellen te vinden OF de boeking was zo hoog dat ze wel moesten, maar dat laatste kan ik me bijna niet voorstellen.
Mvg,
PH-HZF stond vandaag in Hangaar 5, terwijl de machine gisteren voor deze hangaar stond...misschien is dit de boosdoener ?Royaljordanian wrote:HelloFrankV wrote:Weet iemand toevallig wat de CS-TFX A345 kwam doen en waarom HV dit toestel heeft gechartered?
Zoiets doen ze meestal (zo niet altijd) als een eigen kist technisch gegaan is en in de zomermaanden heb je nu eenmaal niet veel keus met vrije toestellen te vinden OF de boeking was zo hoog dat ze wel moesten, maar dat laatste kan ik me bijna niet voorstellen.
Mvg,
Plausibele uitleg.streep wrote:@MAS17 precies mijn idee, als ik dit vanmorgen gelezen had, had ik nu in Turijn gezeten !!
Tering, 345 vliegen en dan gewoon ex AMS !
Het zal HV enorm geholpen hebben dat deze machine in BRU stond.
Korte (goedkope) ferry vluchten, en snel beschikbaar.
Verder is de HV6347 en 6348 nu met minder dan 3 uur vertraging uitgevoerd, dus heeft de pax geen recht op de belachelijke EU compensatie regeling.
Dutchplane spotters meldt de HSW nog op de Turijn vlucht HV6348, dat is waarschijnlijk de boos doener geweest vanmiddag.
streep wrote:@MAS17 precies mijn idee, als ik dit vanmorgen gelezen had, had ik nu in Turijn gezeten !!
Tering, 345 vliegen en dan gewoon ex AMS !
Het zal HV enorm geholpen hebben dat deze machine in BRU stond.
Korte (goedkope) ferry vluchten, en snel beschikbaar.
Verder is de HV6347 en 6348 nu met minder dan 3 uur vertraging uitgevoerd, dus heeft de pax geen recht op de belachelijke EU compensatie regeling.
Dutchplane spotters meldt de HSW nog op de Turijn vlucht HV6348, dat is waarschijnlijk de boos doener geweest vanmiddag.
HelloB767-300ER wrote:Was hij laatst ook al niet op Amsterdam te bewonderen?
Rond 13:30 LT stond ze op J87.nuckleuz wrote:Ik zag dat hij nog op de buffer geparkeerd staat. CRR?
Rgrds,
Erik
Ik dacht vanmorgen in het CISS gezien te hebben dat de HV6348 een schema had van 18:10lt en uiteindelijk om 22:57lt landen. Toch nog de DBC ingegaan. De HV6347 wel er binnen gebleven.streep wrote: Verder is de HV6347 en 6348 nu met minder dan 3 uur vertraging uitgevoerd, dus heeft de pax geen recht op de belachelijke EU compensatie regeling.
As a member you get access to all our
premium content and benefits learn more